ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی متن تبلیغاتی برای تدریس، نحوه تبلیغات تدریس خصوصی، آگهی تدریس خصوصی

متن تبلیغاتی برای تدریس، نحوه تبلیغات تدریس خصوصی، آگهی تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش در زمینه متن تبلیغاتی برای تدریس، نحوه تبلیغات تدریس خصوصی، آگهی تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس و .... مطالبی ارائه شده است. اگر می خواهید در تدریس خصوصی موفق باشید، شاگردهای زیادی جذب نموده و درامد بالایی داشته باشید، باید خوب تبلیغ کنید. برای ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موفق و موثر ادامه این مطلب را بخوانید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نکات مهم برای نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی موفق

آگهی تدریس خصوصی ریاضی: اگر قصد ثبت آگهی تدریس خصوصی ریاضی را دارید در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است اگهی خودتان را درج نمائید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید، ثبت نام نمائید و وارد کنترل پنل شوید. در ادامه آگهی تدریس ریاضی خودتان را درج کنید. با جستجوی عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، مدرس ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی کنکور، تدریس خصوصی ریاضی گسسته، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی و .... در گوگل، سایت ایران مدرس را در صدر نتایج گوگل خواهید دید. بنابراین اگر آگهی تدریس ریاضی خودتان را در همین سایت ثبت نمائید، متقاضیان اموزش ریاضی در منزل به راحتی به سمت آگهی شما هدایت خواهند شد. ایران مدرس تا پاییز 96 بیش از 17000 مدرس ثبت نامی دارد و پربازدیدترین سایت آگهی و تبلیغات ایران در زمینه آموزش و تدریس ریاضی و سایر دروس است.

نمونه آگهی تدریس خصوصی: اگر می خواهید نمونه آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی را مشاهده نمائید .... اگر قصد دارید با مشاهده نمونه آگهی های تدریس ریاضی، فیزیک، شیمی و .... تبلیغات خودتان را خوب و عالی بنویسید ....در هر صورت بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید تا نمونه آگهی های تدریس خصوصی که مدرسین ریاضی در همین سایت (ایران مدرس) درج نموده اند را ببینید. از بین آگهی های تدریس خصوصی که مشاهده می کنید بررسی کنید که کدامیک از آنها بازدید بالاتری گرفته است و آگهی و تبلیغات خودش را بهتر و کاملتر نوشته است و از مجموع اطلاعاتی که کسب می کنید برای نوشتن اگهی خودتان استفاده نمائید.



پیشنهاد می شود مقاله نحوه نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر را هم بخوانید.

نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی: اگر می خواهید آگهی تدریس ریاضی خودتان را عالی بنویسید حتما در ابتدای کار مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده را مطالعه نمائید. آگهی تدریس خصوصی شما باید خوب و قانع کننده نوشته شود. در ابتدای کار عنوان آگهی را در نظر بگیرید. در عنوان آگهی تا جایی که ممکن است بهترین ویژگیها و سوابق کاری خودتان و همچنین افتخاراتی که دارید و ممکن است برای متقاضیان تدریس مهم باشد را بنویسید. مثلا اگر 10 سال سابقه کار دارید در عنوان آگهی بنویسید. اگر دبیر رسمی هستید، در دانشگاه تدریس کرده اید، در کنکور رتبه خوبی بدست آورده اید، چنانچه در مدارس تیزخوشان و .... تدریس کرده اید و .... را در عنوان آگهی بیاورید. در عنوان آگهی به صورت خلاصه اسم دروس تدریسی خودتان را هم بیاورید. متن آگهی را تا جایی که می توانید کامل بنویسید. در متن آگهی تدریس به صورت کامل سوابق و افتخارات خودتان را ارائه کنید و اسم تک تک دروس تدریسی را ارائه نمائید. برای آگهی خودتان عکس مناسب و کلمات کلیدی انتخاب کنید. برای افزایش بازدهی آگهی تدریس، از سایتها و وبلاگهای مختلف، از شبکه های اجتماعی و فروم ها و .... به آگهی خودتان لینک بدهید. توجه کنید که: متن آگهی تدریس کاملتر و قانع کننده تر = افزایش جذب شاگرد و کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی.


متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی: برای درس ریاضی هم مانند سایر دروس متن آگهی تدریس خصوصی را کامل و خوب بنویسید. در متن اگهی تدریس ریاضی اگر در آموزشگاههای تدریس خصوصی، مدارس و یا دانشگاههای مختلف سابقه تدریس دارید آن را بنویسید. نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که اسم تمامی دروس ریاضی را با جزئیات کامل در متن اگهی بنویسید. مثلا اگر ریاضی ششم تدریس می کنید حتما عبارت تدریس خصوصی ریاضی ششم را در متن آگهی بنویسید. یا اگر در زمینه آموزش و تدریس هر کدام از دروس هندسه 1 و هندسه 2 ، ریاضیات گسسته، جبر و احتمال، ریاضیات دانشگاهی، محاسبات عددی، امار و احتمال و .... فعالیت دارید و می خواهید در هر کدام از این زمینه ها شاگرد جذب کنید، در متن اگهی اسم تمامی این دروس را هم بنویسید. در این وب سایت (ایران مدرس) محدودیتی برای تعداد کاراکترهای متن آگهی تدریس وجود ندارد و توضیحات شما هر چه کاملتر باشد بهتر است. نکته دیگر اینکه در همین سایت، بعد از ورود به کنترل پنل برای درس ریاضی و یا هر درس دیگری می توانید خلاصه جزوه ثبت نموده و بازدید صفحه آگهی خودتان و در نتیجه جذب شاگرد خودتان را افزایش دهید. به عنوان مثال می توانید برای مباحثی مانند انتگرال و مشتق، حد و رفع ابهام حد، فرمولهای انتگرال گیری، نسبت های مثلثاتی و .... جزوه های خلاصه ای تهیه کنید، شماره تماس خودتان را در آن ثبت نمائید و در همین سایت به اسم خودتان درج نمائید.



مطالعه مقاله موارد لازم و موثر برای متن آگهی تدریس خصوصی هم می تواند مفید باشد.

متن تبلیغات تدریس خصوصی: متن تبلیغات تدریس خصوصی باید خوب نوشته شود. در پاراگراف اول متن تبلیغات تدریس خصوصی بهترین سوابق خودتان را بنویسید. همانطور که گفته شد، متن تبلیغات تدریس را کامل بنویسید ولی اگر پاراگراف اول را خوب ننویسید؛ متن شما خوانده نخواهد شد. می توانید از شاگردهایتان در کلاسهای خصوصی و گروهی نظر سنجی کنید و نظرات مثبت آنها را در متن آگهی تدریس خودتان قرار دهید. اگر واقعا خوب تدریس کنید و نظرات شاگردهایتان مثبت است، قرار دادن این نظرات در متن تبلیغات تدریس خصوصی بسیار موثر بوده و شاگردهای بیشتری برای شما جذب خواهد کرد. متن تبلیغات تدریس خصوصی را به زبان رسمی بنویسید و یکی دوبار آن را بخوانید که غلطهای املایی نداشته باشد. مواردی بوده است که یک مدرس در متن آگهی تدریس خودش چند غلط املایی داشته است. به نظر شما آیا دانش آموزان و دانشجویان و یا والدین آنها به چنین شخصی برای تدریس خصوصی اعتماد می کنند؟!  یک عکس رسمی و بسیار مرتب و شیک از خودتان برای آگهی ثبت کنید. این عکس در جذب شاگرد شما بسیار موثر خواهد بود. میزان جذب شاگرد شما نسبت مستقیم با نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس شما دارد. هر چه در متن آگهی دلایل بیشتری برای متقاعد کردن والدین و یا خود دانش آموزان و دانشجویان ارائه کرده باشید، شاگردهای بیشتری جذب خواهید کرد. البته دلایل و مدارکی که ارائه می کنید باید واقعیت داشته باشد و صادقانه نوشته شده باشد. اگر ثبت اختراع دارید، در مجلات معتیر آی اس آی و علمی پژوهشی و در کنفرانسهای علمی مختلف مقاله ارائه نموده اید، در کنکور و المپیاد رتبه خوبی بدست آورده اید و ... همه ی این موارد را در متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان ارائه نمائید. اگر مثلا در زمینه تدریس فیزیک کنکور فعالیت دارید و خودتان درصد بالایی برای فیزیک کنکور کسب کرده اید آن را ذکر نمائید. خصوصا برای فعالیت در زمینه آموزش و تدریس کنکور باید رزومه بسیار کاملی از خودتان ارائه نمائید. چون، به دلیل حساسیت بالای کنکور، والدین با وسواس بالا در این زمینه تصمیم گیری می کنند. سایت ایران مدرس از نظر گوگل برای عبارت های شامل تدریس خصوصی کاملا بهینه است و متقاضیان تدریس خصوصی را به سمت تبلیغات شما هدایت می کند. ولی به هر حال، جذب شاگرد شما به میزان زیادی به نحوه نوشتن متن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی خودتان بستگی دارد. متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را خوب، کامل و قانع کننده بنویسید و با استفاده از ان به راحتی شاگرد جذب نمائید و درآمد بالایی کسب کنید.



این مقاله را هم بخوانید: 20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی



منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 6694 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
سودابه هداوند چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

متن ارائه شده و معرفی خود به صورت جامع و کامل بسیار کمک کننده هم به مدرس و هم به والدین و دانش آموزان خواهد بود. عنوان های ارائه شده باتوجه به سابقه بسیار موثر خواهد بود.