ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی ریاضی، هندسه، جبر و محاسبات عددی

تدریس خصوصی ریاضی، هندسه، جبر و محاسبات عددی

به اشتراک گذاری

تدریس خصوصی ریاضی (محاسبات عددی و معدلات دیفرانسیل) - تدریس خصوصی ریاضی (محاسبات عددی و معدلات دیفرانسیل)، تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان، تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی، تدریس خصوصی ریاضی عمومی دانشگاه و ... در این وب سایت (ایران مدرس) ارائه شده است.



مشاهده لیست مدرسین محاسبات عددی: تدریس خصوصی محاسبات عددی

درس ریاضی یکی از دروس اصلی در دوران دبیرستان و دانشگاه است. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان در درس ریاضی پایه ضعیفی دارند و بنابراین در مقاطع بالاتر در یادگیری آن به مشکل بر می خورند. در بسیاری از اوقات دانشجو یا دانش آموز در کلاسهای ریاضی مدرسه یا دانشگاه شرکت می کند ولی هر چی تلاش خود را افزایش می دهد نتیجه نمی گیرد. در این حالت باید بدنبال سرنخی در ضعف پایه های قبلی او بود.

اگر شما نیز در درس ریاضی اشکال دارید و با برگزاری جلسات تدریس خصوصی ریاضی یا تدریس خصوصی دروسی مانند محاسبات عددی و معادلات دیفرانسیل می خواهید ضعف خودتان را برطرف کنید، در هر صورت، مدرس خصوصی مورد نظر خودتان را در این وب سایت می توانید بیابید. در پایین و سمت چپ همین مطلب هم تعدادی از مدرسین نشان داده شده اند.

علاوه بر تدری خصوصی ریاضی و خدمات ارائه شده توسط مدرسین خصوصی ریاضی در این وب سایت، در زمینه دروس دیگر همچون تدریس خصوصی فیزیک و آموزش خصوصی شیمی نیز مدرسین زیادی در این وب سایت ثبت نام کرده و خدمات تدریس خصوصی ارائه می دهند. کافی است در کادر بالای همین مطلب عبارت شیمی، فیزیک یا هر درس دیگری را جستجو نمائید تا لیست مدرسین آن درس نشان داده شود.



پیشنهاد می شود مقاله کلاسهای خصوصی ریاضی، رفع اشکال و یادگیری پایه ای ریاضی را هم بخوانید.





تدریس خصوصی ریاضی (هندسه 1 و هندسه 2 و هندسه تحلیلی) - تدریس خصوصی ریاضی (هندسه 1 و هندسه 2 و هندسه تحلیلی) همانند تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی حسابان و سایر دروس در ایران مدرس (همین سایت) ارائه می گردد.

در ایران مدرس مدرسین زیادی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی (هندسه 1 و هندسه 2 و هندسه تحلیلی) به فعالیت مشغول هستند. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی ریاضی (هندسه 1 و هندسه 2 و هندسه تحلیلی) در ایران مدرس (همین وب سایت) به دو صورت می توانید عمل کنید:

1- در پایین و سم چپ همین مطلب لیست مدرسین نشان داده شده اند. بر روی هر مدرس کلیک کنید تا جزئیات بیشتر نمایش داده شود.

2- اگر می خواهید در زمینه ریاضی، فیزیک، شیمی و ... مدرسین را مشاهده کنید بر روی عبارتهای معلم خصوصی ریاضی، مدرس خصوصی فیزیک، مدرس خصوصی شیمی و ... کلیک کنید.

3- اگر علاوه بر دروس مزبور برای درس دیگری مدرس می خواهید، نام درس را در کادر بالای همین مطلب وارد کرده و بر روی جستجو کلیک کنید.

4- اگر برای یادگیریدروس ریاضی و ... به جزوه و سوال و تست کنکور نیاز دارید به بخش دانلود همین سایت مراجعه کنید.

وب سایت ایران مدرس پربازدیدترین و بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است.



مطالعه این مقاله هم مفید است: چرا تدریس خصوصی ریاضی برای یادگیری بهتر ریاضی مفید است؟



تدریس خصوصی ریاضیات (جبر و احتمال و ریاضیات گسسته) - اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضیات (جبر و احتمال و ریاضیات گسسته) و سایر دروس ریاضی به مدرس خصوصی نیاز دارید، مدرس خصوصی خودتان را از بین هزاران مدرس ثبت نامی در این وب سایت (ایران مدرس) انتخاب کنید.

در این وب سایت، تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام کرده و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، آموزش خصوصی شیمی و ... فعالیت دارند. تعداد مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس از هر وب سایت دیگری بیشتر است. البته به علت تعداد زیاد مدرسین ثبت نامی در انتخاب مدرس مورد نظر خودتان باید دقت به خرج دهید.

تعدادی از مدرسین ویژه ریاضیات (جبر و احتمال و ریاضیات گسسته) و سایر دروس در پایین و سمت چپ همین مطلب هم نشان داده شده اند. در ضمن اگر در خود گوگل هم تدریس خصوصی جبر و احتمال یا تدریس خصوصی ریاضیات گسسته را جستجو کنید، اولین وب سایتی که به شما پیشنهاد می کند ایران مدرس است.



این مقاله را هم بخوانید: چگونه فیزیک بخوانیم تا آن را خوب یاد بگیریم


آمار بازدید: 885 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image