ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی 11 روش کاملا موثر برای گرفتن بیشترین بازدهی از آگهی تدریس خصوصی ریاضی

11 روش کاملا موثر برای گرفتن بیشترین بازدهی از آگهی تدریس خصوصی ریاضی

به اشتراک گذاری

در این مقاله 11 روش کاملا موثر برای گرفتن بیشترین بازدهی از آگهی تدریس خصوصی ریاضی ارائه شده است. اگر می خواهید تبلیغات پربازده ای داشته باشید و شاگردهای زیادی را جذب نمائید و در نهایت درآمد خوبی از کار تدریس خصوصی بدست آورید، مطالعه این مقاله برای شما کاملا مفید است.

1- در سایت های معتبر و تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی آگهی بدهید: اگر در سایت یا سایت هایی تبلیغات تدریس خودتان را ثبت کنید که بازدید مناسبی ندارند و یا زمینه کاری آنها متفاوت از تدریس باشد در نهایت نتیجه ای نخواهید گرفت. بهتر است تبلیغ خودتان را در سایت های تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com درج نمائید.

2- برای نوشتن آگهی خودتان وقت بگذارید: اگر می خواهید از تبلیغات اینترنتی در سایت های معتبر تدریس خصوصی برای جذب شاگرد و کسب درآمد از این کار نتیجه خوبی بگیرید باید این روش را جدی بگیرید. برای نوشتن تبلیغ خودتان وقت بگذارید. اسم تمام دروس تدریسی خودتان (ریاضی هشتم، ریاضی هفتم، ریاضی ششم، حسابان، هندسه و ...) را با جزئیات کامل بنویسید. افتخارات و سوابق تدریس خودتان را بنویسید و برای نوشتن تبلیغ خودتان زمان در نظر بگیرید.

مطالعه مقاله آگهی تدریس خصوصی و نحوه درج تبلیغات تدریس خصوصی مفید است.

3- تبلیغات ویژه برای تدریس خصوصی ریاضی ثبت کنید: در همین سایت ایران مدرس و یا در سایت تدریس ریاضی می توانید تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را به صورت رایگان ثبت نمائید. اما در کنار ثبت رایگان تبلیغات تدریس خصوصی و یه به جای آن می توانید تبلیغات ویژه هم داشته باشید. تبلیغات ویژه تدریس خصوصی همواره در صفحه اصلی سایت نمایش داده می شود و بازدهی بالاتری هم دارد. وقتی تبلیغات ویژه تدریس خصوصی دارید قبل از سایر اساتید دیده خواهید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

4- برای درس ریاضی جزوه یا سوال امتحانی ثبت نمائید: در همین سایت ایران مدرس امکان ثبت جزوه و خلاصه جزوه و نمونه سوال امتحانی و .... وجود دارد. تعداد زیادی از اساتید ثبت نامی در این وب سایت برای دروس تدریسی خودشان جزوه و خلاصه جزوه و یا نمونه سوال امتحانی ثبت نموده اند. با درج جزوه در این وب سایت شما در بخش دانلود هم معرفی خواهید شد و مشخصات شما در کنار جزوه ای که ثبت کرده اید هم نشان داده خواهد شد. در نتیجه بازدید صفحه شما و احتمال جذب شاگرد شما هم بیشتر خواهد شد.


5- فیلم نمونه تدریس خصوصی ریاضی بازدهی آگهی را افزایش می دهد: در ایران مدرس امکان دیگری هم وجود دارد که با استفاده از آن می توانید بازدهی تبلیغ خودتان را افزایش دهید. در این وب سایت می توانید برای دروس تدریسی خودتان فیلم نمونه تدریس هم قرار دهید. به این ترتیب کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی ریاضی با نحوه تدریس شما بیشتر آشنا شده و احتمال جذب شاگرد شما باز هم بیشتر خواهد شد. می توانید فیلم تدریس ریاضی خودتان را قرار دهید و یا یک یا چند فیلم آموزشی دلخواه برای ریاضی قرار دهید.

پیشنهاد می شود مطالعه کنید: نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد

6- مرتبا به روز رسانی را انجام دهید: اگر به صفحه اصلی سایت ایران مدرس (همین سایت) نگاهی بیندازید خواهید دید که تعداد زیادی از اساتید آگهی 7 ستاره دارند. از بین این اساتید استادی بالاتر از همه قرار می گیرد که بر روی گزینه به روز رسانی در پنل کاربری کلیک کرده باشد. بعد از وارد به پنل کاربری می توانید گزینه به روز رسانی را ببینید. بر روی گزینه به روز رسانی هر زمان که وقت کردید کلیک نمائید تا تبلیغ شما در جایگاه بالاتری نمایش داده شود.

7- از وبلاگ ها، شبکه های اجتماعی و فروم ها به تبلیغ خودتان لینک دهید: از نظر موتور جستجوی گوگل به هر میزان از سایت های مختلف به یک صفحه لینک بیشتری داده شود آن صفحه اعتبار بیشتری دارد و در نتایج جستجوی گوگل جایگاه بهتر و بالاتری دارد. اگر می خواهید اعتبار صفحه تبلیغ خودتان را افزایش دهید از سایت های مختلف، وبلاگ خودتان، شبکه های اجتماعی و فروم ها و انجمن ها به صفحه خودتان لینک بدهید و صفحه تبلیغ خودتان را معرفی نمائید. ممکن است کاربران مستقیما هم از این سایت ها وارد صفحه تبلیغ شما شده و برای کلاس با شما تماس بگیرند.

8- نظرات شاگردهای قبلی خودتان را درج نمائید: وقتی وارد صفحه تبلیغ خودتان می شوید خواهید دید که امکان ثبت نظر برای شاگردهای شما وجود دارد. به شاگردهای موفق قبلی خودتان که در درس ریاضی نمره خوبی گرفته اند بگوئید که وارد صفحه تبلیغ شما در همین سایت ایران مدرس شده و نظر مثبت خودشان را برای شما درج نمایند. نظرات مثبت شاگردهای قبلی در جذب شاگرد جدید بسیار موثر است. یا می توانید به صورت کاغذی از شاگردهای خودتان نظر سنجی کنید و در سایت قرار دهید.

9- عکس شیک، عنوان جذاب و متن کامل برای تبلیغ خودتان در نظر بگیرید: به هر میزان عکس پرسنلی شیک تر و مرتب تری قرار دهید در نهایت جذب شاگرد بیشتری خواهید داشت. به هر میزان در عنوان اگهی افتخارات مهمتر و تمایزهای بیشتری را نوشته باشید باز هم جذب شاگرد بیشتری خواهید داشت. در کنار این موارد متن تبلیغ هم بسیار مهم است. به هر میزان متن آگهی خودتان را بهتر و کاملتر بنویسید اعتماد متقاضیان تدریس خصوصی ریاضی و والدین ایشان بیشتر جلب شده و شاگرد بیشتری خواهید داشت.

حتما مطالعه نمائید:
تبلیغات هدفمند برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی

10- به صورت مداوم روی تبلیغ خودتان کار کنید: سعی کنید هر زمانی که نکته مفیدی به نظرتان رسید به متن تبلیغ اضافه کنید. اگر اخیرا در مدرسه ای تدریس کرده اید آن را در متن تبلیغ بنویسید. اگر شاگردی دارید که مثلا همین هفته قبل در درس ریاضی 20 گرفته است به تبلیغ خودتان اضافه کنید. مدرک جدیدی که گرفته اید و یا هر افتخاری که اخیرا بدست آورده اید را اضافه کنید. به هر میزان متن تبلیغ شما کاملتر باشد بازدهی بالاتری دارد.

11- مدرک تحصیلی و رزومه خودتان را اضافه نمائید: در همین سایت ایران مدرس اخیرا امکان دیگری هم در نظر گرفته شده است که می تواند برای جذب شاگرد و افزایش بازدهی آگهی تدریس خصوصی ریاضی شما بسیار موثر باشد. والدین می خواهند بدانند که کدام استاد مدارک و سوابق معتبر تری را ارائه کرده است تا بتوانند به ایشان اعتماد نمایند. در ایران مدرس امکان ثبت مدرک تحصیلی و یا رزومه کاری به صورت فایل ورد و پی دی اف وجود دارد. بعد از ورود به پنل کاربری مدرک تحصیلی و یا رزومه کاری خودتان را درج نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 662 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image