ارتباط مستقیم با 30555 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه با ثبت تبلیغات تدریس از تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک درآمد خوبی کسب کنیم؟

چگونه با ثبت تبلیغات تدریس از تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک درآمد خوبی کسب کنیم؟

به اشتراک گذاری

اگر به تدریس ریاضی و فیزیک علاقه دارید با درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران به راحتی می توانید شاگرد جذب کنید و از کاز تدریس خصوصی درامد خوبی بدست آورید. درج آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات خودتان را ویژه کنید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: برای درج تبلیغ تدریس فیزیک کنکور بهترین سایت کدام است؟

ایران مدرس پربازدیدترین و بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است. با درج تبلیغات تدریس ریاضی و فیزیک در این وب سایت، آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده  متقاضی واقعی تدریس خصوصی قرار می گیرد. برای مشاهده لیست مدرسینی که در ایران مدرس در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه و فیزیک متوسطه، کنکوری و دانشگاهی فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید. اگر شما هم می خواهید در زمینه آموزش و تدریس ریاضی و فیزیک فعالیت داشته باشید، ثبت تبلیغات اینترنتی در ایران مدرس که به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس فعالیت دارد گزینه بسیار خوبی است. مزایای ثبت تبلیغات تدریس به نسبت سایر انواع روشها برای جذب شاگرد به صورت زیر است:

- درج آگهی تدریس در سایت ایران مدرس کاملا رایگان است. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و آگهی تدریس خودتان را درج نمائید.

- ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس به صورت گسترده توانایی های شما را تبلیغ می کند و حتی از شهرهای دیگر هم می توانید شاگرد جذب کنید و به صورت آنلاین به تدریس خصوصی بپردازید.

- آگهی تدریس خصوصی شما در این وب سایت تا زمانی که خودتان ان را حذف نکنید باقی می ماند و در نتیجه مانند تبلیغات روزنامه  و تراکت موقتی و یک روزه نیست.


- تبلیغات اینترنتی محدودیت زمانی هم ندارد. در تمام 24 ساعت شبانه روز آگهی و تبلیغات تدریس شما قابل مشاهده است.

- در حال حاضر تمامی افراد با استفاده از گوشی های هوشمندی که در اختیار دارند به اینترنت دسترسی دارند و شما با ثبت آگهی تدریس در این وب سایت به راحتی دیده خواهید شد.

- حتی اگر آگهی تدریس خودتان را در ایران مدرس ویژه کنید باز هم هزینه آن به نسبت تبلیغات در روزنامه و تراکت و ... کاملا به صرفه است.

- با درج اگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس می توانید به صورت مستقل و بدون واسطه شاگرد جذب کنید و قیمت و نرخ کلاسهای خصوصی را هم خودتان تعیین نمائید.

- برای آگهی تدریس خودتان می توانید عکس مناسبی از خودتان بذارید و بیشتر جلب اعتماد کنید در تبلیغات نیازمندیهای روزنامه و .... این امکان وجود ندارد.

-در متن آگهی تدریس خودتان به هر میزان که بخواهید می توانید توضیح دهید و رزومه کاملی از خودتان ارائه نمائید. در انواع تبلیغات دیگر محدودیت تعداد کاراکتر دارید ....

- ....



مطالعه مقاله تبلیغات هدفمند برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی هم پیشنهاد می شود.





با توجه به موارد ذکر شده واضح است که ثبت آگهی تدریس خصوصی برای فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک و سایر دروس در ایران مدرس می تواند کاملا موثر و به صرفه باشد. روشهای دیگری هم برای جذب شاگرد وجود دارد که با کلیک بر روی این لینک به صورت کامل می توانید مطالعه کنید ولی به هر حال ثبت اگهی تدریس خصوصی در اینترنت و در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس به نسبت سایر انواع روشها مزیتهای زیادی دارد که در همان مقاله ذکر شده این مزیتها بیان شده است. تبلیغات اینترنتی برای فعالیت در زمینه آموزش خصوصی ریاضی و فیزیک در منزل می تواند کاملا موثر باشد به شرطی که آگهی خودتان را خوب بنویسید و این نوع تبلیغات را جدی بگیرید. بعضی از مدرسین متن آگهی خودشان را در حد یکی دو خط ثبت می کنند و انتظار دارند سیل تماسها به سمت انها سرازیر شود. هر کاری به نسبت اینکه چقدر آن را جدی بگیرید برای شما بازدهی خواهد داشت. اگر واقعا قصد دارید در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک و یا هر درس دیگری فعالیت داشته باشید و در این زمینه قصد دارید از طریق ثبت تبلیغات در اینترنت فعالیت کنید، آگهی خودتان را باید خوب، کامل و قانع کننده بنویسید.



مطالعه مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده در این زمینه می تواند کاملا موثر باشد.

درسهای ریاضی و فیزیک متقاضیان زیادی برای تدریس خصوصی دارد. همین الان در گوگل عبارت تدریس خصوصی را جستجو کنید و کلیک اسپیس را بزنید تا فاصله بیفتد، خواهید دید که در پیشنهادهای گوگل عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک وجود دارد. این پیشنهادهای گوگل بر مبنای جستجوی کاربران است. به این معنی که این عبارتهای پیشنهادی را کاربران بیشتر جستجو کرده اند. پس مشخص است اگر در این زمینه خوب فعالیت داشته باشید و بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید و در کنار آن برای جذب شاگرد خوب کار کنید می توانید درآمد بالایی از کار تدریس خصوصی بدست آورید. کار تدریس خصوصی انعطاف زمانی بالایی دارد و حتی به عنوان کار و شغل دوم در کنار کار اصلی خودتان و یا در کنار درس و تحصیل خودتان (اگر دانشجو هستید) هم می توانید به ان بپردازید. بسیاری از مدرسینی که درس ریاضی تدریس می کنند در کنار آن فیزیک را هم تدریس می کنند. شما برای شاگردهایی که جذب می کنید می توانید هر دو درس را تدریس کنید. البته نحوه تدریس این دو درس با هم کمی متفاوت است. در درس ریاضی در بسیاری از موارد روابط و فرمولها ارائه می شود و هدف یادگیری انجام محاسبات ریاضی است در حالیکه در درس فیزیک روابطی که ارائه می شود مفهومی می باشد و باید در کنار ارائه انها معنی فیزیکی این روابط هم به خوبی تشریح گردد.



برای مطالعه در زمینه نحوه کسب درآمد از تدریس خصوصی مقاله چگونه درآمد خودمان از تدریس خصوصی را دو برابر کنیم؟ را بخوانید.

با توجه به مطالب ارائه شده، با ثبت تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک می توانید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی این دو درس فعالیت داشته باشید و به راحتی شاگرد جذب کنید. برای موفقیت در این کار، همانطور که گفته شد باید تبلیغات اینترنتی را جدی بگیرید و برای نوشتن آگهی خودتان وقت بگذارید. متن آگهی تبلیغاتی خودتان را باید خوب بنویسید. حتما در این زمینه مقاله
نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد را بخوانید. در عنوان آگهی خودتان اسم مهمترین دروس تدریسی (که اینجا همان ریاضی و فیزیک است) را ارائه کنید. در عنوان آگهی تدریس خودتان بارزترین ویژگیهای خودتان که شما را از سایر مدرسین متمایز می کند را نیز ارائه نمائید. مثلا می توانید بنویسید: تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک توسط دبیر رسمی آموزش و پرورش و معلم رسمی فیزیک با 20 سال سابقه کار موفق تدریس در مدارس تهران. این عنوان می تواند جذاب باشد و باعث شود روی تبلیغ شما کلیک شود. یا اگر در کنکور رتبه خوبی بدست آورده اید و یا هر ویژگی مثبت دیگری که دارید در عنوان آگهی ارائه دهید. عنوان آگهی تدریس مانند دروازه ورود تبلیغ شما است. بیش از 80 درصد افراد فقط عنوان آگهی تدریس شما را می بینند. اگر عنوان آگهی خودتان را خوب و جذاب نوشته باشید روی تبلیغ شما کلیک می شود در غیر اینصورت روی عنوان آگهی مدرس دیگری کلیک خواهند کرد. حال فرض کنید کاربری روی عنوان آگهی تدریس خصوصی شما که آن را بسیار خوب هم نوشته اید کلیک کرد و متن آگهی شما را مطالعه نمود. آیا متن آگهی خودتان را آنقدر خوب نوشته اید که متقاضیان تدریس خصوصی یا والدین آنها متقاعدد شوند با شما تماس بگیرند؟ آیا رزومه کاملی از خودتان ارائه نموده اید؟ این بسیار مهم است. بسیار از آگهی های مدرسین بازدید خوبی می گیرد ولی چون متن آگهی تدریس خودشان را خوب ننوشته اند تعداد تماسهای زیادی با آنها گرفته نمی شود. بنابراین عنوان آگهی خودتان را جذاب و متن تبلیغات تدریس خودتان را کامل و قانع کننده بنویسید. قانونی که وجود دارد این است: هر چه متن آگهی شما کاملتر باشد و اطلاعات بیشتری را به کاربران بدهد احتمال جذب شاگرد شما بیشتر و بیشتر خواهد شد.

نکات تکمیلی برای ثبت تبلیغات موفق تدریس ریاضی و فیزیک:

- برای آگهی تدریس خودتان کلمات کلیدی انتخاب کنید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر و سریعتر تبلیغ شما توسط گوگل کمک می کند و باعث می شود آگهی شما در صفحات آرشیوی ایران مدرس هم نمایش داده شود.

- با آگهی تدریس خودتان از سایت یا وبلاگ خودتان، از شبکه های اجتماعی، فرومها و انجمن ها و .... لینک بدهید. به این ترتیب اعتبار صفحه آگهی شما نزد گوگل افزایش خواهد یافت و بازدید بیشتری می گیرد.

- در صورت تمایل، آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید. آگهی های تدریس ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و در صفحات مقالات آموزشی و جزوه و سوال امتحانی و ... هم نمایش داده خواهد شد.

- برای دروس تدریسی خودتان در همین سایت (ایران مدرس) جزوه ثبت کنید. بعد از ورود به کنترل پنل امکان ثبت جزوه وجود دارد. با ثبت جزوه برای دروس تدریسی خودتان بازدید آگهی شما و احتمال جذب شاگرد بیشتر می شود.

- اسم تمام دروس تدریسی را در متن آگهی ثبت کنید. به عنوان مثال اگر هندسه، جبر، ریاضی گسسته، حساب دیفرانسیل، حسابان، آمار، معادلات، ریاضی مهندسی و ... تدریس می کنید اسم این دروس را هم در متن آگهی ارائه دهید.

برای ثبت آگهی تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک و یا هر درس دیگری در ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید، ثبت نام نمائید و پس از ورود به کنترل پنل تبلیغات تدریس خودتان را درج کنید.



مطالعه مقاله چرا تدریس خصوصی ریاضی بسیار پرمتقاضی است؟ هم پیشنهاد می شود.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 905 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image