ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی در ایران مدرس، جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس

تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی در ایران مدرس، جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس

به اشتراک گذاری

با ثبت تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی در سایت ایران مدرس (همین سایت) می توانید به راحتی شاگرد جذب کنید و درامد خوبی از تدریس خصوصی بدست آورید. در ادامه در زمینه تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی توضیحاتی بیشتری ارائه می گردد.

دلایل زیر نشان می دهد ایران مدرس بهترین سایت تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی ایران است:

- ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 98 نزدیک به 19000 مدرس ثبت نامی دارد. با درج آگهی تدریس در این وب سایت تبلیغات شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار خواهد گرفت.

- ایران مدرس برای عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه، تدریس خصوصی ریاضیات گسسته، تدریس خصوصی هندسه و .... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و صدر نتایج قرار دارد.

- کاربران با جستجوی عبارتهای مرتبط با تدریس خصوصی ریاضی یکی از اولین وب سایتهایی که خواهند دید ایران مدرس است، بر روی آن کلیک خواهند کرد و به سمت تبلیغ شما هدایت خواهند شد.

- ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس کاملا رایگان است. تبلیغات بسیاری از مدرسین حتی در حالت رایگان هزاران بازدید گرفته است و این نشان می دهد این مدرسین شاگرد جذب نموده اند و تبلیغات برای انها موثر بوده است.





مطالعه کنید: نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد

- حتی اگر بخواهید تبلیغات تدریس ریاضی خودتان را در این سایت ویژه کنید، با هزینه ثبت آگهی برای یک روز در نیازمندی های روزنامه ها، در ایران مدرس می توانید یک ماه تبلیغات ویژه داشته باشید و بازدهی آگهی خودتان را افزایش دهید.

- اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی هم فعالیت دارید باز هم ایران مدرس برای ثبت آگهی شما عالی است. عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل و .... را در گوگل جستجو کنید و ببینید کدام سایت در صدر قرار دارد.

- در ایران مدرس یک بخش برای مطالب کنکوری وجود دارد (برای مشاهده آن بر روی این لینک کلیک کنید). اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی کنکور فعالیت داشته باشید و آگهی تدریس شما ویژه باشد در این بخش هم نمایش داده خواهد شد.

- در این وب سایت بیش از 10000 جزوه آموزشی، نمونه سوالات امتحانی، مقالات مرتبط با موفقیت در تحصیل در زمینه یادگیری ریاضی و سایر دروس ثبت شده است و آگهی های تدریس در این بخش هم نمایش داده خواهد شد.

- در صفحه اصلی سایت ایران مدرس (برای مشاهده بر روی ایران مدرس کلیک کنید) بر روی آگهی های تدریس کلیک کنید. خواهید دید تبلیغات مدرسین بازدیدهای خیلی بالایی گرفته است و حتی 40000 یا 60000 بازدید هم داریم.

- تعداد زیادی از مدرسینی که در ایران مدرس در زمینه آموزش ریاضی و سایر دروس در ایران مدرس تبلیغ درج نموده اند بارها و بارها تبلیغات خودشان را تمدید نموده اندو این خود نشان دهنده موثر بودن ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس است.

- ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد و در نتیجه ثبت آگهی تدریس در آن به نسبت سایتهای آگهی عمومی مفیدتر و موثر تر است. تبلیغات شما در یک محیط کاملا آموزشی نمایش داده خواهد شد.

- ایران مدرس مرجع شماره 1 جذب شاگرد در ایران است. همین الان در گوگل عبارت جذب شاگرد خصوصی را جستجو کنید در بخش جستجوهای مشابه ایران مدرس را پیشنهاد می دهد و نه هیچ سایت دیگری را.

- دغدغه اصلی مسولان ایران مدرس این است که مدرسین و اساتید بتوانند شاگرد جذب کنند و مقالات متعددی در این زمینه ارائه شده است.



به عنوان مثال برای مطالعه در زمینه جذب شاگرد این مقاله و برای مطالعه در زمینه ثبت آگهی تدریس موفق این مقاله را بخوانید.





برای ثبت تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی موفق و موثر موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

- درج آگهی تدریس ریاضی در ایران مدرس می تواند در زمینه جذب شاگرد برای شما موثر باشد به شرطی که خودتان هم آگهی را خوب بنوییسید. متقاضی تدریس آگهی شما را خواهد دید اما اگر تبلیغ خودتان را خوب ننوشته باشید با شما تماسی گرفته نخواهد شد.

- عنوان آگهی تدریس ریاضی خودتان را خوب بنویسید. اگر در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید، اگر دبیر رسمی آموزش و پرورش هستید، اگر در المپیاد افتخاری کسب کرده اید و یا مدرک معتبری دارید، چنانچه جلسه اول را رایگان کار می کنید و یا تضمینی کار می کنید، این موارد را در عنوان آگهی بنویسید.

در زمینه اهمیت عنوان آگهی و تاثیر آن بر روی بازدهی تبلیغات تدریس ریاضی شما مقاله
تبلیغات اینترنتی رایگان پربیننده: عنوان آگهی جذاب را مطالعه نمائید.

-در عنوان آگهی اسم مهمترین دروس تدریسی خودتان را هم بنویسید. البته در عنوان آگهی محدودیت کاراکتر وجود دارد و باید اسم مهمترین دروس را بنویسید. بعدا می توانید در متن آگهی خودتان اسم تک تک درسها را با جزئیات کامل ارائه کنید.

- متن آگهی هم خیلی مهم است. در ایران مدرس ماموریت ما این است که متقاضیان واقعی تدریس خصوصی را به سمت آگهی شما هدایت کنیم. حال اگر خودتان متن آگهی را خوب نوشته باشید تماس هم گرفته می شود در غیر اینصورت فقط آگهی شما را می بینند و صفحه را می بندند.

- برای تبلیغ تدریس ریاضی خودتان عکس خوبی هم انتخاب نمائید. یک عکس پرسنلی مرتب بسیار خوب است. بعضی از مدرسین عکسهای کلی ثبت می کنند. یک مدرس عکسی از خودش گذاشته بود با موهای نامرتب و آشفته. این خیلی مهم است. عکس خوب نباشد، اصلا ثبت نشود بهتر است.

- از شبکه های اجتماعی، وبلاگ خودتان، فرومها و انجمن ها و .... به آگهی تدریس خودتان و صفحه خودتان در همین سایت (ایران مدرس) لینک بدهید. به این ترتیب اعتبار صفحه شما از نظر گوگل افزایش می یابد و صفحه شما در نتایج جستجوی گوگل در موقعیت بالاتری نمایش داده خواهد شد.

- خیلی مهم است که برای نوشتن تبلیغ تدریس ریاضی خودتان وقت بگذارید و آن را جدی بگیرید. میزان جذب شاگرد شما از این طریق و میزان پاسخگویی این روش برای شما به این بستگی دارد که به چه میزان این روش تبلیغاتی را برای جذب شاگرد جدی گرفته اید.

- در صورت تمایل آگهی تدریس ریاضی خودتان را ویژه کنید. آگهی های ویژه هم در صفحه اصلی سایت ایران مدرس و هم در صفحات داخلی و آرشیوی در جایگاه بالاتری نمایش داده خواهند شد. تبلیغات تدریس ویژه بازدید بیشتری می گیرد و بازدهی بالاتری دارد.

- در ایران مدرس امکان ثبت نظر برای شاگردهای شما وجود دارد. از شاگردهایتان بخواهید نظرات مثبت خودشان را در بخش نظرات ثبت نمایند تا در صفحه شخصی شما نمایش داده شود. هم برای گوگل خوب است و هم کاربران بعدی با دیدن این نظرات مثبت بهتر متقاعد خواهند شد با شما تماس بگیرند.

- اگر در کنفرانسهای معتبر مقاله ارائه کرده اید، اگر ثبت اختراعی دارید، چنانچه در دانشگاههای مختلف تدریس کرده اید و یا هر مورد دیگری را در متن آگهی خودتان بنویسید. هر چه بیشتر بنویسید بهتر است. هر چه بیشتر بنویسید احتمال جذب شاگرد شما بیشتر خواهد بود.

- در ایران مدرس (همین سایت) امکان ثبت جزوه، خلاصه جزوه، نمونه سوال امتحانی و .... برای دروس تدریسی شما و از جمله درس ریاضی وجود دارد. شماره تماس خودتان را در جزوه درج کنید و در همین سایت از طریق کنترل پنل ثبت نمائید. هم بازدید صفحه شما بیشتر خواهد شد و هم احتمال جذب شاگرد شما.

- در ایران مدرس می توانید حتی وبلاگ داشته باشید. بعد از ثبت نام و ورود به کنترل پنل در گزینه های سمت راست گزینه وبلاگ را هم می توانید مشاهده کنید. در وبلاگ خودتان در زمینه موفقیت در درس ریاضی، امتحان ریاضی و ... می توانید مطلب ثبت کنید و شماره تماس خودتان را هم ارائه نمائید.

- اگر در هر شهری غیر از تهران کار تدریس را انجام می دهید هم در بخش مشخصات فردی آن را ثبت کنید و هم در عنوان و متن آگهی نیز اسم شهر را ذکر نمائید. در تهران هم اگر در منطقه یا مناطق خاصی تدریس انجام می دهید ذکر نمائید. مثلا: تدریس ریاضی در غرب تهران

- آگهی تدریس خصوصی ریاضی در اینترنت و خصوصا در ایران مدرس که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارد را جدب بگرید. هر بار به آگهی خودتان مراجعه کنید و مطلبی به آن اضافه نمائید. بر روی تبلیغ خودتان کار کنید و آن را بهینه تر کنید.



مطالعه مقاله متن تبلیغاتی برای تدریس، نحوه تبلیغات تدریس خصوصی، آگهی تدریس خصوصی هم مفید است.





چرا تبلیغ تدریس ریاضی بهترین راهکار برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی است؟ برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی ریاضی راهکارهای مختلفی وجود دارد. تعدادی از مدرسین هنوزم که هنوز است از طریق اموزشگاهها شاگرد جذب می کنند. خصوصا مدرسین قدیمی و دارای سن و سال بالا که میانه خیلی خوبی با اینترنت ندارند اکثرا همان روش را ادامه می دهند. شما هم می توانید از طریق آموزشگاهها برای جذب شاگرد اقدام نمائید. راهکارهای دیگری هم وجود دارد. می توانید برای خودتان سایت و وبلاگ بزنید (البته بهینه سازی سایت و وبلاگ برای گوگل کار زمان بری است)، تراکت توزیع کنید، در مدارس و دانشگاهها تبلیغ کنید و .... . به جرات می توان گفت تبلیغات اینترنتی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و یا هر درس دیگری بهترین گزینه است. آگهی شما به صورت رایگان و یا با هزینه بسیار کم در مقایسه با روزنامه و تراکت و .... ثبت خواهد شد. تبلیغات شما دائمی است و امنند تراکت و رزونامه و .... یکی دو روزه از بین نخواهد رفت. آگهی شما محدودیت مکانی و زمانی ندارد و در کل کشور به صورت 24 ساعته قابل مشاهده خواهد بود. حتی می توانید از شهرهای دیگر شاگرد جذب کنید و تدریس خصوصی آنلاین انجام دهید. در متن آگهی خودتان می توانید توضیحات کامل بنویسید و رزومه کاملی ارائه کنید. در این روش به صورت مستقیم شاگرد جذب می کنید و لازم نیست هر جلسه 30 تا 40 درصد مبلغ حق التدریس را به آموزشگاهها بدهید. برای ثبت آگهی تدریس و آموزش خصوصی ریاضی و یا هر درس دیگری در ایران مدرس بر روی عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک نمائید.



مطالعه نمائید: موفقیت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای اساتید ریاضی

منبع: ایران مدرس (استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به ایران مدرس مجاز است)


آمار بازدید: 1079 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image