ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی با ایران مدرس

جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی با ایران مدرس

به اشتراک گذاری

جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی با درج آگهی تدریس در سایت ایران مدرس (همین سایت) به راحتی امکان پذیر است. سایت ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. در ایام عادی سال بازدید این وب سایت بین 10000 تا 15000 بازدید در روز و در ایام امتحانات به بیش از 20000 بازدید در روز می رسد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه کسب درآمد بالاتر و بیشتر از کار تدریس خصوصی



با درج آگهی تدریس در ایران مدرس، تبلیغات تدریس شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار گرفته و شاگرد جذب خواهید کرد. البته حتما آگهی تدریس خودتان را باید خوب و قانع کننده بنویسید. با درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس متقاضیان تدریس خصوصی به سمت آگهی شما هدایت می شوند. حال اگر آگهی تدریس خودتان را خوب و قانع کننده نوشته باشید، متقاضیان تدریس خصوصی با شما تماس هم خواهند گرفت.

در آگهی تدریس خودتان توضیحات کافی ارائه دهید. سوابق کاری خودتان را بگویید و ویژگیهای برتری که دارید، رتبه هایی که کسب کرده اید، نظرات مثبت شاگردهای قبلی و ... را بنویسید. اگر می خواهید اگهی تدریس شما در ایران مدرس بازدهی بالایی داشته و زنگ خورهای زیادی داشته باشید، باید متن آگهی خودتان را به گونه ای بنویسید که اگر کسی آن را مطالعه کرد متقاعد شود که با شما تماس بگیرد. البته متن آگهی خودتان را صادقانه بنویسید.



پیشنهاد می شود مقاله نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس را هم بخوانید.

کسب درآمد از تدریس خصوصی با درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس آسان است. سایت ایران مدرس از نظر گوگل هم بهینه است. متقاضیان تدریس خصوصی با جستجوی عبارتهایی همچون تدریس خصوصی، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی عربی،
تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی انگلیسی و ... سایت ایران مدرس را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل مشاهده خواهند کرد (خودتان همین الان امتحان کنید). در نتیجه به سمت آگهی تدریس شما هدایت شده و اگر آگهی تدریس خودتان را خوب نوشته باشید با شما تماس خواهند گرفت.


برای جذب شاگرد، کسب درآمد از تدریس خصوصی و یا افزایش درآمدتان ار کار تدریس، فرصت درج اگهی تدریس در سایت ایران مدرس را از دست ندهید. سایت ایران مدرس: - تا سال 98 بیش از 19000 مدرس خصوصی ثبت نامی دارد و از نظر گوگل کاملا بهینه است.

برای ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک کنید. در ادامه، پس از ثبت نام وارد کنترل پنل شده و آگهی تدریس خودتان را درج نمائید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: بزرگترین سایت و مرجع تدریس خصوصی ایران

در صورت تمایل آگهی تدریس خودتان را ویژه نموده و بازدهی آن را افزایش دهید. مدرسینی که در صفحه اصلی سایت مشاهده می کنید و در حال حاضر آگهی ویژه دارند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی تدریس در ایران مدرس است.


آمار بازدید: 1030 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image