ارتباط مستقیم با 30609 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی بهترین روش برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی

بهترین روش برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی بهترین روش برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی هستید و می خواهید با فعالیت در زمینه تدریس و آموزش پول خوبی در بیاورید ادامه این مطلب را بخوانید.

با اطمینان می توان گفت که بهترین روش برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی ثبت اگهی تدریس در همین سایت (ایران مدرس) است. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات از 28000 بازدید در روز هم گذشته است. با ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس اگهی شما در معرض هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس خصوصی قرار می گیرد. ممکن است راهکارهای دیگری برای جذب شاگرد وجود داشته باشد (مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی را بخوانید) ولی با اطمینان می توان گفت که مطمئن ترین راه برای پیدا کردن شاگرد خصوصی ثبت اگهی تدریس در ایران مدرس است. دلایل زیر ثبت اگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس را توجیه می کند.

1- ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه نمائید. آگهی های تدریس خصوصی ویژه در جایگاه بالاتری قرار گرفته (به نسبت اگهی های تدریس رایگان) و بازدهی بهتری دارند.



پیشنهاد می شود مقاله راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد را هم بخوانید.

2- ایران مدرس معتبرترین و قدیمی ترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است. برای اکثر عبارتهای تدریس خصوصی مانند آنچه در ادامه ارائه شده است سایت ایران مدرس در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد.

تدریس خصوصی ریاضی

تدریس خصوصی فیزیک

تدریس خصوصی شیمی

تدریس خصوصی زبان

تدریس خصوصی عربی

تدریس خصوصی زیست کنکور

مدرس خصوصی زیست

تدریس خصوصی فیزیک

تدریس خصوصی فیزیک کنکور

تدریس خصوصی شیمی

تدریس خصوصی استاتیک

تدریس خصوصی دینامیک

تدریس خصوصی مقاومت مصالح

تدریس خصوصی ترمودینامیک

تدریس خصوصی ارتعاشات

تدریس خصوصی ایستایی

تدریس خصوصی دینامیک ماشین

.....

3- ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. بازدید روزانه متوسط ایران مدرس بیش از 15000 در روز بوده و این بازدید در ایام امتحانات به بیش از 28000 بازدید در روز هم می رسد.

4- در سایت ایران مدرس یک محیط کاملا آموزشی فراهم آمده است و این وب سایت به صورت تخصصی در زمینه اگهی و تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد. درج اگهی تدریس در ایران مدرس موثر و پربازده است.

5- با درج آگهی تدریس در ایران مدرس، تبلیغات شما در کل ایران در معرض متقاضیان تدریس خصوصی قرار می گیرد. تبلیغات اینترنتی به نسبت هر نوع تبلیغات دیگری وسعت بیشتری دارد و برای جذب شاگرد موثر تر می باشد.

6- در ایران مدرس بیش از 10000 جزوه آموزشی، نمونه سوال امتحانی، حل تمرینات کتابهای درسی، تست کنکور، مقالات آموزشی در زمینه موفقیت در تحصیل و .... ارائه شده و آگهی های تدریس خصوصی در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده می شود. برای مشاهده جزوات آموزشی و نمونه سوالات امتحانی ارائه شده در این وب سایت بر روی عبارت دانلود سوال و جزوه و برای مشاهده مقالات ارائه شده در زمینه موفقیت در تحصیل و موفقیت در تدریس و ... بر روی عبارت مقالات آموزشی کلیک کنید.



مطالعه مقاله چگونگی افزایش تاثیر و بازدهی تبلیغ تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر را هم پیشنهاد می کنیم.

7- ایران مدرس از نظر گوگل هم معتبرترین سایت در زمینه جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی است. در گوگل عبارت "جذب شاگرد خصوصی" را جستجو کنید. اولین وب سایتی که مشاهده می کنید ایران مدرس است.

8- ایران مدرس بیشترین تعداد مدرسین در بین سایتهای تدریس خصوصی را دارد. تعداد مدرسین ایران مدرس تا سال 98 به بیش از 19000 مدرس هم می رسد. برای مشاهده لیست مدرسین در ایران مدرس بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.

9- در سایت ایران مدرس یک بخش اختصاصی برای مطالب کنکوری در نظر گرفته شده است (مشاهده کنید: سایت کنکور ایران مدرس) و آگهی های تدریس خصوصی در آن بخش هم نمایش داده خواهد شد. اگر در زمینه تدریس کنکور هم فعالیت دارید ایران مدرس بهترین گزینه است.

10- ایران مدرس برای عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی کنکور، تدریس خصوصی فیزیک کنکور، تدریس خصوصی زیست کنکور و ... هم در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و جایگاههای اول تا سوم قرار دارد.

11- بهترین روش جذب شاگرد ثبت اگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس است چون هم از لحاظ هزینه به صرفه است و هم آگهی شما منقضی نخواهد شد و برای همیشه باقی می ماند. آگهی اینترنتی 24 ساعته در معرض دید متقاضیان تدریس قرار دارد.

12- در ایران مدرس مقالات زیادی در زمینه نحوه جذب شاگرد و افزایش درامد از تدریس خصوصی ارائه شده است. به عنوان مثال مقاله چگونه تعداد شاگردها و درآمد خودمان از تدریس خصوصی را افزایش دهیم؟ را مطالعه نمائید.

13- بسیاری از مدرسینی که در ایران مدرس آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی درج نموده اند بارها و بارها آگهی تدریس ویژه خودشان را تمدید نموده اند (بعضی از مدرسین بیش از 20 بار آگهی تدریس خصوصی خودشان را تمدید نموده و برای تمدید آن هزینه پرداخت نموده اند. اگر این مدرسین نتیجه نمی گرفتند و شاگرد جذب نمی کردند، به نظر شما برای تمدید مجدد آگهی تدریس خصوصی خودشان هزینه می کردند؟!). این خود نشان دهنده موثر بودن ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس است.



این مقاله را هم بخوانید: چگونه بالاترین درآمد را از تدریس خصوصی کسب کنیم و موفق باشیم؟

14- برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی دروس دانشگاه ایران مدرس عالی است. برای عبارتهایی مانند تدریس خصوصی استاتیک، تدریس خصوصی مدار، تدریس خصوصی تحقیق در عملیات، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل و ... ایران مدرس در صدر نتایج گوگل قرار دارد.

15- مقالات زیادی در زمینه ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی پربازده و موثر در ایران مدرس درج شده است. به عنوان مثال مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده را مطالعه نمائید. در ایران مدرس مدرسین برای جذب شاگرد پشتیبانی می شوند.

16- در سایت ایران مدرس امکان ثبت جزوه برای مدرسین تدریس خصوصی به اسم خودشان وجود دارد. در ضمن مدرسین می توانند جزوه های خوب خودشان را از طریق فروشگاه ایران مدرس به فروش رسانده و با مبلغ حاصل از آن آگهی تدریس خودشان را ویژه کنند. بعد از ثبت نام در سایت و ورود به صفحه کاربری خودتان برای ثبت جزوه و یا ثبت فایل فروش در فروشگاه می توانید اقدام کنید. برای مشاهده جزوات ارائه شده در فروشگاه ایران مدرس بر روی عبارت فروشگاه ایران مدرس کلیک کنید.

17- ثبت آگهی تدریس ویژه در ایران مدرس با هزینه بسیار مناسبی صورت می گیرد. برای مشاهده قیمت ها بر روی عبارت تعرفه تبلیغات تدریس خصوصی کلیک کنید. آگهی های تدریس ویژه بازدهی خوبی دارند و در بهترین جایگاه سایت ایران مدرس نمایش داده می شوند.

18- اخبار مرتبط با کنکور، اخبار تدریس فرهنگیان، اخبار دانش آموزی و دانشجویی و ... در ایران مدرس ثبت می گردد. آگهی تدریس مدرسین در این بخش هم نمایش داده می شود.

19- در صورتیکه در ایران مدرس آگهی تدریس خصوصی ویژه ثبت نمائید، تا 5 بار به صورت پله ای آگهی تدریس خصوصی شما شامل تخفیف خواهد شد و در بهترین حالت 30 درصد برای ثبت تبلیغات ویژه تدریس خصوصی خواهید داشت.

20- مقالات زیادی در زمینه نحوه موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی در ایران مدرس ارائه شده است که به شما در کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی کمک می کند و مطالعه آنها می تواند موثر باشد.



به عنوان مثال، مقالات زیر را مطالعه نمائید.

چگونه در زمینه تدریس خصوصی موفق باشیم و خوب پول دربیاوریم؟



مطالب کاربردی و موثر در موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی



تجربیات یک مدرس موفق در زمینه تدریس خصوصی

با توجه به مطالب گفته شده، بهترین روش برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی ثبت اگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس موثر، مفید و پربازده است. برای درج تبلیغات تدریس خصوصی در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید، ثبت نام نمائید و پس از ورود به صفحه کاربری خودتان آگهی تدریس خصوصی ثبت نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1180 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image