ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی راهکارها و روش های عالی برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی

راهکارها و روش های عالی برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در سایت ایران مدرس (همین سایت) راهکارها و روش های عالی برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی ارائه شده است. اگر می خواهید شاگرد جذب نموده و با پیدا کردن شاگرد خصوصی در زمینه آموزش در منزل و تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و درامد خوبی کسب کنید، مقالات ثبت شده در همین سایت را مطالعه نمائید.

به عنوان مثال، برای مطالعه در زمینه نحوه پیدا کردن شاگرد خصوصی، چگونگی جذب شاگرد و افزایش تعداد شاگردهایتان مقاله چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیم + درآمد تدریس خصوصی یا چگونگی جذب شاگرد و نحوه کسب درامد از تدریس خصوصی را مطالعه نمائید. یا اگر می خواهید در زمینه کسب درامد بالا از تدریس خصوصی، راهکارهای جذب شاگرد و کسب درآمد از کار تدریس، نحوه افزایش درآمد از تدریس خصوصی و اینکه درامد مدرسین خصوصی چقدر است، مطالعه نموده و اطلاعاتی کسب کنید مقاله 15 راهکار برای افزایش درآمد از تدریس خصوصی یا چگونه درامد بالایی از تدریس خصوصی کسب کنیم؟ را مطالعه نمائید.

درآمد شما از کار تدریس به قیمت و هزینه ای که برای کلاسهای تدریس خصوصی خودتان در نظر می گیرید هم بستگی دارد. اگر می خواهید در زمینه هزینه و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی و اینکه نرخ و قیمت کلاسهای خصوصی به چه عواملی بستگی دارد مطالعه کنید هم مقاله قیمت تدریس خصوصی می تواند مفید و موثر باشد. به منظور مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در همین سایت (ایران مدرس) و مشاهده قیمت هایی که مدرسین برای دروس تدریسی خودشان در نظر گرفته اند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید.



پیشنهاد می شود مقاله چگونه در تبلیغات تدریس خصوصی موفق تر باشیم و شاگردهای بیشتری جذب کنیم؟ را هم بخوانید.

برای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی راهکارهای مختلفی وجود دارد. یک راهکار خوب این است که با سایر مدرسین ارتباط برقرار نمائید. اگر شما ریاضی تدریس می کنید می توانید با مدرسین شیمی ارتباط برقرار کنید و اگر شاگردهای آنها به تدریس ریاضی نیاز داشتند می توانند به شما شاگردهایشان را معرفی کنند و در عوض شما هم برای درس شیمی به انها شاگرد معرفی نمائید. می توانید با دوستانتان گروه آموزشی تشکیل دهید و اگر به عنوان مثال در همین سایت تبلیغات تدریس ثبت می کنید، هزینه را با یکدیگر تقسیم کنید. به این ترتیب هم می توانید بهتر و قوی تر تبلیغ کنید و هم هزینه تبلیغات تدریس برای شما کمتر خواهد بود. راهکار دیگری که برای جذب شاگرد خصوصی و افزایش درامد شما از کار تدریس وجود دارد این است که کارت خودتان را به شاگردانتان بدهید و به انها بگویید که در صورتیکه به شما معرفی کنند برای کلاسهای خودشان تخفیف در نظر می گیرید. البته اگر خوب تدریس کنید، به صورت اتوماتیک شما را دوستانشان معرفی خواهند کرد و سفارش شما دیگر لازم نخواهد بود. اگر خوب تدریس کنید، به تدریج درامد شما از کار تدریس افزایش می یابد چون شاگردهایتان ترم های آینده برای دروس دیگرشان هم با شما تماس خواهند گرفت. پس اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی به صورت ادامه دار فعالیت داشته باشید، تا جایی که برایتان ممکن است تسلط خودتان بر دروس تدریسیتان را افزایش دهید.

اگر دانشجو هستید، می توانید برگه هایی را چاپ کنید و در دانشکده خودتان به درو دیوار بچسبانید و برای تدریس خصوصی به دانشجویان ضعیف با قیمت مناسب اعلام آمادگی کنید. توزیع تراکت در شهر و محله خودتان و یا درج آگهی و تبلیغات تدریس در روزنامه هم می تواند راهکارهای خوبی برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی باشد. البته راهکار دیگری وجود دارد و ممکن است قبل از همه ی موارد گفته شده در اینجا به ذهن شما رسیده باشد و آن هم تماس با موسسات و آموزشگاههای تدریس خصوصی و درخواست تدریس است. این مورد هم می تواند راهکار خوبی باشد. ولی اموزشگاهها مدرسین خودشان را دارند و ممکن است به این زودی ها به شما شاگرد ندهند. آموزشگاهها معمولا در ایام امتحانات که وقت مدرسین خودشان کامل پر می شود، به شما شاگرد معرفی می کنند.





مطالعه مقاله چگونه شاگردهای خصوصی بیشتری را جذب کنیم؟ هم مفید است.

بهترین راهکار برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی و یا افزایش درآمد شما از تدریس، درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) است. سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در سایت ایران مدرس هزاران مدرس تدریس خصوصی ثبت نام کرده اند و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک و سایر دروس فعالیت دارند. در بین سایتهای تدریس خصوصی، ایران مدرس بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی را دارد (بیش از 19000 مدرس تدریس خصوصی تا سال 98). ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و در ایام امتحانات بیش از 25000 بازدید روزانه دارد. اگر در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارید، ایران مدرس بهترین گزینه برای درج آگهی و تدریس شما است. با درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس به راحتی می توانید شاگرد جذب نموده و از کار تدریس درآمد بالایی کسب نمائید. ثبت آگهی تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات تدریس خودتان را ویژه کنید و بازدهی و اثر گذاری آن را افزایش دهید. برای مطالعه بیشتر در زمینه درج اگهی و تبلیغ تدریس خصوصی مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد را مطالعه نمائید. نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که حفظ شاگرد از جذب شاگرد مهم تر است. در بسیاری از اوقات کلاسهای تدریس خصوصی بیش از یک جلسه طول نمی کشد. اگر می خواهید در کار تدریس پیشرفت کنید و درامد خوبی داشته باشید، باید جلسه اول تدریس خصوصی بی نظیر باشید. در ادامه در بقیه ی جلسات تدریس هم کیفیت بالای کار خودتان را حفظ کنید. باید از انتظار شاگردهایتان فراتر بروید و نه تنها خوب تدریس کنید، بلکه پشتیبان و حمایتگر هم باشید. تا شب امتحان شاگردهایتان را همراهی کنید و برای نتیجه گرفتن انها برنامه داشته باشید.



پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید: چگونگی افزایش تاثیر و بازدهی تبلیغ تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر

عبارتهای کلیدی: راهکارها و روش های عالی برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی، چگونه شاگرد خصوصی پیدا کنم، درآمد مدرسین از کار تدریس چقدر است؟، بهترین روش ها برای جذب شاگرد خصوصی و افزایش درآمد از تدریس، چگونه از کار تدریس پول در بیاوریم؟

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 943 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image