ارتباط مستقیم با 30609 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه تعداد شاگردها و درآمد خودمان از تدریس خصوصی را افزایش دهیم؟

چگونه تعداد شاگردها و درآمد خودمان از تدریس خصوصی را افزایش دهیم؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در زمینه پاسخ به سوال چگونه تعداد شاگردها و درآمد خودمان از تدریس خصوصی را افزایش دهیم؟ توضیحاتی ارائه شده و در رابطه با راهکارهای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی توضیحاتی ارائه می گردد. برای افزایش تعداد شاگردها و در نتیجه افزایش درامد خودتان از کار تدریس، موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- در همین سایت (ایران مدرس) عضو شوید و آگهی تدریس خودتان را ثبت کنید. برای مشاهده آگهی های تدریس ثبت شده در ایران مدرس بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.

ایران مدرس پربازدیدترین و بزرگترین سایت تدریس ایران است. ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد. با درج آگهی تدریس در ایران مدرس متقاضیان تدریس خصوصی به صورت مستقیم با شما در تماس خواهند بود. در صورت تمایل آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. مدرسینی که در صفحه اصلی سایت ایران مدرس مشاهده می کنید، آگهی تدریس ویژه درج نموده اند.

2- برای جذب شاگرد بیشتر و کسب درآمد بیشتر از کار تدریس خصوصی با همکارانتان در ارتباط باشید. حتی برای درج اگهی تدریس ویژه در همین سایت (ایران مدرس) می توانید با همکارانتان گروه آموزشی تشکیل دهید و دو نفره یا سه نفره آگهی ثبت کنید. به این ترتیب هزینه کمتری هم برای تبلیغات تدریس پرداخت خواهید کرد. اگر خودتان وقت نداشتید یا مسیر کلاسی برای شما مناسب نبود شاگرد را به همکارتان معرفی کنید و ایشان هم بعدا برای شما جبران خواهد کرد.

3- روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. فقط به یک روش اکتفا نکنید.



مطالعه مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی در این زمینه می تواند بسیار مفید باشد.


4- خوب تدریس کنید و عالی تدریس کنید. شاید تعجب کنید که چرا خوب تدریس کردن را به عنوان یکی از روشهای جذب شاگرد ارائه کرده ایم. ولی اگر خوب تدریس کنید و شاگردهای شما نتیجه بگیرند، ترمهای بعد هم با شما کلاسهایشان را هماهنگ می کنند. به این ترتیب شاگردهای شما بیشتر و بیشتر خواهد شد. آنقدر خوب تدریس کنید و خوب نتیجه بگیرید که جایگزین کردن شما سخت باشد.

5- کارت تبلیغاتی برای خودتان چاپ کنید و به شاگردانتان بدهید تا اگر کسی کلاس تدریس خصوصی لازم داشت با شما تماس بگیرد. می توانید تمرینات و مسائل را روی برگه هایی حل کنید که تبلیغات خودتان روی آن و در گوشه ای نوشته شده باشد.

6- بعد از امتحانات پیگیر نتیجه شاگردهایتان باشید. اگر شاگردهای شما حس کنند که نتیجه گرفتن آنها برای شما مهم است و شما به کارتان متعهد هستید، دفعات بعد علاوه بر اینکه سایر کلاسهای تدریس خصوصی خودشان را با شما هماهنگ می کنند، دوستان و آشنایانشان را هم به شما معرفی خواهند کرد.

7- در این وب سایت مقالات بسیار زیادی در زمینه نحوه کسب درآمد از تدریس خصوصی، جذب شاگرد، افزایش درامد از کار تدریس، راهکارهای پیدا کردن شاگرد خصوصی و ... ارائه شده است. به عنوان مثال مطالعه مقالات زیر می تواند مفید و موثر باشد.

مطالعه مقاله چگونه شاگردهای خصوصی بیشتری را جذب کنیم؟ هم مفید است.











منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 804 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image