ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه شاگردهای خصوصی بیشتری را جذب کنیم؟

چگونه شاگردهای خصوصی بیشتری را جذب کنیم؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با نحوه جذب تعداد بیشتری شاگرد خصوصی توضیحاتی ارائه می گردد. برای موفقیت در کار تدریس خصوصی شاید مهمترین عامل این باشد که به چه اندازه در جذب شاگرد موفق هستید. مدرسین موفق شاگردهای زیادی دارند و حتی بعضا بعضی از شاگردها را رد می کنند. اگر می خواهید چنین حالتی هم برای شما اتفاق بیافتد و از کار تدریس خصوصی درآمد خوب و بالایی بدست آورید ادامه این مطلب را بخوانید.

کسب اطلاعات کامل در زمینه نحوه جذب شاگرد خصوصی

در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) مقالات بسیار زیادی در زمینه نحوه جذب شاگرد خصوصی و افزایش تعداد شاگردها ارائه شده است. در واقع آنقدر در این سایت در زمینه نحوه پیدا کردن شاگرد خصوصی توضیح داده شده است که در هیچ سایت دیگری به این اندازه توضیح نخواهید دید. موردی که باید در نظر بگیرید این است که میزان عمل کردن شما به این راهکارها مهم است و اگر صد کتاب هم در این زمینه بخوانید ولی عمل نکنید فایده ای ندارد. به عنوان مثال در مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی یا 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی توضیحات بسیار خوبی در رابطه با نحوه جذب شاگرد و روشهای مختلفی که برای این کار وجود دارد ارائه شده است. این دو مقاله را بخوانید و از روش های ارائه شده در آنها استفاده کنید. در ایران مدرس به اندازه ای در این زمینه مقاله ارائه شده است که اگر در گوگل به عنوان مثال عبارت جذب شاگرد خصوصی را جستجو کنید، ایران مدرس را در صفحه اول و در صدر نتایج خواهید دید. برای مشاهده تمامی مقالات مرتبط با انواع روشهای جذب شاگرد خصوصی در ایران مدرس بر روی عبارت مشاهده مقالات جذب شاگرد کلیک کنید. همانطور که گفته شد این مقالات بسیار در این زمینه مفید است و در صورتیکه به آن عمل کنید می تواند برای شما کارساز باشد. ولی به یاد داشته باشید که باید عمل کنید و اگر در ابتدا بعضی از روشها خوب جواب نداد نا امید نشوید و راهکارهای دیگری را امتحان نمائید.

ثبت آگهی در ایران مدرس یکی از بهترین روشهای جذب شاگرد

وب سایت ایران مدرس (همین سایت) در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارد. مطمئنا یکی از بهترین روشها برای پیدا کردن شاگرد خصوصی و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ثبت تبلیغ در همین سایت است. برای مشاهده لیست مدرسین و اساتیدی که در این سایت ثبت نام کرده اند و تا اردیبهشت 97 تعداد آنها به بیش از 18000 مدرس می رسد بر روی عبارت مشاهده مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. شما هم اگر می خواهید در این سایت حضور داشته باشید بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک کنید و بعد از ثبت نام تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را درج نمائید. البته نمی خواهیم بگوئیم که با ثبت تبلیغ در ایران مدرس بلافاصله تلفن شما شروع به زنگ خوردن می کند. باید در این زمینه هم نکاتی را در نظر داشته باشید. متن آگهی و تبلیغ خودتان را باید خوب بنویسید. در ایران مدرس تمام تلاش بر این است که آگهی های تدریس خصوصی مدرسین توسط متقاضیان واقعی دیده شود. ولی این بازدیدها زمانی تبدیل به تماس می گردد که متن آگهی و تبلیغ خودتان را خوب نوشته باشید و برای آن وقت گذاشته باشید. در این زمینه مطالعه مقاله
10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر یا نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد بسیار بسیار مفید است. تبلیغات در اینترنت و در سایتهای تخصصی آگهی تدریس خصوصی مانند ایران مدرس و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com می تواند برای پیدا کردن شاگرد خصوصی بسیار مفید باشد.

بهترین روش برای پیدا کردن شاگرد خصوصی


اگر در جستجوی بهترین روش برای پیدا کردن شاگرد هستید باید بگوئیم که کمی به سعی و خطا هم نیاز دارد. با درج تبلیغ در ایران مدرس چیزی را از دست نمی دهید. تبلیغات اینترنتی محدودیت مکانی و زمانی ندارد و در کل کشور دیده خواهید شد. البته دوباره تاکید می گردد که این روش وقتی جواب می دهد که آن را جدی بگیرید. برای نوشتن آگهی های خودتان وقت بگذارید و در صورت تمایل تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا بیشتر دیده شود. به هر حال در هر جای ایران که ساکن هستید در این وب سایت برای جذب شاگرد می توانید آگهی بدهید. در شهر محل سکونت شما بسته به بزرگی و کوچکی شهر و بعضی پارامترهای دیگر ممکن است بهترین روش جذب شاگرد تماس با آموزشگاهها، چاپ و توزیع تراکت، استفاده از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، ایجاد سایت و وبلاگ برای خودتان و یا تبلیغات اینترنتی باشد. به هر حال روشهای مختلف را امتحان کنید و با امید و پشتکار ادامه دهید تا موفق باشید. اگر به فعالیت در زمینه تدریس خصوصی علاقه داشته باشید و برای این کار ساخته شده باشید، در نهایت راه خودتان را پیدا خواهید کرد و به درآمدهای بالایی هم خواهید رسید.

منبع: ایران مدرس



نحوه جذب شاگرد خصوصی


آمار بازدید: 699 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image