ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر

10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر

به اشتراک گذاری

در این بخش راهکارهایی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر ارائه شده است. اگر می خواهید آگهی و تبلیغ شما در زمینه تدریس خصوصی موثرتر باشد و شاگردهای بیشتری جذب کنید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- اسم مهمترین دروس تدریسی و عبارتهای پرجستجو را در عنوان آگهی خودتان بنویسید: عنوان آگهی تدریس هم از نظر گوگل و هم از نظر کاربران بسیار مهم است. وقتی عنوان آگهی تدریس خصوصی شما جذاب و خوب نوشته شده باشد، از بین آگهی های سایر مدرسین کاربران ترجیح می دهند بر روی تبلیغ شما کلیک کنند و در نتیجه بازدید آن افزایش پیدا می کند. از طرفی، وقتی در عنوان آگهی خودتان اسم مهمترین دروسی که تدریس می کنید را یادداشت می کنید و همچنین عنوانهای پرسرچ و پرطرفدار (مانند تدریس ارزان، جلسه اول رایگان، قیمت توافقی، تدریس توسط دبیر رسمی آموزش و پرورش، آموزش تضمینی و ...) را یادداشت می کنید برای این عبارتها در نتایج جستجوی گوگل شانس بیشتری برای دیده شدن دارید. بنابراین مهمترین دروس و بهترین ویژگی های خودتان را در عنوان تبلیغ ثبت کنید.



پیشنهاد می شود مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس را هم بخوانید.



تبلیغات تدریس خصوصی

2- متن آگهی را کامل و قانع کننده بنویسید و اسم تمامی دروس تدریسی را به ترتیب اهمیت بنویسید: از نظر گوگل متن آگهی تدریس بسیار مهم است و در ضمن اگر متن کامل و قانع کننده ای نوشته باشید احتمال اینکه بازدیدهای تبلیغ شما تبدیل به تماس شود افزایش می یابد. متن های با تعداد کلمه کمتر از 300 کلمه از نظر گوگل اسپم است و اگر متن آگهی شما کمتر از 300 کلمه است حتما مطالب بیشتری را ثبت کنید تا بازدهی آن افزایش یابد. گوگل به متن های طولانی تر علاقه بیشتری دارد و در نتایج جستجوی خودش بیشتر این موارد را نمایش می دهد. در ضمن، در سایت ایران مدرس برای دروسی مشخصات شما به عنوان مدرس نمایش داده می شود که در متن تبلیغ خودتان آن دروس را ذکر کرده باشید. بنابراین اسم تمام دروس تدریسی را با جزئیات کامل ذکر کنید.



ثبت آگهی تدریس


3- برای آگهی تدریس خودتان عکس و تصویر مناسب انتخاب کنید: بسیاری از کاربران از جستجوی عکس گوگل برای پیدا کردن کالا و خدمات خودشان استفاده می کنند. اگر برای آگهی خودتان عکس و تصویر مناسبی انتخاب کرده باشید، علاوه بر اینکه متقاضیان تدریس ارتباط بیشتری با شما می گیرند و برای هماهنگی کلاسها راحت تر اطمینان می کنند، شانس حضور در نتایج جستجوی تصویر گوگل را هم خواهید داشت و بازدید صفحه شما افزایش می یابد. تصویر هم مانند عنوان آگهی در جذب کاربران و افزایش بازدید صفحه شما بشیار موثر است. یک عکس خوب و مناسب پرسنلی می تواند بسیار مناسب باشد.



 مطالعه کنید: نکات مهم برای افزایش بازدهی آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی



تبلیغ تدریس

4- کلمات کلیدی را ثبت کنید: در ایران مدرس می توانید برای آگهی خودتان کلمات کلیدی هم انتخاب کنید. انتخاب کلمات کلیدی در ایندکس شدن سریع تر صفحه شخصی شما و نمایش تبلیغ شما در تعداد صفحات بیشتری در ایران مدرس موثر است. کلمات و عبارتهای کلیدی مرتبط با دروس تدریسی خودتان را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر در زمینه تدریس ریاضی فعالیت دارید در خود گوگل عبارت "تدریس ریاضی" را جستجو کنید و از عبارتهایی که پرسرچ است و خود گوگل پیشنهاد می دهد (مانند تدریس ریاضی نهم، تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه و ....) برای کلمات کلیدی استفاده کنید.



مطالعه مقاله چگونه بازدهی و اثر گذاری آگهی تدریس خودمان را برای جذب شاگرد بیشتر افزایش دهیم؟ هم مفید است.



ایران مدرس

5- از شبکه های اجتماعی، فرومها و سایتها و وبلاگها به صفحه خودتان در ایران مدرس لینک بدهید: یکی از معیارهای سنجش گوگل برای میزان اعتبار یک سایت و یا یک صفحه از یک سایت این است که از سایتها و وبلاگهای دیگر چه تعداد لینک به ان سایت و یا به آن صفحه از سایت داده شده است. برای افزایش اعتبار صفحه آگهی خودتان در ایران مدرس از شبکه های اجتماعی، فرومها، سایتها و وبلاگهای مختلف و وبلاگ خودتان به صفحه خودتان در ایران مدرس لینک بدهید. به این ترتیب بازدید صفحه شما در ایران مدرس هم افزایش پیدا خواهد کرد و تعداد شاگردهای بیشتری را می توانید جذب کنید.



سایت آگهی تدریس

6- برای دروس تدریسی خودتان جزوه، خلاصه جزوه و یا نمونه سوال انتخاب کنید: در ایران مدرس بعد از ورود به کنترل پنل امکان ثبت جزوه و خلاصه جزوه برای شما وجود دارد. می توانید در جزواتی که ثبت می کنید شماره تماس و مشخصات خودتان را هم درج نمائید تا وقتی متقاضیان تدریس جزوه ی شما را دانلود می کنند بتوانند با شما در تماس باشند. جزوات ثبت شده شما در بخش دانلود ایران مدرس هم نمایش داده شده و در کنار آن ذکر خواهد شد که جزوه توسط شما ثبت شده است و مشخصات شما در بخش جزوات هم نمایش داده خواهد شد. در ضمن، با ثبت جزوه، صفحه آگهی شما محتوای بیشتری خواهد داشت و از نظر گوگل بهینه تر و از نظر کاربران هم جذاب تر خواهد بود.



پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید: نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی



نحوه درج آگهی تدریس

7- از شاگردهای خودتان بخواهید برای شما نظرات مثبت درج نمایند: یکی از بهترین راهکارها برای جذب شاگرد جدید و افزایش تعداد شاگردهای خودتان این است که در صفحه شخصی شما نظرات مثبت شاگردهای قبلی را قرار دهید. می توانید در متن تبلیغ این نظرات مثبت را قرار دهید و یا از شاگردهایتان بخواهید به صفحه شخصی شما در ایران مدرس مراجعه کرده و نظر خودشان را ثبت کنند. امکان تایید و یا پاسخ دادن به نظرات در کنترل پنل برای شما فراهم شده است. اگر نظرات واقعی شاگردهایتان ثبت شده باشد در جذب شاگرد جدید و در کنار آن در بیشتر بهینه شدن صفحه شخصی شما برای گوگل کاملا موثر است.



سایت تدریس

8- آگهی خودتان را ویژه کنید: آگهی های ویزه همواره در صفحه اصلی سایت نمایش داده می شوند و در همان صفحه اصلی، بخش تدریس خصوصی و در تمامی صفحات آرشیوی بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهند شد. در ضمن، به عنوان مثال اگر در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارید، آگهی شما علاوه بر موارد گفته شده در کنار هزاران جزوه آموزشی، سوالات امتحانی، تست کنکور، مقالات اموزشی و ... مرتبط با زبان انگلیسی نمایش داده خواهد شد. صفحه اصلی هر سایت معمولا مهمترین صفحه از نظر گوگل است و وقتی آگهی خودتان را ویژه می کنید و در در صفحه اصلی نمایش داده می شود، علاوه بر اینکه متقاضیان تدریس بیشتر و زودتر آن را خواهند دید، از نظر گوگل هم اعتبار صفحه شخصی شما که مستقیما از صفحه اصلی به آن لینک داده شده است افزایش می یابد. در ضمن در این حالت می توانید به سایت و وبلاگ خودتان هم لینک بدهید.



پیشنهاد می کنیم مقاله بزرگترین سایت و مرجع تدریس خصوصی ایران را هم بخوانید.



آگهی ویژه تدریس

9- در وبلاگ خودتان در ایران مدرس مطلب ثبت کنید: در ایران مدرس، بعد از ورود به کنترل پنل در گزینه های سمت راست گزینه وبلاگ را می توانید مشاهده کنید. با ثبت مطلب در زمینه تدریس خصوصی و نحوه موفقیت در تحصیل و ... در وبلاگ خودتان در ایران مدرس صفحه شخصی خودتان را برای گوگل بهینه تر کنید. هر مطلب دیگری غیر از متن اگهی تدریس خودتان را در قالب پستهای مختلف در وبلاگ می توانید درج نمائید.



حتما مطالعه کنید: نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد



بهترین سایت تبلیغات تدریس

10- به صورت مداوم آگهی خودتان را به روز کنید و مطالب جدیدی به متن آن اضافه نمائید: از نظر گوگل صفحاتی که به صورت مداوم به روز می شوند اهمیت بالایی دارد. ممکن است از یکی دو سال قبل متن تبلیغ شما تغییری نکرده باشد. در این یکی دو سال شما تجارب جدیدی داشته اید و ممکن است در مدارس و دانشگاههای مختلفی تدریس کرده باشید و یا مدرک معتبری را دریافت کرده باشید. این موارد را به متن آگهی خودتان اضافه کنید و ان را برای گوگل بهینه تر کنید.



تدریس

با توجه به موارد گفته شده، اگر می خواهید آگهی شما از نظر گوگل کاملا بهینه بوده و برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی موثر باشد باید تبلیغات اینترنتی را جدی بگیرید و با در نظر گرفتن موارد ذکر شده به صورت مداوم روی آن کار کنید تا بازدهی بهتری داشته باشد.



منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2888 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image