ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی فواید تدریس خصوصی ریاضی برای آموزش و یادگیری بهتر ریاضیات

فواید تدریس خصوصی ریاضی برای آموزش و یادگیری بهتر ریاضیات

به اشتراک گذاری

فواید تدریس خصوصی ریاضی برای آموزش و یادگیری بهتر ریاضیات، کسب نمرات عالی در درس ریاضی، قبولی در امتحان ریاضی و کسب درصد بالا در کنکور ریاضی در این بخش مورد بررسی قرار گرفته است. کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای قبولی در امتحان با نمره خوب و یادگیری بهتر آن بسیار مفید است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: استفاده بهینه و پربازده از کلاسهای خصوصی ریاضی

در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی فرصت بسیار خوبی برای آموزش و یادگیری پایه ای ریاضی وجود دارد. دانش آموزان و دانشجویان علاقه مند و با انگیزی در طول ترم و یا در ایام تابستان برای یادگیری بهتر و تقویت پایه ریاضی خودشان می توانند از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی استفاده نمایند (برای مشاهده لیست مدرسین و اساتید فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک نمائید). در طول ترم هم زمان با کلاسهای مدرسه و دانشگاه می توان از کلاسهای خصوصی استفاده کرد. یکی از بهترین ایام برای استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی همان طول ترم است. در طول ترم فرصت کافی برای حل تمرین و مسئله، خواندن درس، رفع اشکال و بحث بر روی مسائل وجود دارد. البته شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی به معنی عدم شرکت در کلاسهای مدرسه یا دانشگاه نیست. هر کدام از این کلاسها فواید خودش را دارد. در کلاسهای گروهی مدرسه و دانشگاه چون معلم اصلی و استاد اصلی درس در حال تدریس می باشد و در نهایت از مطالبی که ایشان ارائه می کند امتحان گرفته می شود، بهتر است که حضور مداوم و فعال داشته باشید. جزوه ای که در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه یادداشت می کنید بسیار خوب و ارزشمند است. چون علاوه بر اینکه درس را یاد می گیرید، سر فصل مطالب را هم یادداشت کرده اید و در کلاسهای خصوصی ریاضی هم می توانید از همین جزوه استفاده نمائید. در کلاسهای گروهی ریاضی مزیتی که وجود دارد این است که ممکن است توسط سایر همکلاسی هایتان سوالاتی پرسیده شود که اگر به آنها دقت کنید و جواب استاد یا مدرس خودتان را دنبال نمائید، نکات خوبی برای یادگیری وجود دارد. نکته دیگر اینکه در این کلاسها معمولا ممکن است بر روی یک مسئله بحث شود و در قالب همین بحث ها مطالب مفیدی را یاد خواهید گرفت. بنابراین شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در کنار کلاسهای گروهی و در طول ترم می تواند مفید باشد.



حتما بخوانید: استفاده صحیح از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و موفقیت در امتحان ریاضی

کلاسهای خصوصی ریاضی هم فواید خودش را دارد. در این کلاسها فقط خود شما و مدرس حضور دارید (و یا اگر کلاس نیمه خصوصی باشد، حداکثر 4 یا 5 نفر در این کلاسها حاضر هستند) و در نتیجه به صورت اختصاصی می توانید اشکالات خودتان را برطرف نمائید. در کلاسهای خصوصی ریاضی می توانید اگر به عنوان مثال در پایه سوم دبیرستان مشغول به تحصیل هستید، اشکالاتی که مربوط به اول دبیرستان می شود را هم بپرسید. در این کلاسها هم زمان کافی برای رفع اشکال وجود دارد و هم به نسبت کلاسهای ریاضی مدرسه و دانشگاه جو راحتتری داشته و در نتیجه راحت تر می توانید سوالاتتان را بپرسید. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه اگر سوالی که مربوط به درس فعلی نیست و به پایه های قبلی بر می گردد را بپرسید، شما را به کتاب ارجاع می دهند و یا خواهند گفت که خودتان باید آن مطلب را بلد باشید. در کلاسهای خصوصی هر اشکالی قابل توضیح و برطرف کردن است. با توجه به مطالب گفته شده استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در کنار کلاسهای مدرسه و دانشگاه برای برطرف کردن ضعف هایی که از قبل وجود دارد و برای برطرف کردن و رفع اشکالات می تواند موثر و مفید باشد. البته اگر خودتان در حد متوسط هستید و اشکالات زیادی ندارید، از جلسات تدریس خصوصی ریاضی برای عالی شدن و برای گرفتن نمرات بسیار خوب هم می توانید استفاده نمائید. در این حالت در کلاسهای خصوصی تمرینات سطح بالاتر و مسائل پیچیده تر را حل می کنید تا تسلط خودتان را بر مطالب افزایش دهید.



حتما مطالعه کنید: 20 راهکار برای بیست شدن در درس ریاضی !


استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در ایام امتحانات و یا در ایام تابستان هم می تواند مفید باشد. در ایام امتحانات بیشتر برای رفع اشکال و حل تمرینات و مسائل بیشتر می توان از جلسات تدریس خصوصی ریاضی استفاده کرد. اگر خودتان در طول ترم درس ریاضی را خوب خوانده باشید و یا در طوا ترم در کلاسهای مدرسه و دانشگاه و کلاسهای خصوصی ریاضی حاضر بوده باشید و متن کتاب درسی را بلد باشید، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی در ایام امتحانات برای جمع بندی و یادگیری بهتر و یا برای حل تمرینات و مسائل بیشتر می تواند واقعا مفید و کمک کننده باشد. البته استفاده از این کلاسهای خصوصی ریاضی در ایام امتحانات برای خواندن کل کتاب درسی (در صورتیکه قبلا این کار را انجام نداده باشید) می تواند کمی سخت و ریسکی باشد. به این معنی که هر چند شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی خوب و موثر است ولی نباید مطالعه کل کتاب درسی و خواندن کل درس ریاضی را به امید کلاسهای خصوصی به ایام امتحانات موکول نمائید. در این ایام فرصت محدودتری برای یادگیری وجود دارد، استرس امتحانات وجود دارد و در ضمن درسهای دیگری هم هست که باید خوانده شود. بنابراین این کلاسها در ایام امتحانات برای خواندن کل کتاب درسی ممکن است پاسخگو نباشد. بهتر است در طول ترم خودتان درس بخوانید، در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه یا دانشگاه و در صورت لزوم کلاسهای تدریس خصوصی شرکت کنید و اگر لازم شد، در ایام امتحانات برای رفع اشکال و یادگیری بهتر درس از کلاسهای خصوصی نیز استفاده نمائید.



مقاله مرتبط: روش درست خواندن ریاضی

یکی از بهترین زمانها برای شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و تقویت پایه ریاضی خودتان ایام تابستان است. در ایام تابستان در کنار استراحت و تفریح و کارهای جنبی دیگری که ممکن است داشته باشید، شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می تواند واقعا در پیشرفت تحصیلی و آموزش پایه ای و عمقی ریاضی موثر باشد. در ایام تابستان دغدغه درسهای دیگر را هم ندارید و کاملا از لحاظ ذهنی آزاد هستید. می توانید اگر در درس ریاضی اشکالات پایه ای دارید با برگزاری هفته ای یکی دو جلسه کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی به بهترین شکل این درس را آموزش ببینید و در ترم بعدی بهترین نمرات را در کلاس کسب نمائید. در ایام تابستان می توانید در کلاسهای خصوصی ریاضی، ریاضیات پایه های قبل را مرور کنید و اشکالاتی که ممکن است در پایه های بعدی هم برای شما مشکل ساز باشد را برطرف نمائید و یا ریاضی پایه بعدی که در ترم آینده قرار است بخوانید را مطالعه کنید و به این ترتیب در ترم آینده یکی از بهترین نمرات را در کلاس ریاضی بگیرید. اگر واقعا به یادگیری ریاضی و پیشرفت تحصیلی علاقه دارید، از فرصتی که در ایام تابستان برای یادگیری وجود دارد استفاده نمائید و با شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی پایه ریاضی خودتان را تقویت کنید و در راه موفقیت تحصیلی خودتان گام موثری بردارید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1013 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image