ارتباط مستقیم با 30607 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی تدریس خصوصی و قبولی در امتحانات با نمرات بالا

تدریس خصوصی و قبولی در امتحانات با نمرات بالا

به اشتراک گذاری

با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی می توانید در امتحانات با نمره بالا و نمرات خوب قبول شده و معدل خودتان را افزایش دهید. کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه مزیتهای فراوانی دارد. البته این بدان معنی نیست که کلاسهای مدرسه و دانشگاه مفید نیست.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 20 راهکار برای استفاده بهتر از کلاس های تدریس خصوصی



کلاسهای مدرسه و دانشگاه در جایگاه خودش بسیار ارزشمند است. ولی متاسفانه در بسیاری از مدارس و دانشگاهها کلاسهای گروهی بسیار پر جمعیت بوده و هم مدرس و استاد نمی تواند خوب تدریس کند و هم دانش آموزان و دانشجویان هم به خوبی درس را متوجه نمی شوند. در کلاسهای تدریس گروهی امکان پرسیدن سوال برای همه دانش آموزان و دانشجویان فراهم نیست و اگر همه بخواهند سوالاتی که برایشان پیش می آید را بپرسند، زمانی برای تدریس باقی نمی ماند. تعداد زیادی از دانشجویان و دانش آموزان به همین دلیل درس را رها کرده و مباحثی که ارائه می شود اصلا دنبال نمی کنند و فقط در کلاس حضور فیزیکی دارند. در این موارد استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می تواند بسیار مفید و تاثیر گذار باشد. در کلاسهای تدریس خصوصی هر سوالی را می توان پرسید. دانشجو و دانش آموز با خیال راحت می تواند اشکال خودش را برطرف کند (برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در همین سایت (ایران مدرس) بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید). در کلاسهای تدریس خصوصی حتی می توان اشکالاتی که از پایه های قبلی باقی مانده را هم برطرف نمود. به عنوان مثال ممکن است دانش آموزی در درس حساب دیفرانسیل و انتگرال اشکال داشته باشد و اشکالی که وجود دارد هم به این دلیل باشد که درس حسابان را قبلا خوب نفهمیده است. در این حالت با استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی حسابان و یا تدریس خصوصی حساب دیفرانسیل و انتگرال می توان به صورت کامل اشکال را برطرف نمود.



قبولی در امتحانات با نمرات بالا



مطالعه نمائید: کلاس های تدریس خصوصی و بهبود نمرات و معدل

با توجه به مطالب ارائه شده یکی از راهکارهای خوب برای کسب نمرات بالا، گرفتن نمره 20 و قبولی در امتحانات با نمرات بالا شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی است. البته همانطور که در مقالات قبلی همین سایت گفته شده است، برای موفقیت در تحصیل تلاش و پشتکار خودتان حرف اول می زند و شرط اول موفقیت همین تلاش و پشتکار خودتان است. برای متمرکز کردن تمامی نیروهای خودتان به منظور موفقیت در تحصیل باید هدفی برای خودتان در نظر بگیرید. باید مثلا معدل این ترم خودتان را از قبل تعیین کرده و به عنوان هدف برای خودتان در نظر بگیرید. اگر هدف واضح و مشخصی داشته باشید (مقاله نقش تعیین هدف در موفقیت در تحصیل را مطالعه کنید) انگیزه هم خواهید داشت و با تلاش و پشتکار درس می خوانید و مسلما موفق هم خواهید شد. در کنار موارد گفته شده استفاده از تجربه مدرسین با سابقه و مجرب (بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید) و شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی می تواند به شما در رسیدن به هدفتان که همان موفقیت در تحصیل، گرفتن نمرات خوب و عالی و موفقیت در کنکور است کمک زیادی بکند. کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت کلاسهای گروهی بازدهی بالاتری دارد. در این کلاسها دقیقا اشکالات دانش آموز بررسی شده و برطرف می گردد. در این کلاسها فرصت بیشتری برای حل تمرین و مسئله وجود دارد و هر اشکالی که وجود داشته باشد حتی اگر به پایه های قبل برگردد، می تواند برطرف گردد. توصیه می شود، اگر تصمیم دارید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید، حتما این کلاسها را در طول ترم برگزار نموده و به ایام امتحانات موکول نکنید.





برای مطالعه بیشتر در زمینه فواید و مزایای کلاسهای تدریس خصوصی مقاله مزایای تدریس خصوصی نسبت به تدریس گروهی کدام است؟ را مطالعه کنید.



اگر در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی سوال دارید و نمی دانید که در حال حاضر نرخ برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی چقدر است، مقاله قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی را مطالعه کنید. البته مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در این سایت (ایران مدرس) در جزئیات آگهی تدریس خودشان قیمت و هزینه ای که برای کلاسهای خصوصی مد نظر دارند را در کنار رزومه کاری، دانشگاهها، مدراس و موسساتی که تدریس کرده اند، مدرک تحصیل و دانشگاه محل تحصیل خودشان ذکر نموده اند. برای ارتقای معدل، شاگرد اول شدن، گرفتن نمره 20، قبولی در امتحانات با نمرات بالا و ... فرصت شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی را از دست ندهید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 330 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image