ارتباط مستقیم با 30560 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی استفاده صحیح از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و موفقیت در امتحان ریاضی

استفاده صحیح از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و موفقیت در امتحان ریاضی

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید در درس ریاضی موفق باشید و نمرات خوبی بگیرید .... اگر می خواهید در امتحان ریاضی قبول شوید و یا حتی 20 بگیرید .... اگر قصد دارید در درس ریاضی نمره اول کلاس را بگیرید و یا در کنکور ریاضی را خیلی عالی بزنید ... در هر صورت، در کنار عوامل دیگر و در کنار تلاش و کوشش خودتان، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می تواند مفید و موثر باشد. البته از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی باید خوب و درست استفاده کنید. موارد زیر را در این زمینه در نظر داشته باشید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه استفاده موثر و پربازده از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی

1- در طول ترم از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی استفاده کنید. اگر واقعا می خواهید در درس ریاضی موفق باشید و نمره خوبی بگیرید و اگر واقعا قصد دارید درس ریاضی را به صورت پایه ای و مفهومی یاد بگیرید باید هم در طول ترم درس ریاضی را بخوانید و هم اگر می خواهید از کلاسهای خصوصی ریاضی استفاده کنید، این کلاسها را هم در طول ترم برگزار نمائید. درس ریاضی برای آموزش و یادگیری به زمان نیاز دارد. هرچه زمان بیشتری به یادگیری ریاضی اختصاص دهید و بیشتر بر روی مسائل و تمرینات آن فکر کنید این درس را بهتر یاد خواهید گرفت. در ایام امتحانات فرصت کافی برای یادگیری و حل تمرین و مسئله و ... وجود ندارد. در ایام امتحانات سعی خواهید کرد که فقط مهمترین مطالب را بخوانید و هر چه سریعتر درس را تمام کنید. بنابراین، برای یادگیری عمقی و پایه ای ریاضی در ایام امتحانات فرصت کافی وجود ندارد. با مطالعه ریاضی در طول ترم و شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی و حل تمرین و مسئله به اندازه کافی، درس ریاضی را به بهترین شکل ممکن می توانید یاد بگیرید.

2- با مدرسین مجرب و با سابقه کلاسهای خصوصی ریاضی را برگزار نمائید. اگر قصد دارید برای آموزش ریاضی و موفقیت در امتحان ریاضی از کلاسهای خصوصی ریاضی استفاده نمائید، سعی کنید کلاسهای ریاضی را با مدرسین مجرب و با سابقه که مطمئن هستید خوب تدریس می کنند برگزار نمائید. در همین سایت (ایران مدرس) هزاران مدرس تدریس خصوصی ثبت نام کرده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس فعالیت دارند. در این وب سایت برای هر مدرس سوابق کاری، مدرک تحصیلی، وضعیت تاهل، دانشگاههای محل تحصیل، هزینه تدریس و ... ثبت شده است. با مشاهده آگهی های تدریس خصوصی ریاضی مدرسین می توانید به راحتی مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نموده و کلاسهای ریاضی را با ایشان هماهنگ کنید. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. اگر در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی سوال دارید، همانطور که گفته شد در جزئیات آگهی هر مدرس هزینه تدریس نمایش داده شده است. با مشاهده آگهی تدریس چند مدرس می توانید تخمینی از هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی داشته باشید.



برای مطالعه در زمینه هزینه و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی مقاله هزینه جلسات تدریس خصوصی ریاضی را مشاهده کنید.

3- از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی انتظار معقولی داشته باشید. کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی برای کسب نمره عالی در درس ریاضی می تواند واقعا مفید و موثر باشد ولی به هر حال باید انتظار معقولی از آن داشته باشید. این تفکر که فقط با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توانید درس را یاد بگیرید و به تلاش خودتان نیازی نیست اشتباه است. یا اگر فکر می کنید که در طول ترم درس خواندن لازم نیست و حتی در کلاسهای مدرسه و دانشگاه هم شرکت نمی کنید و تنها با شرکت در چند جلسه تدریس خصوصی ریاضی در ایام فرجه ها می خواهید در امتحانات نمره خوب و عالی بگیرید هم درست نیست. ممکن است به این ترتیب بتوانید در درس ریاضی قبول شوید ولی نمره خوبی نخواهید گرفت. اگر فقط در ایام امتحانات درس ریاضی را بخوانید چون به صورت فرمولی و فقط برای قبولی در امتحان درس می خوانید و به اندازه کافی مسئله و تمرین حل نشده است بعد از امتحان هم به سرعت مطالب را فراموش می کنید. به این ترتیب هیچ وقت ریاضی را به صورت پایه ای یاد نخواهید گرفت. بنابراین از کلاسهای خصوصی ریاضی باید انتظار منطقی داشت. ممکن است اگر فقط بخواهید در ایام امتحانات و فقط با برگزاری کلاسهای خصوصی ریاضی را پاس کنید، حتی قبول هم نشوید. البته، اگر خودتان درس را قبلا خوانده باشید و یا 70 -80 درصد مطالب را خوانده باشید، برای رفع اشکال، کامل شدن مطالعه کتاب و حل تمرین و مسئله و ... می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در ایام امتحانات استفاده کنید.


حتما بخوانید: 20 راهکار برای بیست شدن در درس ریاضی !

4- در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه و کلاسهای خصوصی ریاضی فعال باشید. فقط شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی و کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کافی نیست. باید در کلاس ریاضی فعال باشید. خودتان هم در برگزاری کلاس مشارکت داشته باشید. برای حل تمرینات و مسئله در کلاس داوطلب باشید. در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه جزوه یادداشت نمائید و از همین جزوات در کلاسهای خصوصی ریاضی هم می توانید استفاده کنید. هر سوالی که برایتان پیش آمد در کلاسهای ریاضی مدرسه و دانشگاه بپرسید و اگر هم فرصت نشد در جلسات تدریس خصوصی ریاضی سوالهای خودتان را بپرسید. خلاصه اینکه اجازه ندهید هیچ سوالی برای شما بی پاسخ بماند. ممکن است همان سوالی که نپرسیده اید در امتحان و یا در کنکور مورد سوال قرار گیرد. برای یادگیری بهتر ریاضی استفاده از کلاسهای ریاضی و جلسات تدریس خصوصی ریاضی مفید و خوب است ولی در نهایت عامل اصلی و تعیین کننده خودتان هستید باید خودتان فعال باشید و برای یادگیری مشتاق باشید. حین حل تمرین و مسئله و یا حین خواندن درس ریاضی هم هر سوالی که برایتان پیش آمد یادداشت کنید و در کلاسهای ریاضی از مدرس، استاد و یا معلم خصوصی خودتان بپرسید.



کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی

5- مطالعه و تمرین و مرور را در کنار کلاسهای خصوصی ریاضی داشته باشید. این مورد در بخشهای قبلی به صورت ضمنی مطرح شده است. در کنار کلاسهای خصوصی ریاضی و برای موفقیت در درس ریاضی، گرفتن نمره 20 در درس ریاضی، کسب درصد بالا و حتی 100 درصد زدن ریاضی در کنکور و آموزش مفهومی و پایه ای ریاضی و ... تلاش و کوشش و پشتکار خودتان هم لازم است. 1000 جلسه کلاس ریاضی مدرسه و دانشگاه و یا کلاس خصوصی ریاضی هم که برگزار نمائید و شرکت کنید، بدون حل تمرین و مسئله و بدون تلاش و کوشش خودتان فایده ندارد. خصوصا برای درس ریاضی حل تمرین و مسئله کاملا لازم و ضروری است. هر چه تمرینات بیشتری حل کنید، تسلط شما بر مطالب بیشتر و بیشتر خواهد شد. افرادی که ریاضی را بهتر از شما بلد هستند، فقط بیشتر وقت گذاشته اند و تمرین و مسئله بیشتری حل کرده اند. با مثالهای کتاب و تمرینات ساده تر شروع کنید. روی سوالها فکر کنید و راه حل ارائه دهید. خیلی سریع سراغ کتاب حل تمرین و حل مسئله نروید. بذارید ذهن شما عادت کند که راه حل ارائه دهد. حتی اگر مسئله و تمرین را درست حل نکنید ایرادی ندارد. همین که به حل سوال فکر کرده اید و راه حلی ارائه داده اید ارزشمند است. به این ترتیب ذهن شما با مسئله درگیر شده و در ادامه وقتی راه حل درست را می بیند خیلی بهتر و عمقی تر راه حل درست را یاد می گیرید. برای آموزش عمقی و پایه ای ریاضی حل تمرین و مسئله و مطالعه و پشتکار خودتان لازم و ضروری است.

6- هدف واضح و مشخصی برای موفقیت در ریاضی برای خودتان در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر برای امتحانات در حال مطالعه هستید هدف خودتان را می توانید به این ترتیب تعیین کنید: نمره ریاضی من در امتحان این ترم بالای 19 است. یا اگر در حال مطالعه برای کنکور هستید بر روی کاغذی بنویسید: درصد ریاضی من در کنکور بالای 80 درصد است. به این ترتیب همه کارهای شما جهت پیدا می کند. بعد از تعیین هدف می توانید در جستجوی ابزارهایی برای تحقق آن باشید. ولی تا زمانی که هدفی برای خودتان تعیین نکرده باشید، خودتان هم نمی دانید که چه می خواهید. یکی از بهترین ابزارهایی که برای تحقق هدف خودتان و کسب نمره بالا در امتحان ریاضی و درصد بالا در کنکور ریاضی می توانید از ان استفاده کنید، استفاده از کلاسهای خصوصی ریاضی است. با شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی می توانید ریاضی را بهتر آموزش ببینید، رفع اشکال کنید و به نسبت ترمهای قبلی خودتان و حتی در مقایسه با سایر همکلاسی هایتان بهتر و بهتر عمل نمائید.

حتما بخوانبد: نحوه مطالعه درس ریاضی برای کنکور و موفقیت در ریاضیات کنکوری

7- کلاسهای خصوصی ریاضی را جدی بگیرید. یکی از مواردی که ممکن است در خوب نتیجه گرفتن و عالی نتیجه گرفتن شما در امتحان ریاضی و کنکور ریاضی اختلال ایجاد کند، جدی نگرفتن کلاسهای خصوصی ریاضی است. بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان چون در کلاسهای خصوصی ریاضی امتحانی گرفته نمی شود و مدرس خصوصی ریاضی همان مدرس ریاضی مدرسه یا دانشگاه نیست، این کلاسها را جدی نمی گیرند. برای موفقیت در ریاضی و کسب نتایج عالی باید کلاسهای خصوصی ریاضی را به اندازه کلاسهای مدرسه و دانشگاه و حتی بیشتر از آنها جدی بگیرید. در این کلاسها قرار است شما برای امتحان اصلی یا آزمون اصلی ای که پیش رو دارید آماده شوید و اشکالات خودتان را برطرف نمائید. بنابراین هر تمرین و مسئله ای که به شما داده شد را با جدیت کامل انجام دهید و به توصیه ها و مشاوره هایی که مدرس خصوصی ریاضی شما انجام می دهد گوش دهید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 590 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image