ارتباط مستقیم با 30614 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی 7 راهکار برای افزایش تعداد بازدید آگهی های تدریس خصوصی

7 راهکار برای افزایش تعداد بازدید آگهی های تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش 7 راهکار برای افزایش بازدید آگهی های تدریس خصوصی ارائه می شود. اگر می خواهید بازدید تبلیغات تدریس شما بیشتر شود و از این طریق شاگردهای بیشتری را جذب نمائید ادامه این مطلب را بخوانید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر

1- روی عنوان تبلیغ تدریس خصوصی خودتان کار کنید.

وقتی افراد مختلف و متقاضیان تدریس خصوصی لیست مدرسین را در صفحه اصلی سایت ایران مدرس و یا در صفحات داخلی آن مشاهده می کنند، از تبلیغ شما و سایر اساتید فقط عنوان آن قابل مشاهده است. در واقع، عنوان آگهی تدریس خصوصی مشابه ویترین یک مغازه است. اگر خوب چیده شده باشد افراد زیادی را جذب خودش خواهد کرد. در مقاله
تبلیغات موفق تدریس خصوصی: نحوه نوشتن عنوان آگهی تدریس در رابطه با عنوان خوب برای تبلیغات تدریس خصوصی توضیح داده شده است. به عنوان یک راهنمایی کلی، اسم مهمترین دروس تدریسی خودتان را در عنوان ذکر نمائید و مهمترین افتخارات خودتان را بنویسید. اگر تضمینی کار می کنید و یا جلسه اول تدریس خصوصی را به صورت رایگان برگزار می کنید حتما در عنوان تبلیغ ذکر نمائید. به هر میزان عنوان آگهی تدریس خصوصی شما جذابتر نوشته شده باشد و قول های بهتری داده شده باشد به همان مقدار بازدید تبلیغ شما بیشتر و بیشتر خواهد شد.

2- عکس جذابتر و شیک تری را برای تبلیغ خودتان انتخاب نمائید.

یک عکس پرسنلی جذاب و شیک می تواند به میزان بسیار زیادی روی افزایش بازدید تبلیغ شما تاثیر بگذارد. توجه کنید که شما از طریق عنوان و عکس آگهی فرصت این را دارید که افرادی که لیست مدرسین را می بینند را ترغیب نمائید که از بین آگهی های تدریس مختلف بر روی تبلیغ شما کلیک نمایند. عکس های کلی که بعضی از اساتید برای تبلیغات تدریس خصوصی خودشان در نظر می گیرند بازدهی کمتری دارد. وقتی عکس خودتان را قرار می دهید علاوه بر افزایش بازدید تبلیغ، اعتماد کاربران را هم بیشتر جلب می کنید.


مطالعه مقاله تبلیغات موفق تدریس خصوصی: انتخاب عکس مناسب برای آگهی و مشاهده فیلم چگونگی درج آگهی و تبلیغات رایگان تدریس خصوصی هم مفید است.

3- برای دروس تدریسی خودتان جزوه و خلاصه جزوه قرار دهید.

در همین سایت ایران مدرس بعد از ثبت نام و ورود به پنل کاربری خودتان خواهید دید که امکان ثبت جزوه و خلاصه جزوه برای دروس تدریسی شما وجود دارد. بسیاری از اساتید ثبت نامی در ایران مدرس (مانند این استاد) برای دروس تدریسی خودشان جزوه های زیادی را ثبت نموده اند. جزوه های شما علاوه بر اینکه نشان می دهد شما در کار خودتان جدی و یک مدرس با تجربه هستید، باعث افزایش بازدید تبلیغ تدریس خصوصی شما هم می شود. جزوه های ثبت شده توسط شما هم در صفحه تبلیغ خودتان و هم در بخش دانلود ایران مدرس نمایش داده می شود. در نتیجه افراد بیشتری به سمت آگهی شما هدایت خواهند شد. روی جزوه خودتان شماره تماس خودتان را هم قرار دهید.





4- نمونه فیلم تدریس و ویدیوی آموزشی ارائه دهید.

اخیرا امکان ثبت نمونه فیلم تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس فراهم شده است. وقتی یک فیلم آموزشی برای دروس تدریسی خودتان قرار می دهید، متقاضیان کلاس خصوصی با مشاهده فیلم با نحوه تدریس شما بیشتر آشنا شده و شاگردهای بیشتری را جذب خواهید کرد. در ضمن فیلم تدریس شما در بخش فیلم های تدریس خصوصی ایران مدرس نمایش داده خواهد شد و از آن طریق هم بازدید را به سمت تبلیغ شما روانه خواهد کرد. ممکن است فیلم های شما در بخش ویدیوی گوگل هم ایندکس شده و به صورت مستقیم از آن طریق هم بیننده برای تبلیغ خودتان داشته باشید. افراد مختلف با فیلم ارتباط بیشتری برقرار می کنند و در کل بازدید و بازدهی صفحه شما بیشتر می شود.

مطالعه کنید:
20 راهکار برای افزایش تعداد کلاس های تدریس خصوصی

5- تبلیغ خودتان را در فروم ها و شبکه های اجتماعی معرفی نمائید.

یک راهکار خوبی که وجود دارد این است که برای آگهی تدریس خصوصی خودتان تبلیغ کنید. چرا فقط باید منتظر باشید تا شخصی از صفحه تدریس شما بازدید کند؟ خودتان هم دست به کار شوید و برای خدمات تدریس خصوصی خودتان در سایت ها و وبلاگ ها، شبکه های اجتماعی، فروم ها و انجمن ها و .... تبلیغ کنید و آدرس صفحه آگهی تدریس خصوصی خودتان در همین سایت ایران مدرس را هم معرفی نمائید. به این ترتیب علاوه بر روش های ذکر شده قبلی از این طریق هم می توانید برای خودتان بازدید کننده و در نتیجه شاگرد جذب نمائید. از وبلاگ یا سایت خودتان به صفحه تدریس خودتان لینک بدهید و آن را معرفی نمائید.

6- آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید.

در وب سایت حاضر (ایران مدرس www.IranModares.com) و همچنین در (سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com) ثبت تبلیغات تدریس خصوصی کاملا رایگان است. اما اگر می خواهید تبلیغ تدریس شما به نسبت سایر اساتید در جایگاه بالاتری نمایش داده شود و بیشتر دیده شود می توانید با پرداخت یک هزینه مناسب تبلیغ خودتان را ویژه نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک هزینه تبلیغات تدریس خصوصی ویژه کلیک کنید. آگهی های تدریس ویژه همواره در صفحه اصلی سایت قرار دارند و در صفحات داخلی سایت هم بالاتر نمایش داده می شوند. اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید (به عنوان مثال) و تبلیغ شما ویژه شده است، علاوه بر بخش تدریس خصوصی و صفحه اصلی سایت، آگهی شما در کنار جزوه ها، سوالات امتحانی، مقالات آموزشی و تست های کنکور مرتبط با ریاضی هم نمایش داده خواهد شد. در نتیجه امکان دیده شدن بیشتر و بیشتر آگهی شما فراهم می باشد. در هر کدام از صفحات سایت ایران مدرس آگهی های تدریس خصوصی ویزه بالاتر نمایش داده شده و بازدید بیشتری دارند.





مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می شود: نحوه افزایش تاثیر، بازدهی و بازدید تبلیغات تدریس خصوصی

7- اسم تمام دروس تدریسی را با جزئیات کامل در متن تبلیغ ارائه دهید.

در ایران مدرس مشخصات شما برای دروسی به متقاضیان کلاس خصوصی نمایش داده می شود که ان دروس را در متن تبلیغ خودتان ذکر کرده باشید. به عنوان مثال ممکن است شما در متن تبلیغ خودتان به صورت کلی ذکر کرده باشید که تدریس خصوصی ریاضیات را انجام می دهید و در ضمن منظورتان این باشد که حسابان و هندسه و آمار را هم تدریس می کنید. اما اگر اسم این دروس را ذکر نکرده باشید، شخصی که وارد صفحه مرتبط با تدریس خصوصی آمار شده است مشخصات شما را نخواهد دید. پس اسم تمام دروس تدریسی را با جزئیات و با ذکر مقطع و پایه ارائه نمائید. می توانید ابتدا توضیحات کاملتری را بنویسید و خودتان را خوب معرفی نمائید و در انتهای تبلیغ اسم دروس تدریسی را هم تک به تک بنویسید. مطمئن باشید به هر میزان اسم درس های بیشتری را ذکر نمائید تبلیغ شما به افراد بیشتری نمایش داده خواهد شد و بازدید بیشتری هم خواهد گرفت.

عبارت های کلیدی: افزایش بازدید آگهی تدریس خصوصی، تبلیغات تدریس خصوصی پربازدید، نحوه درج آگهی رایگان و ویژه تدریس خصوصی با بازدید بالا، چگونگی ثبت تبلیغات تدریس پربیننده

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 615 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image