ارتباط مستقیم با 30597 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تبلیغات موفق تدریس خصوصی: نحوه نوشتن عنوان آگهی تدریس

تبلیغات موفق تدریس خصوصی: نحوه نوشتن عنوان آگهی تدریس

به اشتراک گذاری

تبلیغات موفق تدریس خصوصی: نحوه نوشتن عنوان آگهی تدریس - در بسیاری از مقالات دیگری که در همین سایت ایران مدرس ثبت شده است و جزو بهترین مقالات در این زمینه هم می باشند بارها و بارها ذکر شده است که عنوان آگهی تدریس خصوصی خودتان را خوب بنویسید.



پیشنهاد می شود مقاله چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر را مطالعه کنید.



اولین چیزی که کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی از تبلیغ شما می بینند همان عنوان آگهی تدریس خصوصی است و اگر خوب و جذاب نوشته شده باشد باعث می شود روی تبلیغ شما کلیک شده و در نتیجه بازدید صفحه شما افزایش یابد. بنابراین عنوان تبلیغ باید جدی گرفته شود. در مرحله اول مهمترین دروسی که تدریس می کنید را در عنوان اگهی تدریس حتما ذکر نمائید. البته عنوان تبلیغ مثل متن آگهی نیست و تعداد کاراکتری که در اختیار دارید محدود است. بنابراین باید تصمیم بگیرید چه چیزهایی را بنویسید و چه مواردی را ذکر نکنید. مثلا اگر ریاضی و فیزیک برای شما مهم است در عنوان آگهی عبارت تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک را بیاورید. ممکن است در زیر مجموعه ریاضیات دروس دیگری هم تدریس کنید. این موارد را در متن آگهی بیاورید. نکته بسیار مهم دیگری که وجود دارد این است که عنوان آگهی شما باید جذاب باشد. اگر در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید و یا در المپیاد توانسته اید نتیجه خوبی بدست آورید در عنوان آگهی ارائه دهید (مثلا: تدریس خصوصی فیزیک و ریاضی توسط رتبه 28 کنکور سراسری یا تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط رتبه دوم المپیاد زبان). این موارد باعث می شود روی عنوان تبلیغات تدریس خصوصی شما کلیک شود.



حتما بخوانید: نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد

موارد دیگری هم وجود دارد که می تواند به افزایش بازدهی تبلیغات شما کلیک کند. اگر در دانشگاه درس می دهید و یا عضو هیات علمی هستید و می خواهید کار تدریس هم انجام دهید در عنوان تبلیغ ارائه دهید (به عنوان مثال: تدریس خصوصی استاتیک توسط مدرس دانشگاه با 10 سال سابقه کار). موارد دیگری هم هستند که می تواند باعث افزایش کلیک روی تبلیغ شما شود. اگر سابقه کاری بالایی دارید در عنوان آگهی بنویسید. دبیر رسمی و یا معلم آموزش و پرورش هستید در عنوان اگهی بنویسید. (مثال: تدریس خصوصی شیمی توسط دبیر رسمی آموزش و پرورش با 20 سال سابقه کار و فن بیان قوی، کاملا تضمینی). مثالی که ارائه شد کاملا جذاب است و باعث می شود روی آن کلیک گردد. حتی می توانید در عنوان آگهی خودتان مواردی مانند جلسه اول در صورت عدم رضایت به صورت رایگان یا هزینه توافقی و قیمت مناسب و .... را هم ارائه نمائید. به این نکته توجه کنید که عنوان تبلیغ شبیه ویترین مغازه است. شما وارد مغازه هایی می شوید که ویترین خودشان را خوب و جذاب چیده باشند. به صورت مشابه، متقاضیان تدریس خصوصی بر روی آگهی هایی کلیک می کنند که عنوان جذابی داشته باشد و خوب نوشته شده باشد. البته عکس هم مهم است و داشتن عکس خوب هم کمک کننده است. نکته دیگر اینکه با داشتن عنوان آگهی خوب و جذاب کاربر به متن تبلیغ شما کشیده خواهد شد. در ادامه اگر متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را خوب نوشته باشید این بازدیدها تبدیل به تماس و در نهایت جذب شاگرد خواهد شد.



مطالعه مقاله نکات مهم برای داشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی موثر در این زمینه مفید است.


تعدادی از عناوین آگهی های ثبت شده در همین سایت ایران مدرس که کم و بیش خوب نوشته شده اند و برای جذب شاگرد می توانند مفید باشند در ادامه ارائه می گردد.

نمونه شماره 1: تدریس ریاضی و فیزیک و همچنین دروس دانشگاهی برق توسط ***استاد دانشگـاه***

نمونه شماره 2: تدریس تضمینی کنکوری و تقویتی شیمی با 10سال سابقه تدريس موفق در تهران و کرج

نمونه شماره 3: تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک دانشگاهی(توسط مدرس دانشگاه) ، تدریس خصوصی حسابان ،دیفرانسیل، هندسه،جبرو احتمال،فیزیک کنکوری(مشاور کنکوری ونوس)- مدارهای الکتریکی،الکترونیک،تجزیه و تحلیل سیگنال و سیستم و....

نمونه شماره 4: تدریس خصوصی استاتیک، ایستایی، مقاومت مصالح 1 و 2، طراحی اجزاء، ترمودینامیک، مکانیک سیالات، دینامیک، دینامیک ماشین، ارتعاشات، انتقال حرارت و ریاضی و فیزیک دبیرستان و دانشگاه - مدرس دانشگاه و مولف کتاب

نمونه شماره 5: رتبه 1 آزمون استخدامي آموزش و پرورش شهر تهران رتبه 2 دكتراي فيزيك

نمونه شماره 6: تدریس خصوصی ریاضیات در کلیه مقاطع از دبستان تا دکتری توسط شاگرداول دکتری ریاضی کاربردی

در تمامی موارد بالا مدرسین سعی کرده اند هم اسم دروس تدریسی خودشان را ذکر کنند و هم وجه تمایز و یا مهمترین افتخار خودشان را ارائه نمایند. می توانید از این عناوین ایده بگیرید و عنوان تبلیغ خودتان را هم خوب بنویسید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی در ایران مدرس و مشاهده آگهی های تدریس خصوصی بیشتر بر روی لینک لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید.



پیشنهاد می شود مقاله راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد را هم بخوانید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 920 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image