ارتباط مستقیم با 30566 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نحوه افزایش تاثیر، بازدهی و بازدید تبلیغات تدریس خصوصی

نحوه افزایش تاثیر، بازدهی و بازدید تبلیغات تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با نحوه افزایش تاثیر، بازدهی و بازدید تبلیغات تدریس خصوصی توضیحاتی ارائه شده و مقالات خوبی که در همین سایت ایران مدرس مرتبط با این موضوع وجود دارد معرفی می گردد. موفق بودن اگهی های تدریس خصوصی را در دو بخش جداگانه مورد بررسی قرار می دهیم. در مرحله اول در رابطه با اینکه چگونه بازدید و بیننده آگهی را افزایش دهیم مطالبی ارائه می شود و در مرحله بعد در رابطه با اینکه چگونه این بازدیدها تبدیل به تماس شود و از طریق آن بتوان شاگردهای زیادی را جذب کرد مورد بررسی قرار می گیرد.

نحوه افزایش بازدید و بیننده تبلیغات تدریس خصوصی

واضح است برای اینکه بتوانید شاگردهای بیشتری را جذب کنید اولین راهکاری که باید مد نظر داشته باشید این است که تعداد بازدیدکننده های تبلیغات خودتان را افزایش دهید. به هر میزان بازدید بیشتری از اگهی شما به عمل آید امکان جذب شاگرد بیشتری خواهید داشت. البته مهم است که این بازدید کننده ها متقاضی تدریس خصوصی هم باشند و چون در ایران مدرس به صورت تخصصی به بحث تدریس خصوصی پرداخته شده است این مورد تا حد زیادی لحاظ شده است. اما برای اینکه تبلیغات تدریس خصوصی شما بیشتر دیده شود موارد زیر را در نظر داشته باشید.

1- تبلیغ خودتان را ویژه کنید. آگهی های تدریس خصوصی مدرسین ویژه هم در صفحه اصلی سایت و هم در صفحات داخلی ایران مدرس بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهند شد. بنابراین بیشتر در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته و بیشتر هم دیده خواهند شد. مشاهده هزینه تبلیغات تدریس ویژه

2- عنوان تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را بهتر بنویسید. وقتی کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی وارد لیست مدرسین و اساتید می شوند بر روی آگهی هایی کلیک می کنند که عنوان بهتری داشته باشند. در عنوان تبلیغ بهترین ویژگی و افتخار خودتان را بنویسید و قول خوبی بدهید (به عنوان مثال تدریس تضمینی، جلسه اول رایگان و ....). مطالعه کنید: تبلیغات موفق تدریس خصوصی: نحوه نوشتن عنوان آگهی تدریس

3- عکس خوبی برای تبلیغات تدریس خصوصی خودتان انتخاب نمائید. مانند عنوان تبلیغ، عکس هم می تواند به افزایش کلیک روی تبلیغ شما کمک زیادی بکند. یک عکس پرسنلی شیک می تواند بسیار مناسب باشد. - مطالعه کنید: تبلیغات موفق تدریس خصوصی: انتخاب عکس مناسب برای آگهی


4- برای دروس تدریسی خودتان جزوه یا خلاصه جزوه ثبت نمائید. وقتی جزوه ثبت می کنید در بخش دانلود این سایت جزوات شما به اسم خودتان نمایش داده می شود و به صفحه تدریس شما هم از همان بخش جزوات لینک داده می شود. یعنی دانش آموز یا دانشجویی که جزوه شما را دیده است می تواند روی عکس شما در همان صفحه جزوه کلیک کرده و وارد صفحه تبلیغ شما گردد.

5- در شبکه های اجتماعی، فروم ها و انجمن ها، سایت و وبلاگ خودتان و .... لینک تبلیغ خودتان را قرار دهید تا افراد متقاضی کلاس خصوصی به صورت مستقیم از صفحه شما بازدید کنند و بتوانید شاگرد بیشتری جذب کنید.

6- اگر هم اکنون آگهی تدریس خصوصی ویژه دارید می توانید تعداد ستاره های تبلیغ خودتان را افزایش دهید تا در جایگاه بالاتری قرار گرفته و بیشتر دیده شوید.

7- در همین سایت ایران مدرس علاوه بر ثبت تبلیغات تدریس خصوصی می توانید بنر هم داشته باشید و آن را به صفحه تبلیغ خودتان لینک کنید. بنرها در تمام صفحات بخشی که برای درج بنر انتخاب کرده اید نمایش داده خواهد شد و می تواند باعث افزایش بازدید تبلیغ شما شود.

نحوه افزایش تبدیل بازدید کننده به تماس گیرنده و شاگرد

در بخش قبل مواردی ذکر شد که با استفاده از آن بتوانید بازدید صفحه تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را افزایش دهید. ولی برای جذب شاگردهای بیشتر این کافی نیست. عنوان اگهی مثل ویترین مغازه است و اگر خوب چیده شده باشد افراد بیشتری از داخل مغازه دیدن می کنند. اما اگر در داخل مغازه محصول خوبی در انتظار مشتری نباشد و کیفیت محصول یا قیمت آن خوب نباشد بازدید تبدیل به مشتری نخواهد شد. برای اینکه بازدید کننده های تبلیغات تدریس خصوصی شما تبدیل به تماس و جذب شاگرد شود باید تا جایی که می توانید روی متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان کار کنید. مهم است که متن آگهی شما کامل و متقاعد کننده نوشته شود. کاربر وقتی وارد صفحه شما می شود باید به اندازه کافی مدارک و مستندات ارائه کرده باشید که نشان دهد شما در کار خودتان یک شخص حرفه ای و متخصص هستید و سوابق درسی و تحصیلی خوبی دارید. اگر در دوره متوسطه و ادنشگاه معدل بالایی داشته اید آن را بنویسید. اگر در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید، در دانشگاه خوبی درس خوانده اید، در مدارس و دانشگاهها و آموزشگاههای خوبی تدریس کرده اید و .... همه ی این موارد را بنویسید. قانون این است: هر چه بیشتر بنویسید بهتر است. موارد با اهمیت بیشتر را در پاراگراف اول بنویسید و در پاراگراف های بعدی هم هر چه کاملتر بنویسید بهتر است. مطالعه مقاله
نکات مهم برای نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی موفق در این زمینه کاملا مفید است.

با توجه به موارد گفته شده، با در نظر گرفتن عنوان و عکس خوب برای تبلیغ خودتان و در نظر گرفتن موارد دیگری که ذکر شد کاربران را به صفحه تبلیغات تدریس خصوصی بکشانید و با ارائه متن کامل و قانع کننده بازدیدها را تبدیل به تماس کنید. به این ترتیب شاگردهای بسیاری را جذب خواهید کرد و درآمد بالایی خواهید داشت.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 480 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image