ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نکات مهم برای افزایش بازدهی آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی

نکات مهم برای افزایش بازدهی آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش نکاتی مهم برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی ارائه می گردد. اگر می خواهید در زمینه آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موفق باشید و تعداد شاگردهای بیشتری را جذب کنید موارد زیر را در نظر داشته باشید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهترین سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی با بازدید بالا

1- تبلیغات اینترنتی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و جذب شاگرد و کسب درآمد از آن را جدی بگیرید. در حال حاضر بهترین روش برای جذب شاگرد همین بحث تبلیغات در اینترنت است. بسیاری از مدرسین به صورت گذری در سایتهای مختلف مانند همین سایت ایران مدرس آگهی خودشان را در یکی دو خط ثبت می کنند و انتظار دارند نتیجه بسیار خوبی هم بگیرند. بدون تعارف، تبلیغات در اینترنت وقتی مفید خواهد بود و وقتی برای شما موثر واقع خواهد شد که آن را جدی بگیرید. اینکه در عرض 5 دقیقه ثبت نام کنید و در عنوان آگهی بنویسید (به عنوان مثال) تدریس ریاضی و فیزیک و در متن آگهی هم بنویسید تدریس فیزیک و ریاضی توسط فوق لیسانس فیزیک و بعد سایت را ترک کنید فکر می کنید در جذب شاگرد شما تاثیری خواهد داشت؟ مطمئنا خیر. بسیاری از آگهی هایی که در این وب سایت (ایران مدرس) ثبت شده است به همین شکل نوشته شده و در همین حد به آن اهمیت داده شده است. میزان تاثیر تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد و موفقیت شما در تدریس خصوصی کاملا به اینکه چقدر آن را جدی بگیرید بستگی دارد.



آگهی تدریس موفق

2- اگر می خواهید بازدهی آگهی تدریس شما بیشتر و بیشتر شود ویترین آن را خوب بچینید. برای یک آگهی تبلیغاتی در هر زمینه ای و از جمله در زمینه تدریس خصوصی ویترین آگهی همان عنوان آگهی و عکسی است که برای آن انتخاب می کنید. شما وقتی در بازار قدم می زنید و وارد محدوده ای می شوید که لوازم مورد نظر شما را دارد، از بین مغازه های مختلف وارد مغازه ای می شوید که ظاهر بهتری دارد و اجناس خودش را به صورت مرتب تری در ویترین مغازه چیده است. مطمئنا مغازه ای که از همان بیرون داد می زند که این مغازه اجناس به درد بخوری ندارد را انتخاب نمی کنید. در همین سایت ایران مدرس و یا در سایتهای دیگر تبلیغاتی هم وقتی کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی آگهی شما را بین آگهی های دیگر مشاهده می کنند اگر یک عکس مرتب و خوب از خودتان را ثبت کرده باشید و عنوان آگهی را جذاب نوشته باشید، خوب مسلما بیشتر بر روی تبلیغ شما کلیک می شود. بهترین عکس خودتان را ثبت کنید و بهترین ویژگی هایی که دارید را هم در عنوان آگهی ثبت نمائید. اگر دبیر رسمی هستید، در دانشگاه تدریس می کنید، در کنکور خودتان رتبه خوبی کسب کرده اید، جلسه اول رایگان کار می کنید، تضمینی کار می کنید و یا کلاسهای شما ویژگی برجسته منحصر به فردی دارد چرا آن را در عنوان آگهی درج نکنید؟! در ویترین مغازه هم معمولا شیکترین و بهترین لوازم را برای مشاهده مشتریان قرار می دهند.



مطالعه نمائید: روش ها و راهکارهای خوب برای جذب و پیدا کردن شاگرد خصوصی





تبلیغات تدریس خصوصی

3- حال دوباره همان مثال مغازه را در نظر بگیرید. فرض کنید مغازه ای ویترین بسیار شیک و قابل توجهی دارد و توجه شما را جلب کرده است و وارد مغازه شده اید. در اینجا دو حالت پیش می آید. یا اینکه لوازم و اجناسی هم که داخل مغازه قرار دارد به همان شیکی و کیفیت و حتی بهتر است و شما در نهایت خزید خواهید کرد و یا تو ذوق شما می خورد. در حالت دوم ممکن است اجناس داخل مغازه خیلی قیمت بالایی داشته باشد و یا اصلا با مواردی که داخل ویترین دیدید هماهنگی نداشته باشد. به این ترتیب سریع مغازه را ترک خواهید کرد. برای آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی هم اگر عنوان آگهی را خوب و جذاب می نویسید در ادامه باید متنی در خور آن و یا حتی بهتر از آن بنویسید. نباید قیمت کلاسهای خودتان را خیلی بالا تعیین کنید به گونه ای که متقاضیان تدریس کلا فراری داده شوند. در ضمن، در متن آگهی باید رزومه کاملی از خودتان ارائه کنید. در عنوان آگهی تعداد کاراکترهایی که می توانید بنویسید محدود است ولی در متن آگهی هیچ محدودیتی ندارید. بنابراین تا جایی که می توانید در رابطه با سوابق تدریس خودتان و افتخاراتی که کسب کرده اید و شاگردهای موفق خودتان در گذشته و روند تدریسی که اعتقاد دارید می تواند باعث موفقیت شاگردهایتان شود حرف بزنید و بنویسید. هر چه بیشتر بنویسید بهتر است. هر چه کاملتر بنویسید بهتر است. همانطور که گفته شد باید این روش برای جذب شاگرد را جدی بگیرید و برای نوشتن متن آگهی خودتان به صورت کامل وقت بگذراید و به مرور آن را تکمیل نمائید. مواردی که بسیار مهمتر است را در پاراگراف اول بنویسید و بقیه موارد را در پاراگرافهای بعدی یادداشت نمائید. در یک کلام می توان گفت متن آگهی شما باید قانع کننده باشد. اگر متن آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید متقاضیان تدریس بعد از مشاهده متن آگهی برای کلاس با شما تماس خواهند گرفت و اصطلاحا بازدیدها منجر به جذب مشتری خواهد شد. متن آگهی خوب نباشد، آگهی تدریس شما دیده خواهد شد ولی تماسی برای تدریس با شما حاصل نمی شود.



این مقاله خوب را هم حتما بخوانید: نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد



تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس

4- برای توضیح بیشتر دوباره به مثال مغازه بر می گردیم. فرض کنید ویترین مغازه شما عالی چیده شده است و اجناس بسیار با کیفیتی هم دارید. یعنی هم ویترین شما مشتری را به خوبی جذب می کند و هم اگر مشتری وارد مغازه شما شود به احتمال زیاد با قیمت های مناسب و کیفیت خوبی که اجناس شما دارد حتما خرید خواهد کرد. ولی با این ویژگی های خوبی که مغازه شما دارد در موقعیت مکانی ای قرار گرفته است که مشتریان کمی از ان محل عبور می کنند و در یک محل نامناسب که برای کار و نوع اجناس شما مناسب نیست و یا در یک محل با رفت و آمد کم مغازه دارید. در این حالت هم مسلما فروش بالایی نخواهید داشت و در کار خودتان موفق نخواهید بود. برای کار تدریس خصوصی و تبلیغات در این زمینه هم باید به این نکته هم توجه کنید. اگر تبلیغات تدریس خودتان را با ویژگی هایی که در موارد قبل گفته شد خیلی عالی هم بنویسید ولی آگهی شما در سایتی باشد که بازدید کمی دارد و یا بازدیدهایی که آن سایت دارد در زمینه تدریس و آموزش نیست، در نهایت موفق نخواهید شد شاگردهای زیادی را جذب کنید. پس باید تبلیغات تدریس خودتان را در یک سایت معتبر و پربازدید که به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی فعالیت دارد ثبت کنید. سایت ایران مدرس (همین سایت) بهترین گزینه در این زمینه است. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این سایت تا سال 98 نزدیک به 19000 مدرس ثبت نام کرده و در زمینه آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند. ایران مدرس برای عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و .... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد. بنابراین متقاضیان تدریس خصوصی از طریق گوگل به راحتی به سمت تبلیغ شما هدایت می شوند. در ایران مدرس یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده است و افرادی که از این سایت بازدید می کنند یا مدرس هستند ویا دانش آموز و دانشجو و متقاضیان تدریس خصوصی. در ایران مدرس هزاران جزوه ثبت شده است و در صورتیکه تبلیغات تدریس خودتان را ویژه کنید در کنار این موارد آموزشی هم تبلیغ شما نمایش داده خواهد شد. ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا در جایگاه بهتری نمایش داده شود و بالاتر از آگهی های رایگان قرار گیرد.



برای مطالعه بیشتر در زمینه ویژگی های سایت ایران مدرس به عنوان بهترین سایت تبلیغات تدریس ایران مقاله 20 دلیل که نشان می دهد ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است! را بخوانید.



تبلیغ تدریس

5- قدرت شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، تلگرام، اینستاگرام، فیس نما، کلوب، لینکداین و .... را دست کم نگیرید. در این شبکه های اجتماعی برای خودتان صفحه ای بسازید و در آن صفحه آگهی تدریس خودتان را معرفی کنید و به صورت مستقیم هم برای ارائه خدمات تدریس خصوصی تبلیغ نمائید. هر چه فعالیت شما در این شبکه های اجتماعی بیشتر باشد و فالورهای بیشتری داشته باشید احتمال جذب شاگرد شما هم بیشتر خواهد شد. از این شبکه های اجتماعی و از فرومها و سایتهای و وبلاگهای مختلف به صفحه آگهی خودتان در ایران مدرس لینک بدهید و اعتبار آن را از نظر گوگل بیشتر و بیشتر کنید. - موفقیت در تبلیغ تدریس ریاضی



تبلیغ در ایران مدرس

6- در ایران مدرس (همین سایت)، علاوه بر موارد گفته شده امکانات دیگری هم برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس مدرسین فراهم شده است. در مرحله اول می توانید تبلیغ خودتان را با پرداخت هزینه مناسبی ویژه کنید تا بالاتر از آگهی های رایگان تدریس نمایش داده شود. آگهی های تدریس ویژه هم در صفحه اصلی سایت و هم در صفحات داخلی ان بالاتر از تبلیغات رایگان نمایش داده خواهد شد. می توانید برای دروس تدریسی خودتان در همین سایت جزوه ثبت کنید و مشخصات تماس خودتان را در داخل آن قرار دهید. به این ترتیب بازدید صفحه آگهی شما بیشتر شده و به تدریج شناخته شده تر خواهید بود. در کنترل پنل امکان ثبت مطلب در وبلاگ شخصی خودتان را هم دارید. یک راهکار بسیار عالی برای افزایش بازدهی آگهی تدریس شما این است که از شاگردهایی که الان دارید بخواهید نظرات مثبت خودشان را برای شما در صفحه آگهی تدریس شما ثبت کنند. به این ترتیب متقاضیان تدریس وقتی نظرات مثبت شاگردهای قبلی شما را می بینند بیشتر متقاعد خواهند شد با شما در تماس باشند. می توانید اگر جزوه مناسبی برای فروش دارید در بخش فروشگاه ایران مدرس ثبت کنید تا با درآمد حاصل از آن تبلیغات تدریس خودتان را ویژه کنید.



تبلیغات مدرسین و اساتید

با توجه به مطالب گفته شده، برای افزایش بازدهی آگهی تدریس خودتان باید موارد متعددی را در نظر داشته باشید. عنوان و متن آگهی شما با توجه به توضیحات ارائه شده باید خوب نوشته شده باشد و تبلیغ شما در یک سایت معتبر و پربازدید ثبت شود. تبلیغات اینترنتی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و جذب شاگرد را جدی بگیرید تا برای شما بازدهی داشته باشد. در صورت تمایل تبلیغات تدریس خودتان را ویژه کنید تا در موقعیت بهتری نمایش داده شود. از سایتهای مختلف و شبکه های اجتماعی و فرومها و .... به صفحه آگهی خودتان لینک بدهید و به صورت مداوم روی متن تبلیغ خودتان کار کنید تا بهتر و بهتر شود. برای مشاهده لیست مدرسینی که در ایران مدرس آگهی تدریس خصوصی ثبت کرده اند بر روی عبارت اساتید تدریس خصوصی کلیک کنید. برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از کار تدریس به صورت پاره وقت و یا تمام وقت فرصت ثبت تبلیغ در ایران مدرس به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران را از دست ندهید.



این مقاله خوب را هم از دست ندهید: 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 726 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image