ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی بهترین سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی با بازدید بالا

بهترین سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی با بازدید بالا

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی بهترین سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی با بازدید بالا هستید .... چنانچه با ثبت تبلیغات اینترنتی و اگهی تدریس در بهترین سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی با بازدید بالا قصد دارید شاگرد جذب نموده و از تدریس خصوصی درآمد کسب نمائید ....

در هر صورت، تبلیغات تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران ثبت نمائید. برای ثبت آگهی در ایران مدرس بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک کنید. برای مشاهده لیست مدرسینی که در ایران مدرس اگهی تدریس ثبت نموده اند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. دلایل زیر نشان می دهد که سایت ایران مدرس بهترین سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران است.

1- ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در طول ترم و در روزهای عادی هفته بازدید ایران مدرس به بیش از 15000 در روز می رسد و در ایام امتحانات بازدید این وب سایت نزدیک به 30000 بازدید در روز خواهد بود. هیچ سایت تدریس دیگری در ایران چنین بازدید بالایی ندارد. حتی سایتهای تدریس خصوصی رقیب ایران مدرس بازدید را نمایش نمی دهند تا این اختلاف مشخص نشود. بازدید ورودی ایران مدرس یا برای بخش تدریس خصوصی است و یا برای مطالب آموزشی و دانلود که در کنار این مطالب هم آگهی های تدریس خصوصی مدرسین نمایش داده می شود. بنابراین، با ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس، به علت بازدید بالای این وب سایت، آگهی شما در معرض هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس خصوصی، دانش آموزان و دانشجویان و والدین آنها قرار می گیرد. به این ترتیب می توانید به راحتی شاگرد جذب کنید. در ایران مدرس آگهی تدریس خصوصی شما دیده توسط متقاضیان واقعی تدریس خصوصی و افرادی که در جستجوی مدرس هستند دیده خواهد شد. برای جذب شاگرد کافی است آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید.



اگر می خواهید در نوشتن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موفق باشید و آگهی شما برای جذب شاگرد موثر باشد، حتما این مقاله را بخوانید.

2- ایران مدرس قدیمی ترین سایت تبلیغات تدریس ایران است. ایران مدرس یکی از قدیمی ترین سایتهای فعال در زمینه تدریس خصوصی و قدیمی ترین سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی است. بعد از راه اندازی این وب سایت، بسیاری از وب سایتهای دیگر به تقلید از ایران مدرس راه اندازی شد. قدیمی بودن یک وب سایت یکی از پارامترهای مهم در دادن اعتبار به سایتها از نظر گوگل است. همین امر باعث شده است وقتی متقاضیان تدریس خصوصی در جستجوی مدرس در گوگل عبارتهایی مانند تدریس خصوصی، مدرس خصوصی، تدریس خصوصی ریاضی و .... را وارد می کنند، یکی از وب سایتهایی که همواره در صفحه اول نتایج به کاربران نشان داه می شود ایران مدرس است. ممکن است برای بعضی از عبارات سایتهای دیگری در نتایج جستجوی گوگل بالاتر از ایران مدرس قرار گرفته باشند، ولی در مجموع اگر ترکیبهای مختلفی را امتحان کنید (مانند مدرس تدریس خصوصی، سایت تدریس خصوصی، سایت مدرسین خصوصی، تدریس خصوصی دانشگاه، تدریس خصوصی کنکور و .....) خواهید دید که سایت ایران مدرس بهترین جایگاه را در نتایج جستجوی گوگل دارد. از طرفی، قدیمی بودن سایت ایران مدرس باعث می شود تا بسیاری از متقاضیان تدریس خصوصی به جای آنکه از طریق گوگل مدرس خودشان را جستجو کنند، مستقیما وارد سایت ایران مدرس شوند و آگهی های تدریس را مشاهده و با مدرسین تماس بگیرند. همین الان در گوگل عبارت "جذب شاگرد خصوصی" را وارد کنید. بعد از جستجو در پایین صفحه خواهید دید که یکی از پیشنهادهای گوگل "سایت ایران مدرس" است.

3- ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است. علاوه بر موارد گفته شده، ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس ایران است و بخشهای متعددی دارد که تلاش شده است در تمامی بخشها آگهی های تدریس خصوصی مدرسین نمایش داده شده و به جذب شاگرد مدرسین کمک شود. در سایت ایران مدرس یک بخش مقالات ارائه شده است. در بخش مزبور مقالات آموزشی در زمینه نحوه موفقیت در تحصیل، چگونگی خواندن دروسی مانند ریاضی، فیزیک، زبان و ....، راهکارهای موفقیت در کنکور، نحوه حل سوالات و تمرینات، چگونگی موفقیت در تدریس و آموزش و .... ارائه شده است. دانشجویان و دانش آموزان به ورود به بخش مقالات در پایین هر مقاله آگهی های تدریس ویژه مدرسین که مرتبط با مقاله است را می بینند. مثلا اگر در یک مقاله در زمینه نحوه مطالعه درس ریاضی توضیحاتی ارائه شده است در پایین همان مقاله مدرسین ریاضی نشان داده شده اند. به این ترتیب علاوه بر صفحه اصلی سایت و بخش تدریس خصوصی، در بخش مقالات هم به تناسب مقاله آگهی های تدریس خصوصی نمایش داده خواهد شد. علاوه بر بخش مقاله بخش های دیگری مانند بخش دانلود جزوات و سوالات امتحانی و تست کنکور، بخش کتاب، بخش تخصصی برای کنکور و مطالب کنکوری و .... در همین سایت ارائه شده است. در مجموع بیش از 10000 مطلب آموزشی، سوال امتحانی، تست کنکور و .... در ایران مدرس ارائه شده است و آگهی های تدریس خصوصی ویژه مدرسین در این بخشها هم نمایش داده خواهد شد. به این ترتیب بازدهی آگهی های تدریس خصوصی برای مدرسین بیشتر و بیشتر خواهد شد.



پیشنهاد می شود مقاله چگونه برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی تبلیغ کنیم؟ را هم بخوانید.

4- سایت ایران مدرس از نظر گوگل بهینه است. همانطور که می دانید، در حال حاضر، به دلیل سادگی و در دسترس بودن بسیاری از کاربران کالا و خدمات خودشان را در اینترنت و از طریق موتورهای جستجو از جمله گوگل جستجو و پیدا می کنند. به احتمال زیاد خود شما هم سایت ایران مدرس و یا این مقاله را از طریق گوگل پیدا کرده اید. متقاضیان تدریس خصوصی هم از این امر مستثی نیستند. اتفاقا کاربران ممکن است برای خرید محصولات به صورت فیزیکی اقدام کنند ولی اکثرا برای دریافت خدمات از جمله خدمات تدریس خصوصی از طریق اینترنت و جستجو در گوگل برای خدمات مورد نظرشان اقدام می نمایند. سایت ایران مدرس چون از نظر گوگل کاملا بهینه است برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و در جایگاههای اول تا سوم قرار دارد. مثلا عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی ریاضی در تهران، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی دروس دانشگاهی و .... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید سایت ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل یکی از سه وب سایتی است که در صدر نتایج نمایش داده می شود. فایده این چیست؟ متقضایان تدریس خصوصی وقتی در گوگل خدمات تدریس خصوصی را جستجو می کنند به صورت مستقیم به سمت اگهی و تبلیغات تدریس شما هدایت شده و به راحتی شاگرد جذب خواهید کرد. شما اگر بخواهید در سایتهای تبلیغاتی عمومی و یا سایتهای دیگر آگهی تدریس، تبلیغات تدریس خصوصی ثبت نمائید، چون این سایتها در زمینه تدریس خصوصی جایگاهی مانند ایران مدرس را در گوگل ندارند در نتیجه بازدهی آگهی در این سایتها هم برای تدریس خصوصی به اندازه ایران مدرس نخواهد بود.

5- ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد. در سایت ایران مدرس آگهی ای که در زمینه تدریس خصوصی نباشد ثبت نمی گردد. بنابراین آگهی تدریس شما، مانند حالتی که در سایتهای  عمومی آگهی اینترنتی اتفاق می افتد، در بین آگهی های مختلف و با موضوعات متفاوت گم نخواهد شد. ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد و همین باعث شده است از نظر گوگل هم بهینه باشد و ثبت اگهی تدریس در آن بازدهی بالایی داشته باشد. اگر در این وب سایت بخشهای دیگری علاوه بر بخش تدریس خصوصی وجود دارد، این بخشها هم در جهت حمایت از مدرسین و آگهی های تدریس بوده و در اکثر بخشهای دیگر سایت هم به تناسب مطالبی که وجود دارد، آگهی های تدریس خصوصی نمایش داده خواهد شد. اگر می خواهید در تبلیغات در زمینه تدریس خصوصی موفق باشید و به راحتی شاگرد جذب کنید، فرصت ثبت اگهی تدریس در ایران مدرس به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران را از دست ندهید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: چرا در ایران مدرس آگهی تدریس ویژه ثبت کنم؟



بهترین سایت آگهی تدریس

6- بسیاری از مدرسین آگهی تدریس خودشان را بارها و بارها در ایران مدرس تمدید کرده اند. یکی دیگر از دلایلی که نشان می دهد ایران مدرس بهترین سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ایران است بازگشت دوباره آگهی دهندگان و مدرسین تدریس خصوصی است. در سایت ایران مدرس می توانید تبلیغات خودتان را به دو صورت رایگان و یا ویژه ثبت نمائید. آگهی های رایگان همانطور که از اسم آن مشخص است هزینه ای ندارد. آگهی های ویژه تدریس خصوصی مستلزم پرداخت هزینه است و در عوض در جایگاه بهتری به نسبت آگهی های رایگان نمایش داده می شود. در صفحه اصلی سایت، صفحه تدریس خصوصی و صفحات داخلی سایت، آگهی های تدریس خصوصی ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده می شوند. آگهی های تدریس ویژه در بخسهای دیگر سایت مانند بخش مقالات و دانلود و کنکور و ... هم در کنار مطالب آموزشی نمایش داده خواهند شد. برای مشاهده هزینه ویژه کردن آگهی تدریس خصوصی بر روی عبارت هزینه ثبت آگهی تدریس خصوصی کلیک نمائید. بسیاری از مدرسینی که در ایران مدرس برای ثبت آگهی تدریس خصوصی ویژه هزینه پرداخت نموده اند، بارها و بارها آگهی خودشان را تمدید کرده اند. فکر می کنید اگر این مدرسین از آگهی تدریس ویژه خودشان نتیجه نمی گرفتند و شاگرد جذب نمی کردند، برای تمدید آگهی تدریس بارها و بارها هزینه می کردند؟! تعدادی از مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس بیش از 20 بار آگهی تدریس خصوصی خودشان را تمدید نموده اند.

7- ایران مدرس بیشترین تعداد مدرسین خصوصی ثبت نامی را دارد. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان، ادبیات، عربی، دروس دانشگاهی، دروس مقطع ابتدایی و دبستان، دروس کنکوری، انواع نرم افزارها، کامپیوتر، ورزش و موسیقی، هنر و نقاشی و خوشنویسی، پیانو، گیتار و .... فعالیت دارند. متقاضیان تدریس خصوصی با ورود به سایت ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی را مشاهده خواهند کرد. در جزئیات آگهی های تدریس خصوصی سابقه کاری و رزومه مدرسین، دانشگاه محل تحصیل و مدرک نحصیلی مدرس، قیمت کلاسهای تدریس خصوصی که مد نظر مدرس است و اطلاعات تکمیلی دیگری هم نمایش داده شده است و متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی می توانند مدرس مورد نظر خودشان را انتخاب نمایند. شما نیز به جمع بیش از 17000 مدرس ثبت نامی در ایران مدرس بپیوندید و به راحتی شاگرد جذب نمائید. در سایت ایران مدرس، مدرسین بعد از ورود به کنترل پنل می توانند برای دروس تدریسی خودشان جزوه و خلاصه جزوه ثبت نمایند و به این ترتیب احتمال جذب شاگرد خودشان را بیشتر هم بکنند. در آگهی های تدریس مدرسینی که جزوه ثبت نموده اند، جزوات ثبت شده انها هم نمایش داده خواهد شد. در ضمن، شما می توانید از طریق کنترل پنل در فروشگاه جزوه ثبت کنید و با درآمد حاصل از فروش جزوات خودتان در ایران مدرس آگهی تدریس خودتان را ویژه نمائید.

8- ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس رایگان است. همانطور که گفته شد، ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس کاملا رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. آگهی های ویژه بازدهی بالاتری دارند ولی به هر حال با ثبت آگهی رایگان تدریس خصوصی هم می توان شاگرد جذب کرد. اگر می خواهید آگهی تدریس خصوصی شما رایگان باقی بماند، حداقل آگهی خودتان را خوب و کامل و متقاعد کننده بنویسید. در عنوان آگهی تا جایی که ممکن است بهترین ویژگیها و سوابق کاری خودتان و همچنین افتخاراتی که دارید و ممکن است برای متقاضیان تدریس مهم باشد را بنویسید. مثلا اگر 10 سال سابقه کار دارید در عنوان آگهی بنویسید. اگر دبیر رسمی هستید، در دانشگاه تدریس کرده اید، در کنکور رتبه خوبی بدست آورده اید، چنانچه در مدارس تیزهوشان و .... تدریس کرده اید و .... را در عنوان آگهی بیاورید. در عنوان آگهی به صورت خلاصه اسم دروس تدریسی خودتان را هم بیاورید. متن آگهی را تا جایی که می توانید کامل بنویسید. در متن آگهی تدریس به صورت کامل سوابق و افتخارات خودتان را ارائه کنید و اسم تک تک دروس تدریسی را ارائه نمائید. برای آگهی خودتان عکس مناسب و کلمات کلیدی انتخاب کنید. برای افزایش بازدهی آگهی تدریس، از سایتها و وبلاگهای مختلف، از شبکه های اجتماعی و فروم ها و .... به آگهی خودتان لینک بدهید.



برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه ثبت آگهی و تبلیغات تدریس موفق و موثر برای جذب شاگرد مقاله چگونه آگهی تدریس موفق ثبت کنیم؟ یا نحوه درج آگهی تدریس موفق را مطالعه نمائید.



در ایران مدرس، به عنوان بهترین سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ایران مقالات متعددی در زمینه چگونگی جذب شاگرد و ثبت آگهی تدریس خصوصی موفق ارائه شده است تا به مدرسین در بدست آوردن بیشترین بازدهی از اگهی های تدریس خصوصی و جذب شاگرد بیشتر و افزایش درآمد بالاتر آنها کمک شده باشد. نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که با ثبت آگهی تدریس خصوصی می توانید شاگرد جذب کنید. ولی آیا برای حفظ شاگردهایتان هم برنامه دارید؟ در این زمینه حتما این مقاله را بخوانید.

9- در سایت ایران مدرس یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده است. یک ویژگی بارز و تمایز مشخص ایران مدرس به نسبت سایتهای آگهی عمومی مانند سایت سودایران و سایر سایتهای آگهی تبلیغاتی این است که در سایت ایران مدرس یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده است. این امر باعث شده تمامی بازدید کنندگان و یا اکثر آنها افرادی باشند که در جستجوی دریافت خدمات آموزشی (متقاضیان تدریس خصوصی) و یا ارائه خدمات آموزشی (مدرسین تدریس خصوصی) باشند. به این ترتیب شما به عنوان مدرس، با ثبت آگهی تدریس در این وب سایت تبلیغات خودتان را در معرض دید افرادی قرار می دهید که به صورت واقعی نیازمند دریافت خدمات تدریس خصوصی هستند. ممکن است سایتهای دیگری باشند که بازدید آنها به نسبت سایت ایران مدرس بالاتر باشد. ولی آیا چند درصد افرادی که از این سایتها بازدید می کنند در جستجوی خدمات آموزشی و تدریس خصوصی وارد آن سایتها شده اند؟ بنابراین اگر می خواهید به صورت تخصصی در زمینه اموزش و تدریس خصوصی تبلیغ کنید و به راحتی شاگرد جذب کرده، در کار تدریس موفق باشید و درامد بالایی بدست آورید، فرصت ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس را از دست ندهید. ثبت اگهی تدریس در ایران مدرس، ارزان، به صرفه و موثر است.

10- برای ثبت آگهی تدریس کنکور هم ایران مدرس بهینه و مناسب است. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی کنکور، تدریس فیزیک کنکور، تدریس زیست کنکور و تدریس خصوصی کنکور به صورت کلی فعالیت داشته باشید، باز هم ایران مدرس بهترین گزینه برای شما است. همین الان در گوگل عبارت "تدریس خصوصی کنکور" را جستجو کنید. اولین سایت و یا یکی از اولین سایتهایی که در نتایج جستجوی گوگل مشاهده خواهید کرد ایران مدرس است. بنابراین متقاضیان تدریس خصوصی کنکور و یا والدین آنها به راحتی به سمت آگهی شما در زمینه تدریس کنکور هدایت خواهند شد. در سایت ایران مدرس یک بخش ویژه و تخصصی برای مطالب کنکوری هم ارائه شده است (برای مشاهده این بخش بر روی عبارت سایت کنکور ایران مدرس کلیک کنید) و در صورتیکه آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید و در متن یا عنوان آگهی کلمه کنکور را ذکر کرده باشید، در بخش کنکور نیز آگهی تدریس شما نمایش داده خواهد شد. اگر می خواهید در زمینه آموزش دروس کنکوری فعالیت داشته باشید، ایران مدرس بهترین گزینه برای ثبت تبلیغات شما است. البته مثلا اگر می خواهید ریاضی تدریس کنید هم می توانید ریاضی دبیرستان و دانشگاه تدریس کنید و هم ریاضی کنکور. لزومی ندارد که فقط در یکی از این بخشها فعالیت داشته باشید. البته والدین دانش آموزان کنکوری در انتخاب مدرس کنکور به نسبت مدرسی که فقط بخواهد برای امتحانات تدریس کند سخت گیرتر هستند. بنابراین اگر قصد دارید در زمینه آموزش دروس کنکوری هم فعالیت کنید، بهتر است در ابتدای کار آمادگی های لازم را در خودتان ایجاد کنید و در ادامه در متن آگهی تدریس خودتان رزومه خوب، قابل قبول و قانع کننده ای ارائه نمائید.



مطالعه کنید: نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس

با توجه به مطالب ارائه شده، اگر در جستجوی بهترین سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی با بازدید بالا و بازدهی بالا هستید، فرصت ثبت آگهی در ایران مدرس (همین سایت) را از دست ندهید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و از نظر گوگل کاملا بهینه است. با ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس خصوصی در تهران، کرج و کل ایران قرار می گیرد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2266 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image