ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی تدریس خصوصی فیزیک کنکور و موفق شدن در فیزیک کنکور

تدریس خصوصی فیزیک کنکور و موفق شدن در فیزیک کنکور

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک کنکور و تاثیر آن بر خوب زدن فیزیک کنکور و نحوه مطالعه درس فیزیک برای کسب درصد بالا در کنکور سراسری و آزاد مطالبی ارائه می شود.

در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک کنکور می توانید درس فیزیک را به بهترین شکل یاد بگیرید. مدرسین فیزیک در کلاسهای فیزیک کنکور در مرحله اول درس فیزیک را به صورت مفهومی و پایه ای توضیح می دهند. اگر حین تحصیل فیزیک را برای امتحانات و در طول ترم خوب خوانده باشید به احتمال زیاد این مرحله را با سرعت بالاتری پشت سر می گذارید. به هر حال توضیح مفهومی و پایه ای درس فیزیک لازم است. اگر می خواهید تست های کنکور فیزیک را با سرعت و دقت زیاد پاسخ دهید در ابتدای کار باید پایه را محکم بگذارید. اگر در درس فیزیک اشکالات پایه ای زیادی دارید قبل از هر کاری باید این اشکالات را برطرف کنید. تست فیزیک کار کردن و یاد گرفتن نحوه پاسخ به تست های فیزیک بدون بر روی انبوهی از اشکالات پایه ای فایده ای ندارد. برای تست زدن و پاسخ دادن به تست های فیزیک کنکور عجله نداشته باشید. اگر اشکالات پایه ای زیادی دارید و بخشهایی از درس را خوب یاد نگرفته اید در کلاسهای خصوصی فیزیک ابتدا باید این موارد را حل و فصل کنید. بعد از مطالعه کامل متن کتاب درسی و برطرف کردن اشکالات و یاد گرفتن معنای فیزیکی و مفهوم روابط فیزیک نوبت به حل تمرین و مسئله می رسد. حل تمرینات تشریحی برای جا افتادن خوب مطلب بسیار کمک کننده است. پس قبل از اینکه سراغ تست زنی بروید در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک و با کمک معلم خصوصی فیزیک خودتان و یا خارج از کلاس تمرینات متعددی را به تناسب وقتی که دارید حل کنید.



مطالعه مقاله چگونه در فیزیک کنکور بالای 80 یا 90 درصد بزنیم؟ هم مفید است.



اگر حین حل تمرینات و مسائل فیزیک سوال یا اشکالی داشتید باز هم می توانید در کلاسهای خصوصی فیزیک این موارد را حل کنید. بعد از آن مدرس فیزیک در این کلاسها می تواند نکات کنکوری مهم و نحوه تست زنی صحیح فیزیک و راه حلهای میانبر را به شما یاد دهد. دقت کنید اگر پایه را خوب و محکم گذاشته باشید در این مرحله کارتان راحت تر خواهد بود و در مواجه با تست های فیزیک جدید هم عملکرد بهتری خواهید داشت. با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک کنکور می توانید درس فیزیک را پایه ای یاد بگیرید، نکات کنکوری و نحوه تست زنی را آموزش ببینید و در نهایت در فیزیک کنکور موفق باشید. برای مشاهده لیست مدرسین فیزیک متوسطه، دانشگاهی و مدرسین فیزیک کنکور بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کنکور کلیک کنید.



مطالعه کنید: مهمترین عوامل برای کسب درصد بالای کنکور در فیزیک

استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک یکی از راهکارهایی است که برای موفقیت در فیزیک کنکور و کسب درصد بالای فیزیک کنکور از آن استفاده کنید. اما در کنار ان خودتان هم می توانید کارهای دیگری انجام دهید که در نهایت با کمک مدرس خصوصی فیزیک خودتان در کنکور فیزیک را عالی بزنید. در مرحله اول سعی کنید زودتر شروع نمائید. هر چه زودتر درس خواندن برای کنکور را شروع کنید وضعیت بهتری خواهید داشت. با خودتان رقابت کنید و سعی کنید هر روز به نسبت دیروز بهتر و بیشتر درس بخوانید. ساعتهای مطالعه و حل تمرین و تست و مرور خودتان را یادداشت کنید و سعی کنید بر تعداد این ساعتها بیفزایید. در کنار آن نحوه مطالعه و کیفیت درس خواندن خودتان را هم بیشتر کنید. با برنامه ریزی پیش بروید و خصوصا برای درس فیزیک مطالعه عمقی و مفهومی را سر لوحه کار خودتان قرار دهید. همانطور که گفته شد اگر از همان اول فقط بخواهید تست کار کنید و متن درس را خوب یاد نگرفته باشید معلومات سطحی که روی پایه ضعیفی گذاشته شده است را کسب خواهد کرد و در نهایت در کنکور خیلی برای شما مفید نخواهد بود. تست های فیزیک استاندارد کار کنید (برای دانلود رایگان تست های کنکوری و سوالات فیزیک کنکور کلیک کنید: تست کنکور فیزیک) و هر کتابی که به دستتان رسید را نخوانید. تست های کنکور سالهای گذشته بهترین منابع است. برای موفقیت در کنکور برنامه ریزی خوب و درست، مطالعه پایه ای و مفهومی دروس، کار کردن تست های استاندارد و مداومت و پشتکار کاملا مهم است.





مطالعه کنید: نحوه مطالعه درس فیزیک برای آمادگی کنکور

با توجه به مطالب ارائه شده، برای موفقیت در فیزیک کنکور و کسب درصد بالای فیزیک کنکور استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می تواند کاملا مفید و موثر باشد. با شرکت در کلاسهای فیزیک کنکور می توانید فیزیک را به صورت پایه ای و مفهومی آموزش ببینید و رفع اشکال نمائید و در کنار ان با نکات مهم کنکوری و روشهای تست زنی درست و راه حل های میانبر نیز آشنا شوید.

مشاهده کنید: لیست مدرسین فیزیک

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 766 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image