ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی کلاسهای آموزش و تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک با قیمت مناسب و ارزان

کلاسهای آموزش و تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک با قیمت مناسب و ارزان

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک و نحوه هماهنگ کردن این کلاسها با قیمت مناسب و ارزان توضیحاتی ارائه می شود. در همین سایت ایران مدرس اساتید زیادی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک با قیمت مناسب فعالیت دارند.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه هماهنگی کلاس تدریس خصوصی با قیمت مناسب و ارزان

قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک به عوامل مختلفی از جمله تجربه و سابقه مدرس، شهر محل تدریس، مقطع و درس تدریسی، کنکور یا غیر کنکوری بودن درس و اینکه آیا کلاسها تضمینی است یا نه، محل برگزاری کلاسها، زمان هماهنگ کردن کلاسها اینکه ایام امتحانات باشد یا نه و بسیاری از عوامل دیگر بستگی دارد. حین هماهنگ کردن کلاسهای تدریس خصوصی باید همه ی این موارد را در نظر بگیرید و در کنار آن در رابطه با قیمت ارائه شده توسط مدرس قضاوت نمائید.

در همین سایت (ایران مدرس) بیش از هزاران مدرس ثبت نام کرده و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه و تدریس خصوصی فیزیک متوسطه، کنکوری و دانشگاهی و .... فعالیت دارند. برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی و فیزیک به ترتیب بر روی عبارتهای تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید. مدرسین ثبت نامی در این وب سایت در کنار ارائه سوابق تدریس و رزومه کاری خودشان، در متن آگهی هزینه کلاسهای خصوصی را هم ذکر نموده اند.



مطالعه مقاله تدریس خصوصی ریاضی ارزان توسط خانم و آقا در تهران هم مفید است.





اگر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک برای شما مهم است و می خواهید این کلاسها را با قیمت ارزان داشته باشید، نکاتی را باید در نظر بگیرید. به صورت معمول مدرسین با سابقه و با تجربه و اساتید دانشگاه و مدرسین و دبیران رسمی و .... با قیمت خیلی کم کلاس برگزار نمی کنند. پس اگر می خواهید از مدرسین خوب در کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید باید حاضر باشید برای این کلاسها تا حدی هزینه کنید. البته با همین مدرسین هم می توانید حرف بزنید و سر قیمت کلاسها با قیمت مناسب به توافق برسید.


راهکار خوبی که برای کسب اطلاع از قیمت کلاسهای تدریس خصوصی وجود دارد این است که در همین سایت (ایران مدرس) لیست مدرسین را مشاهده کنید و بر روی آگهی تدریس خصوصی چند مدرس کلیک کنید و در بخش هزینه تدریس ببینید که هر مدرس چه قیمتی را ذکر کرده است. برای مشاهده لیست کامل مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. با مشاهده اگهی تدریس چند مدرس به صورت کلی از قیمت کلاسهای خصوصی اطلاع پیدا خواهید کرد.

بعضی از مدرسین ریاضی و مدرسین فیزیک و سایر دروس در همین سایت در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر نموده اند. توافقی به این معنی است که شما باید با مدرس مورد نظرتان تماس بگیرید و سر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی به توافق برسید. این مدرسین معمولا قیمت مشخصی را برای کلاسهای خصوصی خودشان در نظر دارند ولی به هر حال اگر با آنها تماس بگیرید با شما توافق خواهند کرد و احتمالا تخفیف هم می توانید از آنها بگیرید.



پیشنهاد می شود این مقاله را هم بخوانید: قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ارزان، بهترین نرخ و هزینه جلسات تدریس خصوصی

تعدادی از مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس کلاسهای تدریس خصوصی را به صورت تضمینی برگزار می کنند. البته قیمت کلاسهای تضمینی بالاتر است. در کلاسهای خصوصی تضمینی شما در صورت نتیجه گرفتن هزینه پرداخت خواهید کرد. البته باید از مدرس در ابتدای کار بپرسید که منظورش از کلمه تضمینی چیست و بعضی از مدرسین کیفیت کار خودشان را تضمین می کنند و نه نتیجه گرفتن شما را. تعدادی از مدرسین جلسه اول تدریس را به صورت رایگان برگزار می کنند.





اگر می خواهید در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک با قیمت خوب، مناسب و ارزان شرکت کنید راهکارهای مختلفی وجود دارد. از جمله اینکه با یکی از دوستانتان دو نفره در کلاس شرکت کنید و هزینه را تقسیم کنید. یا اینکه برای مدرس خودتان شاگردهای دیگری را هماهنگ کنید و برای کلاسهای خودتان از ایشان تخفیف بگیرید. راهکار دیگر این است که با مدرسی کلاس را هماهنگ کنید که از لحاظ مکانی به شما نزدیکتر باشد و وقت ایشن خیلی در مسیر کلاس تلف نشود و ....

در همین سایت (ایران مدرس) کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی را می توانید مشاهده کنید (بر روی عبارت معلم خصوصی کلیک نمائید). تعداد مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس تا سال 98 به بیش از 19000 مدرس رسیده است. از بین این تعداد زیاد مدرس مسلما هماهنگ کردن کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک با قیمت مناسب و ارزان نباید کار سختی باشد. البته سعی کنید با مدرسی کلاسها را هماهنگ کنید که مطمئن هستید با ایشان نتیجه می گیرید هر چند هزینه کلاسها کمی بالاتر باشد.



مطالعه نمائید: هزینه تدریس خصوصی ریاضی و آموزش ریاضی در منزل چقدر است؟

در سایت ایران مدرس (همین سایت) مقالات زیادی در زمینه نحوه هماهنگ کردن کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت مناسب، عوامل موثر بر قیمت کلاسهای خصوصی، نرخ و هزینه جلسات تدریس خصوصی و .... ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید در این زمینه مقاله کلاسهای تدریس خصوصی با بهترین قیمت و هزینه یا تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین  را مطالعه نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 816 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image