ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ارزان، بهترین نرخ و هزینه جلسات تدریس خصوصی

قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ارزان، بهترین نرخ و هزینه جلسات تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ارزان، بهترین نرخ و هزینه جلسات تدریس خصوصی و .... مطالبی ارائه می گردد. در همین سایت (ایران مدرس) مطالب زیادی در زمینه نرخ و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ارائه شده است.



به عنوان مثال، برای کسب اطلاع در زمینه نرخ و قیمت کلاسهای خصوصی این مقاله و یا این مقاله را مطالعه نمائید.

قیمت کلاسهای تدریس خصوصی چقدر است؟ کلاسهای تدریس خصوصی قیمت و هزینه کاملا مشخصی ندارد. هزینه این کلاسها از 10 هزار تومان تا 100 هزار تومان و حتی بیشتر به ازای یک جلسه می تواند متفاوت باشد. مدرسین با توجه به سابقه کاری و معیارهایی که خودشان مد نظر دارند قیمتهای مختلفی برای کلاسهای تدریس خصوصی در نظر می گیرند. قیمت کلاسهای خصوصی را باید در کنار رزومه کاری مدرس ببینید و اگر هزینه ای که مدرس مطالبه می کند با توجه به سابقه کاری و رزومه ایشان مناسب است، کلاسهای خصوصی را با ایشان هماهنگ کنید.

هزینه این کلاسها به چه عواملی بستگی دارد؟ هزینه کلاسهای تدریس خصوصی به عواملی زیادی بستگی دارد. مدرسینی که سابقه کاری بالاتری دارند هزینه بیشتری را برای کلاسهای تدریس خصوصی مطالبه می کنند. در کنار آن، مدرسین در حالتی که تعداد جلسات بیشتری لازم داشته باشید به شما تخفیف خواهند داد. اگر مدرس خوبی پیدا کردید می تواند همه ی درسهای خودتان را با ایشان بخوانید و در عوض چون تعداد جلسات تدریس شما بالاتر خواهد بود، تخفیف بگیرید. یا می توانید به مدرس خودتان شاگردهای دیگری معرفی کنید و از ایشان برای کلاسهای خودتان تخفیف بگیرید. هزینه کلاسهای تدریس خصوصی به شهر محل تدریس، درسی که قرار است تدریس شود، مقطع تحصیلی، تضمینی و غیر تضمینی بودن کلاسها، زمان و مکان برگزاری کلاس و .... بستگی دارد.



پیشنهاد می شود مقاله نحوه هماهنگی کلاس تدریس خصوصی با قیمت مناسب و ارزان را هم بخوانید.

چگونه کلاسهای خصوصی را ارزان هماهنگ کنیم؟ برای ارزانتر هماهنگ کردن کلاسهای تدریس خصوصی سعی کنید برگزاری کلاسها را به ایام امتحانات موکول نکنید. در ایام امتحانات قیمت کلاسها بالاتر خواهد بود. نکته دیگر اینکه سعی کنید از کلاسهای نیمه خصوصی استفاده کنید. کلاسهای نیمه خصوصی ارزانتر تمام می شود. به مدرس خودتان شاگردهای دیگری معرفی کنید و در عوض برای کلاسهای خودتان تخفیف بگیرید. با مدرسی که محل سکونت ایشان به خودتان نزدیکتر است کلاسها را هماهنگ کنید. در این حالت مدرس قیمت کمتری در نظر می گیرد.

آیا هزینه کلاسهای خصوصی در ایام امتحانات بالاتر است؟ موکول کردن مطالعه دروس و برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی به ایام امتحانات در هیچ حالتی توصیه نمی شود. در ایام امتحانات استرس خود امتحانات وجود دارد و درس خواندن سخت تر می شود. وقت شما به شدت پر است و برای حل تمرین و مسئله زمان کمی باقی می ماند. در این ایام مدرسین خوب وقتشان کامل پر است و در نتیجه هماهنگ کردن مدرس مجرب سخت خواهد شد. در ضمن، مدرسین هزینه های بالاتری برای کلاسهای تدریس خصوصی در نظر می گیرند. پس کلاسها را در طول ترم برگزار نمائید.

مهمترین عامل برای کلاسهای خصوصی هزینه کلاسها است؟ همانطور که گفته شد، خوب است که کلاسهای تدریس خصوصی با هزینه مناسبی برگزار گردد ولی مهمتر از آن نتیجه گرفتن خودتان است. بنابراین واضح است که مهمترین عامل برای کلاسهای خصوصی هزینه نیست. قیمت کلاسهای خصوصی برای بسیاری از افراد در اولویت اول قرار دارد ولی به هر حال بهتر است در کل مثلا 600 هزار تومان پرداخت کنید و نتیجه بگیرید تا اینکه 400 هزار توامن برای کلاسهای برگزار نمائید و نتیجه نگیرید. در حالت دوم 400 هزار تومان شما کلا هدر می رود.



مطالعه کنید: قیمت تدریس خصوصی ریاضی و عوامل و پارامترهای موثر بر آن

هزینه کلاسهای نیمه خصوصی چقدر است؟ از طریق ارائه یک مثال می توان هزینه کلاسهای نیمه خصوصی را با هزینه کلاسهای خصوصی مقایسه کرد. مسلما بازدهی کلاسهای خصوصی بالاتر است ولی به هر حال در صورتیکه با یکی از دوستان خودتان که به لحاظ سطح تحصیلی نزدیک به خود شما است در کلاسهای نیمه خصوصی شرکت کنید این کلاسها هم می تواند کاملا موثر باشد. فرض کنید مدرس برای کلاس خصوصی هزینه 50 هزار تومان و برای نیمه خصوصی 70 هزار تومان را مطالبه کند. در حالت نیمه خصوصی هر کدام از شما 35 هزار تومان پرداخت خواهید کرد و از لحاظ هزینه ای به نفع شما است.

قیمت کلاسهای کنکوری چقدر است؟ برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی کنکور فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی کنکور کلیک کنید. قیمت جلسات تدریس کنکوری به نسبت سایر انواع کلاسها بالاتر است. فعالیت در زمینه تدریس کنکور سطح تسلط بالاتری می خواهد و والدین بسیار سخت گیرانه در این زمینه مدرس خصوصی را انتخاب می کنند و چون نتیجه گرفتن در کنکور به نسبت امتحانات مهمتر است، در صورتیکه مطمئن باشند که مدرس مورد نظرشان می تواند نتیجه بگیرد حاضر خواهند بود مبلغ بالاتری هم پرداخت نمایند.

کلاسهای تضمینی هزینه بالاتری دارد؟ بسیاری از مدرسین کلاسهای خصوصی را به صورت تضمینی برگزار می کنند. البته منظور آن مدرسینی نیست که کیفیت کلاسها و نحوه تدریس خودشان را تضمین می کنند بلکه تعدادی از مدرسین نتیجه گرفتن شاگردشان را تضمین می نمایند. این مدرسین چون به صورت تضمینی کار می کنند برای کلاسهای خودشان هزینه بالاتری هم در نظر می گیرند. اگر می خواهید از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن باشید، باید کلاسهای خصوصی را با این مدرسین هماهنگ کنید ولی درعوض مبلغ بالاتری برای هر جلسه پرداخت کنید.



مطالعه مقاله تدریس خصوصی تضمینی، کلاسهای خصوصی 100 درصد تضمین شده هم مفید است.

با توجه به موارد ذکر شده می توان گفت که قیمت کلاسهای تدریس خصوصی به پارامترهای زیادی بستگی دارد و نمی توان برای این کلاسها قیمت مشخصی در نظر گرفت. در همین سایت (ایران مدرس) مدرسین تدریس خصوصی در جزئیات آگهی تدریس خودشان قیمت کلاسهای خصوصی را هم ذکر نموده اند. برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس و مشاهده قیمتهایی که مدرسین در جزئیات آگهی تدریس خودشان درج نموده اند بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. مدرسنی ثبت نامی در این وب سایت آگهی تدریس خودشان را به دو صورت رایگان و ویژه ثبت نموده اند. توصیه می شود کلاسهای تدریس خصوصی را با مدرسینی که آگهی ویژه دارند و به صورت جدی تری در زمینه تدریس خصوصی فعال هستند هماهنگ کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1000 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image