ارتباط مستقیم با 30631 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی مزیتهای تدریس خصوصی به عنوان یک کار پاره وقت

مزیتهای تدریس خصوصی به عنوان یک کار پاره وقت

به اشتراک گذاری

در این مقاله مزیتهای تدریس خصوصی به عنوان یک کار پاره وقت و شغل نیمه وقت خوب مورد بررسی قرار می گیرد. از جمله برتری های تدریس خصوصی به نسبت سایر کارها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- درآمد مناسب و خوب به نسبت وقتی که گذاشته می شود: هر چند که برای تدریس خصوصی درآمد مشخصی را نمی توان در نظر گرفت و هر مدرسی به نسبت توانایی، فن بیان و سابقه ای که دارد مبلغی را مطالبه می نماید، ولی در کل می توان گفت که درآمد تدریس خصوصی در مقایسه با بسیاری از مشاغل دیگر بالاتر است.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه درآمد بیشتری از تدریس خصوصی کسب کنیم؟

2- انعطاف پذیری از لحاظ در نظر گرفتن وقت تدریس: زمانی که برای تدریس خصوصی و برگزاری کلاسها در نظر گرفته می شود به تناسب وقت مدرس و دانش آموز یا دانشجو قابل تعیین است و این خود یک مزیت به حساب می آید. چون در صورتی که دانشجو هستید و یا در محل دیگری به کار مشغول هستید زمان تدریس را به دلخواه می توانید تغییر دهید.

3- یک کار پاره وقت و دانشجویی بدون احتیاج به سرمایه اولیه: بسیاری از مشاغل در همان ابتدای کار به سرمایه نیاز دارند. تدریس خصوصی به عنوان یک کار پاره وقت و دانشجویی در ابتدای کار به هیچ سرمایه ای نیاز ندارد.

پیشنهاد می شود مقاله
چگونه از کار تدریس خصوصی خوب پول دربیاوریم و درآمد بالایی کسب کنیم؟ را هم بخوانید.


4- قابلیت انجام در کنار کارها و مشاغل دیگر: در صورتی که کارمند اداره ای یا شرکتی هستید و یا در جای دیگری مشغول به کارید می توانید به تدریس خصوصی به عنوان یک کار پاره وقت و شغل دوم فکر کنید.

مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می گردد: کار و شغل پردرآمد دانشجویی پاره وقت و نیمه وقت

در صورتی که تمایل دارید در زمینه تدریس خصوصی به فعالیت مشغول شده و به صورت مستقیم شاگرد جذب نمائید، به وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت) مراجعه نموده و پس از پر کردن فرم عضویت در سایت و ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خود را درج نمائید.

پیشنهاد می کنیم مقاله
آگهی استخدام مدرس و معلم خصوصی یا جذب شاگرد به صورت مستقیم را هم مطالعه نمائید.


آمار بازدید: 1038 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image