ارتباط مستقیم با 30598 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس آگهی استخدام مدرس و معلم خصوصی یا جذب شاگرد به صورت مستقیم

آگهی استخدام مدرس و معلم خصوصی یا جذب شاگرد به صورت مستقیم

در این بخش در رابطه با اینکه از طریق آگهی های استخدام مدرس و معلم ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان و یا هر درس دیگری بخواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و یا به صورت مستقیم شاگرد جذب نمائید توضیحاتی ارائه می گردد. البته به صورت همزمان می توانید هم آگهی های استخدام معلم را بررسی کنید و هم خودتان برای جذب شاگرد مستقیما فعالیت نمائید ولی به هر حال مزایا و معایب هر روش در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد.

مدرسینی که بیشتر محافظه کار هستند و نمی خواهند به هیچ عنوان هیچ مبلغی را از دست بدهند معمولا فقط در جستجوی آگهی های استخدام مدرس و معلم هستند. این افراد نمی خواهند هیچ مبلغی را برای ثبت آگهی تدریس در اینترنت و یا تبلیغات تدریس خصوصی در روزنامه پرداخت کنند به این دلیل که می ترسند که مبلغ خودشان را از دست بدهند و نتوانند شاگردی را جلب نمایند. ولی مطمئنا جذب شاگرد به صورت مستقیم و بدون واسطه از طریق تبلیغات اینترنتی در سایت های تخصصی تبلیغات تدریس مانند همین سایت ایران مدرس به نسبت حالتی که مرتبا آگهی های استخدام معلم را جستجو کنید و با آموزشگاهها و موسسات مختلف برای جذب شاگرد تماس بگیرید در نهایت و در بلند مدت بازدهی بالاتری دارید. وقتی با آموزشگاهها در ارتباط هستید پارامترهایی که روی درامد شما به صورت مستقیم تاثیر می گذارد در کنترل خود شما نیست. تعداد شاگردهایی که به شما معرفی می شود توسط اموزشگاه تعیین می گردد و آموزشگاه تلاش می کند به همه ی مدرسین شاگرد بدهد و در نتیجه شما تعداد شاگردهای کمی خواهید داشت. نکته دیگر اینکه قیمت کلاس ها هم توسط خود آموزشگاه تعیین می گردد و ممکن است برای بحث رقابت و ... هزینه های پایینی برای کلاس ها در نظر گرفته شود. نکته دیگر اینکه از همان مبلغ هم آموزشگاه 30 یا 40 درصد مبلغ را برای خودش برخواهد داشت. در نتیجه در نهایت جذب شاگرد از طریق آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی و با جستجوی آگهی های استخدام مدرس نمی تواند منجر به درآمد بالایی شود. هیچ کدام از مدرسینی که جزو مدرسین و اساتید پردرامد هستند از طریق اموزشگاهها شاگرد نمی گیرند. چگونه درآمد بیشتری از تدریس خصوصی کسب کنیم؟

البته آموزشگاهها هم هزینه های خودشان را دارند و در نهایت مبلغی هم باید برای خودشان باقی بماند. در نتیجه اینکه درصدی از مبلغ را برای خودشان بردارند منطقی است. نکته دیگر اینکه بعضی از خانواده ها به این ترتیب احساس امنیت خاطر بیشتری می کنند و ترجیح می دهند از طریق آموزشگاه مدرس هماهنگ کنند تا اینکه به صورت مستقیم با خود اساتید در ارتباط باشند. به هر حال، جذب شاگرد از طریق موسسات تدریس خصوصی و با جستجوی آگهی های استخدام معلم خصوصی هم خودش یکی روش است و بسیاری از معلمان از این روش برای جذب شاگرد استفاده می کنند. اما می توانید به جای آن و یا همزمان با آن به صورت مستقیم هم شاگرد جذب کنید و از مزایای این روش هم بهره مند شوید. در همین سایت ایران مدرس که تا اردیبهشت 97 بیش از 18000 مدرس ثبت نامی دارد عضو شوید (در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید) و تبلیغ خودتان را ثبت کنید. درج آگهی تدریس در این سایت رایگان است و تنها در صورت تمایل با پرداخت هزینه مناسب می توانید تبلیغ ویژه داشته باشید (مشاهده تعرفه آگهی تدریس خصوصی). با درج تبلیغات تدریس خصوصی در این سایت به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط خواهید بود و شماره شما در این سایت نمایش داده خواهد شد. در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی و یا هر زمینه دیگری می توانید فعالیت داشته باشید و شاگرد جذب کنید و درامد خوبی بدست آورید. در این روش پارامترهای که بر روی درآمد شما تاثیر می گذارد در کنترل خود شما است. مطالعه مقالات زیر در این زمینه مفید و موثر می باشد.

نحوه ثبت تبلیغات تدریس خصوصی موثر و پربازده



نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1475 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image