ارتباط مستقیم با 30605 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه درآمد بیشتری از تدریس خصوصی کسب کنیم؟

چگونه درآمد بیشتری از تدریس خصوصی کسب کنیم؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با نحوه کسب درآمد بالاتر و بیشتر از تدریس خصوصی توضیحاتی ارائه می گردد. البته در همین سایت ایران مدرس مقالات متعدد و خیلی زیادی در این زمینه ثبت شده است.



به عنوان مثال مطالعه مقاله چگونه بالاترین درآمد را از تدریس خصوصی کسب کنیم و موفق باشیم؟ در این زمینه مفید و موثر است. برای کسب درآمد بیشتر و بالاتر از تدریس خصوصی موارد زیر را در نظر داشته باشید.

امتحان کردن روشهای مختلف جذب شاگرد: برای اینکه از تدریس خصوصی درآمد بیشتری بدست بیاورید باید شاگردهای زیادی داشته باشید. روشهای مختلفی برای جذب شاگرد خصوصی وجود دارد که در مقاله
25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته است. می توانید در همین سایت (ایران مدرس) آگهی خودتان را ثبت کنید و در معرض دید متقاضیان تدریس خصوصی قرار بگیرید. ایران مدرس تا سال 97 حدود 18000 مدرس ثبت نامی دارد و به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت می کند. البته این یک روش است و روشهای بسیار زیادی برای جذب شاگرد وجود دارد. می توانید در سایتهای دیگری هم تبلیغ بدهید. مثلا سایت www.Tadris-Riazi.com که به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی ریاضی فعالیت می کند برای جذب شاگرد در زمینه تدریس ریاضی سایت بسیار خوبی است. شاید باور نکنید ولی بعضی از مدرسین از طریق شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام هم شاگرد جذب می کنند. کافی است در اینستاگرام عبارت تدریس خصوصی را جستجو کنید تا این اساتید را پیدا کنید. می توانید با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی هم در ارتباط باشید.

تعیین هدف برای کسب درآمد مشخص در هر ترم: اگر این ترم در کل 5 میلیون تومان درامد داشته اید برای خودتان در نظر بگیرید که ترم بعد 7 یا 8 میلیون تومان درآمد بدست آورید. باید قدم اول تصمیم بگیرید که می خواهید چه درآمدی بدست آورید. تلاش کنید هر ترم حداقل 10 یا 15 درصد درآمد خودتان را افزایش دهید. اگر به صورت مستقل و مثلا با تبلیغات اینترنتی و از طریق درج آگهی در همین سایت (ایران مدرس) شاگرد جذب کنید، پارامترهایی که بر درامد شما تاثیر می گذارد در کنترل خودتان است. مثلا در همین سایت اگر آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید در جایگاه بالاتری نمایش داده خواهد شد و احتمال جذب شاگرد شما افزایش می یابد. یا می توانید متن آگهی تدریس خودتان را بهتر بنویسید (در این زمینه مقاله
نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد را بخوانید) تا جذب شاگرد بیشتری داشته باشید. پس هر ترم برای خودتان هدفی تعیین کنید و برای رسیدن به ان تلاش نمائید.

انتخاب مناسب دروس تدریسی: دروسی را تدریس کنید که خودتان به آن درسها بیشتر علاقه داشته باشید و در عین حال متقاضی زیادی برای کلاسهای خصوصی آن وجود داشته باشد. دروس ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، فرانسوی و آلمانی، انواع نرم افزارهای عمومی و تخصصی دانشگاهی، عربی، دروس ریاضی عمومی 1 و 2 دانشگاهی، دروس تخصصی رشته های فنی مهندسی، ریاضی و فیزیک دهم، دروس کنکوری، زیست کنکور و .... موارد بسیار خوبی هستند. البته گزینه های دیگری هم وجود دارند که در این لیست ارائه نشده است. دروسی را تدریس کنید که خودتان حین تحصیل در آن دروس موفق بوده اید و از آموزش و تدریس انها لذت می برید.

جدی گرفتن تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد: اگر می خواهید ثبت آگهی و تبلیغات در اینترنت و در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس برای شما مفید و موثر باشد باید ان را جدی بگیرید. متن تبلیغ خودتان را خوب کامل و قانع کننده بنویسید به گونه ای که اگر دانش آموزان و دانشجویان متن تبلیغ شما را دیدند متوجه شوند که با یک شخص با سواد، حرفه ای و با سابقه طرف هستند. در همین سایت برای دروس تدریسی خودتان می توانید جزوه هم ثبت کنید و در ضمن امکان ثبت آگهی ویژه هم وجود دارد. اساتیدی که در کار تدریس جدی تر هستند آگهی ویژه ثبت می کنند.


ایجاد تمایزهای مثبت و به یاد ماندنی: در کلاسهای تدریس خصوصی به خوب بودن و عالی بودن کفایت نکنید. سعی کنید منحصر به فرد باشید و تمایزهای مثبت و عالی ایجاد نمائید. کارهایی انجام دهید و به گونه ای عالی تدریس کنید که در ذهن شاگردهایتان باقی بمانید. البته باید توجه کرد که اصل کار که همان ارائه تدریس با کیفیت و عالی است باید در اولویت اول قرار گیرد. اگر بخواهید کارهای اضافی انجام دهید ولی کار اصلی که همان تدریس خوب و بی نقص است در حاشیه قرار گیرد فایده ندارد. بنابراین در مرحله اول سعی کنید عالی درس بدهید و با ارائه مشاروه و برنامه ریزی و حمایت از شاگردهایتان آنها را به نتیجه خوبی برسانید. در کنار ان با ایجاد تمایزهای مثبت مانند کمی بیشتر ماندن در کلاس درس، هدیه دادن کتاب کمک آموزشی و ... در کار خودتان منحصر به فرد و متمایز شوید.



حتما بخوانید: درآمد بالای 10 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی

حمایت از شاگردهایتان و پیگیری نتیجه گرفتن آنها: یکی از موارد بسیار مهم حمایت صد در صدی از شاگردهایتان است. بسیاری از دانش آموزان خیلی هم باهوش و زیرک هستند ولی در نحوه مطالعه دروس و چگونگی برنامه ریزی و .... اشکال دارند. وظیفه یک مدرس خصوصی خوب این است که شاگردهایش را به نتیجه برساند. اگر شاگردهای شما خوب نتیجه بگیرند و در امتحان و یا کنکور موفق باشند ترمهای بعد هم برای دروس دیگر خودشان دوباره با شما تماس خواهند گرفت و در ضمن افراد دیگری را هم به شما معرفی خواهند کرد. در نتیجه درامد بیشتر و بیشتری از کار تدریس خصوصی در انتظار شما خواهد بود.

انتخاب قیمت مناسب برای کلاسهای خصوصی خودتان: در هر کاری قیمت دهی مناسب بسیار مهم است. در کار تدریس خصوصی هم همین است و یکی از عوامل موثر بر درامد شما همین قیمتی است که برای کلاسهای خودتان در نظر می گیرید. اگر قیمت خیلی پایین باشد شاید شاگردهای زیادی جذب کنید ولی در نهایت درامد بالایی نخواهید داشت. اگر قیمت خیلی بالا باشد تعداد شاگردهای محدودی را می توانید جذب نمائید. قیمت باید مناسب باشد. مدرسینی که در کار تدریس جدی تر هستند در بخش هزینه تدریس در همین سایت ایران مدرس اکثرا عبارت توافقی را ثبت نموده اند.
بازارکار شغل و کار تدریس خصوصی + درآمد مدرسین

با توجه به مطالب ارائه شده برای کسب درآمد بالاتر و بیشتر از تدریس خصوصی باید عوامل و پارامترهای مختلفی را در نظر داشته باشید و سعی کنید در زمینه های مختلفی عملکرد خودتان را به صورت مداوم بهبود ببخشید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2529 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image