ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله بازار کار بازارکار شغل و کار تدریس خصوصی و درآمد مدرسین

بازارکار شغل و کار تدریس خصوصی و درآمد مدرسین

به اشتراک گذاری

در این بخش مطالبی در زمینه بازارکار شغل و کار تدریس خصوصی + درآمد مدرسین، نحوه جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی، راهکارهای افزایش درامد از تدریس خصوصی، میزان درامد مدرسین تدریس خصوصی و .... ارائه می گردد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه تدریس خصوصی داشته باشیم



1- بازارکار شغل و کار تدریس خصوصی: بازارکار شغل و کار تدریس خصوصی بازارکار پردرآمد و خوبی است. البته همانطور که می دانید، در هر حرفه ای بعضی از افراد از بد بودن اوضاع می نالند و همیشه شاکی هستند و بعضی دیگر از افراد درآمد های بسیار خوبی کسب می کنند. این که درامد یک مدرس تدریس خصوصی چقدر باشد بیشتر از هر عاملی به خود مدرس بستگی دارد. مسلما بازارکار تدریس خصوصی در ایام امتحانات و ایام کنکور بسیار بهتر است و می توان در این ایام درامد بسیار بالاتری کسب کرد ولی به هر حال در سایر ایام هم درامد مدرسین به صفر نرسیده و تقاضا برای تدریس خصوصی کم و بیش وجود دارد. حتی در ایام تابستان هم می توان از تدریس خصوصی درآمد کسب کرد (مقاله کسب درآمد از تدریس خصوصی در تابستان را مطالعه نمائید). برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است ثبت نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس و مشاهده آگهی مدرسین (که تا سال 98 به بیش از 19000 مورد می رسد) بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: نحوه کسب درآمد بالاتر و بیشتر از کار تدریس خصوصی

2- درآمد مدرسین تدریس خصوصی: همانطور که گفته شد، درآمد مدرسین تدریس خصوصی مقدار ثابتی ندارد. در مرحله اول به خود مدرس بستگی دارد. بعضی از مدرسین با سابقه و مجرب ممکن است بیش از 10 یا 20 برابر یک مدرس تازه کار درامد داشته باشند. بعضی از مدرسین برای یک جلسه تدریس خصوصی 1 ساعت و نیم مبلغ 20 هزار تومان را ممکن است دریافت کنند و تعدادی از مدرسین برای همان یک ساعت و نیم مبلغ 200 هزار تومان! درآمد مدرسین به عوامل مختلفی بستگی دارد. در شهرهای بزرگ چون توان مالی مردم بالاتر بوده و در کل هزینه ها هم بالاتر می باشد، درامد مدرسین و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی هم بیشتر است. از طرفی درآمد مدرسین تدریس خصوصی به عواملی همچون سابقه تدریس مدرس، مدرک تحصیلی، دانشگاه محل تحصیل و دروسی که تدریس می کند بستگی دارد. کیفیت کار تدریس مدرسین هم بر روی درآمد انها بسیار تاثیر گذار است. اگر شما خوب تدریس کنید و جایگزین کردن شما سخت باشد، قیمت کلاسهای خصوصی را خودتان تعیین خواهید کرد. بنابراین اگر مدرسی درامد بالایی دارد در مرحله اول و در ابتدای کار همین ذهنیت و هدف را داشته است که درآمد بالایی کسب کند و در ادامه برای رسیدن به هدف خودش، کارهای لازم را انجام داه است. اگر بخواهید از تدریس خصوصی درآمد بالایی داشته باشید، باید عالی تدریس کنید، روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید، دروسی را تدریس کنید که هزینه تدریس آنها بالاتر است و در حفظ شاگردهایتان و به نتیجه رساندن آنها تلاش کنید. فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس کنکوری درامد بسیار خوبی دارد. البته دانش آموزان و دانشجویان و والدین انها بسیار سخت اعتماد می کنند. چون نتیجه گرفتن در کنکور برای افراد بسیار مهم است و به نسبت قبولی در امتحانات تاثیر بسیار بیشتری در زندگی افراد دارد، بنابراین در انتخاب مدرس تدریس خصوصی کنکور بسیار دقت و وسواس وجود دارد. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی کنکور فعالیت داشته باشید و درآمد بسیار بالایی کسب کنید باید متمایز و عالی باشید و در رزومه خودتان مواردی را ارائه دهید که دانش اموزان و دانشجویان و یا والدین آنها بتوانند به شما اعتماد کنند. اگر در کار تدریس و تدریس خصوصی خوب عمل کنید، در هر زمینه ای که فعالیت دارید و هر درس و رشته ای را که تدریس می کنید می توانید درآمد بالایی کسب نمائید. اگر به کار خودتان تعهد داشته باشید و برای نتیجه گرفتن و آموزش شاگردهایتان با جدیت تلاش کنید، مطمئنا درآمد شما روز به روز بیشتر و بیشتر خواهد شد. درآمد مدرسین تدریس خصوصی، بیشتر از هر عامل دیگری به خود مدرس بستگی دارد.



پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه از کار تدریس خصوصی خوب پول دربیاوریم و درآمد بالایی کسب کنیم؟ را هم بخوانید.


3- نحوه جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی: در همین سایت (ایران مدرس) در زمینه نحوه جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی مطالب زیادی ارائه شده است. اگر می خواهید به راحتی شاگرد جذب کنید و از تدریس خصوصی درآمد بالایی کسب نمائید، یک راهکار بسیار عالی ثبت آگهی تدریس در همین سایت است. با درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس، آگهی شما در معرض دید هزاران متقاضی تدریس خصوصی قرار گرفته و به راحتی شاگرد جذب خواهید کرد و می توانید از تدریس خصوصی درامد کسب نمائید. البته راهکارهای دیگری هم برای پیدا کردن شاگرد خصوصی و کسب درآمد از تدریس وجود دارد که در مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی به صورت کامل توضیح داده شده است. اگر می خواهید با ثبت تبلیغات تدریس در اینترنت و در سایت ایران مدرس شاگرد جذب کنید باید اگهی خودتان را خوب و متقاعد کننده بنویسید. در متن آگهی تدریس خودتان رزومه کاملی ارائه دهید و تمامی دروس تدریسی خودتان را بیان کنید. به منظور مطالعه بیشتر در زمینه نحوه ثبت آگهی تدریس موثر و پربازده مقاله چگونه بازدهی و اثر گذاری آگهی تدریس خودمان را برای جذب شاگرد بیشتر افزایش دهیم؟ یا نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس را مطالعه کنید.

4- راهکارهای افزایش درامد از تدریس خصوصی: علاوه بر موارد گفته شده، در همین سایت مقالات زیادی در زمینه راهکارهای افزایش درآمد از تدریس خصوصی، چگونگی کسب درآمد بالاتر و بیشتر از تدریس خصوصی و ... ارائه شده است (به عنوان مثال مقاله چگونه در زمینه تدریس خصوصی موفق باشیم و خوب پول دربیاوریم؟ یا چگونه از تدریس و تدریس خصوصی درآمد بالایی کسب کنیم؟ را مطالعه کنید). برای کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی، همانطور که گفته شد، باید کیفیت جلسات تدریس خصوصی خودتان را تا جایی که امکان دارد بالا ببرید. تعدادی از راهکارها برای افزایش درآمد شما از تدریس خصوصی در ادامه ارائه می گردد. از شاگردهایتان بخواهید تا شاگردهای جدیدی به شما معرفی کنند. هم خودتان تبلیغ کنید (مثلا در همین سایت یا در روزنامه و ...) و هم با آموزشگاهها و همکارانتان در ارتباط باشید تا تعداد شاگردهایتان بیشتر و بیشتر شود. زمان خودتان را تا حدی برای ایام امتحانات که تقاضا برای تدریس زیاد است و با قیمت های بهتری هم می توان کلاسهای خصوصی را برگزار کرد آزاد بگذارید. در همین سایت برای دروس تدریسی خودتان جزوه ثبت کنید تا شاگردهای بیشتری با شما تماس بگیرند. در کنترل پنل امکان ثبت جزوه وجود دارد. هزینه و قیمت تدریس دروس کنکوری بالاتر است. اگر می دانید که تواناییش را دارید در زمینه تدریس کنکور فعالیت کنید و درآمد خوبی بدست آورید. به صورت مداوم تبلیغات کنید. در اینترنت، روزنامه، ایران مدرس، از طریق تراکت و .... . تبلیغات تدریس خودتان را قطع نکنید تا به صورت مداوم شاگرد داشته باشید.

عبارتهای کلیدی: بازارکار تدریس، درآمد تدریس خصوصی، درآمد مدرسین، کسب درامد از تدریس خصوصی



منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 5460 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image