ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی عوامل موثر بر موفقیت در آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی

عوامل موثر بر موفقیت در آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش عوامل موثر بر موفقیت در آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی مورد بررسی قرار می گیرد. اگر می خواهید در تبلیغات تدریس خصوصی موفق باشید و با استفاده از این روش بتوانید به خوبی شاگرد جذب نموده و در نهایت از کار تدریس خصوصی درامد بالایی بدست آورید، ادامه این مطلب را بخوانید. عوامل موثر بر تبلیغات تدریس خصوصی به صورت زیر است:

1- ثبت آگهی در سایت معتبر و تخصصی تدریس خصوصی: اگر در سایت های آگهی عمومی تبلیغ بدهید احتمال نتیجه گرفتن شما کمتر خواهد بود. سایت www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند (البته سایت تدریس ریاضی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارد) و در ضمن برای عبارت های مرتبط با تدریس خصوصی در صفحه اول گوگل هستند در نتیجه برای جذب شاگرد بهتر است در این سایت ها و یا در سایت های مشابه که فقط در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند آگهی خودتان را ثبت کنید. سایت های غیر مرتبط اگر بازدید بالایی هم داشته باشند بازدید کنندگان آنها به خدمات تدریس خصوصی نیازی ندارند و در نتیجه برای شما فایده ای ندارد.

2- درج تبلیغات ویژه تدریس خصوصی در صورت تمایل: در همین سایت ایران مدرس و یا در سایت تدریس ریاضی می توانید به صورت رایگان تبلیغ بدهید. ولی به هر حال امکان ثبت آگهی تدریس ویژه هم وجود دارد. تبلیغات ویژه بالاتر از مدرسین عادی نمایش داده می شود و در تمام صفحات ایران مدرس و یا سایت های تدریس دیگر مدرسین ویژه بالاتر نمایش داده شده و بیشتر دیده می شوند. یکی از راهکارهای خوب برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی قرار گرفتن در میان مدرسین ویژه است (برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه اینجا کلیک نمائید). البته موارد دیگری که در ادامه می آید را هم باید در نظر بگیرید و فقط مدرس ویژه شدن کافی نیست.

3- انتخاب عکس مناسب: فرض کنید با جستجوی عبارت تدریس خصوصی فیزیک در گوگل وارد سایت ایران مدرس شده اید و تعداد زیادی از مدرسین و اساتید را مشاهده می نمائید. در لیست مدرسین فقط می توانید عکس هر استاد و عنوان آگهی ایشان را ببینید. به نظر شما خودتان روی آگهی کدام استاد کلیک می کنید. به هر حال عنوان آگهی مختصر است و اطلاعات خیلی زیادی نمی دهد هر چند که خود عنوان هم در انتخاب شما موثر است. ولی به هر حال در لیست مدرسین چیزی که بیشتر دیده می شود و شما به احتمال زیاد بر مبنای ان تصمیم می گیرید که بر روی کدام تبلیغ کلیک کنید عکس مدرس است. معمولا مدرسینی که عکس شیک تری برای تبلیغ خودشان ثبت می کنند بیشتر هم دیده خواهند شد و بیشتر هم شاگرد جذب می کنند. مطالعه مقاله تبلیغات موفق تدریس خصوصی: انتخاب عکس مناسب برای آگهی هم در این زمینه مفید است.

4- انتخاب عنوان خوب و جذاب برای تبلیغ تدریس خصوصی: در کنار عکس تبلیغات تدریس خصوصی مورد مهم دیگر همان عنوان تبلیغ ست. در یک جمله مهمترین افتخار خودتان را بنویسید و اسم مهمترین دروس تدریسی خودتان را هم ذکر نمائید. جذاب نوشتن عنوان آگهی باعث افزایش بازدید آن می شود. در مقاله
تبلیغات موفق تدریس خصوصی: نحوه نوشتن عنوان آگهی تدریس در این زمینه توضیحات کاملی ارائه شده است.

5- نوشتن متن خوب، کامل و قانع کننده: در سایت ایران مدرس (همین سایت) توضیحات بسیار خوبی در زمینه نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی ارائه شده است و هر مطلبی که اینجا ذکر گردد تکراری خواهد بود. متن تبلیغات تدریس خصوصی اگر خوب نوشته شود باعث می شود افرادی که متن آگهی شما را دیده اند به مشتری تبدیل شوند و تماس بگیرند. اگر متن تبلیغ خوب نباشد آگهی شما دیده خواهد شد ولی تماسی گرفته نمی شود. مطالعه مقاله
نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد در این زمینه بسیار مفید است.


6- انتخاب کلمات کلیدی مناسب: برای تبلیغ خودتان می توانید کلمات کلیدی و عبارت های کلیکی مرتبط با زمینه کاری خودتان را انتخاب کنید و باعث افزایش بازدید آن شوید. مثلا اگر در زمینه تدریس خصوصی عربی فعالیت دارید عبارت هایی مانند معلم خصوصی عربی، دبیر رسمی عربی، تدریس عربی به صورت تضمینی در تهران و ... می توانند موارد مناسبی باشند. شما هم کلمات کلیدی را در نظر داشته باشید.

7- به روز رسانی تبلیغات تدریس خصوصی به صورت مداوم: در سایت ایران مدرس در کنترل پنل امکان به روز رسانی آگهی تدریس خصوصی وجود دارد. وقتی وارد صفحه شخصی خودتان می شوید می توانید کلیک به روز رسانی را ببینید. با کلیک بر روی به روز رسانی اگر آگهی رایگان دارید، تبلیغ شما بالاتر از سایر مدرسین که تبلیغ رایگان دارند قرار می گیرد و اگر مدرس ویژه هستید، با کلیک بر روی به روز رسانی، در بین مدرسین هم ستاره با خودتان بالاتر قرار گرفته و بیشتر دیده می شوید.

8- ثبت جزوه و خلاصه جزوه برای دروس تدریسی: در ایران مدرس می توانید برای دروس تدریسی خودتان جزوه و خلاصه جزوه، نمونه سوال امتحانی، تست کنکور و .... ثبت کنید. به این ترتیب هم بازدید صفحه شما بیشتر می شود و احتمال جذب شاگرد بیشتری خواهید داشت. مهمترین عوامل در موفقیت در تدریس خصوصی کدام است؟

9- لینک دادن به صفحه شخصی خودتان از سایت های دیگر: یکی از معیارهای گوگل برای اعتبار سنجی صفحات مختلف در اینترنت این است که به هر صفحه از سایت ها و وبلاگ های دیگر چقدر لینک داده شده است. با لینک دادن به صفحه تبلیغ خودتان در همین سایت ایران مدرس اعتبار صفحه خودتان و بازدید آن را افزایش دهید.

10- ثبت نظر شاگردهای راضی قبلی برای تبلیغ خودتان: ذر هر کاری وقتی یک مشتری راضی از خدمات یا محصولات یک شرکت تعریف می کند شما به آن شرکت بیشتر اعتماد می کنید. وقتی در متن تبلیغ خودتان نظرات مثبت شاگردهای قبلی خودتان را قرار می دهید باعث افزایش اعتماد بازدیدکنندگان و در نتیجه افزایش تماس و جذب شاگرد برای خودتان خواهید شد.
عوامل موثر در درج آگهی تدریس پربازده

در این بخش عوامل موثر بر موفقیت در آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ذکر شد. دقت کنید که برای بهتر نتیجه گرفتن باید همه ی موارد ذکر شده را در نظر داشته باشید. بعضی از مدرسین مثلا فکر می کنند چون تبلیغ ویزه دارند لازم نیست متن تبلیغ را خوب بنویسند. تبلیغات ویزه بیشتر دیده می شود ولی اگر متن آگهی خوب نوشته نشده باشد تماسی با شما حاصل نمی گردد. پس همه ی موارد بالا را در نظر داشته باشید. حتما مقاله های بسیار خوب 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر و 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده را هم در این زمینه مطالعه کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 644 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image