ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نحوه ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازدید

نحوه ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازدید

به اشتراک گذاری

در این بخش در زمینه نحوه ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازدید توضیحاتی ارائه می گردد. برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربیننده و پربازدید موارد زیر را در نظر داشته باشید.

(برای ثبت آگهی تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران، در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و پس از ثبت نام و ورود به صفحه شخصی، آگهی تدریس خودتان را درج کنید)

1- در عنوان آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی خودتان مهمترین ویژگی و تمایز خودتان را ارائه دهید. مثلا اگر در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید و یا معلم و دبیر رسمی هستید، ثبت اختراع دارید، استاد دانشگاه هستید و یا .... در عنوان آگهی به آن اشاره کنید.

2- با رعایت نکته ای که در مورد قبل گفته شد، عنوان آگهی شما جذابتر شده و کاربران از بین آگهی های تدریس مختلف سایر مدرسین ترغیب می شوند که بر روی تبلیغات تدریس شما کلیک کنند. اکثر کاربران فقط عنوان آگهی را می بینند. با جذاب نوشتن عنوان آگهی احتمال دیده شدن بیشتر متن آگهی را افزایش دهید.



پیشنهاد می شود مقاله تبلیغات موفق تدریس خصوصی: نحوه نوشتن عنوان آگهی تدریس را هم بخوانید.

3- در عنوان آگهی تدریس خصوصی خودتان تا جایی که تعداد کاراکترها به شما اجازه می دهد، اسم مهمترین دروسی که تدریس می کنید را ارائه دهید. سایر دروس با اهمیت کمتر را بعدا در متن آگهی می توانید ارائه نمائید. در عنوان آگهی مهمترین دروس تدریسی را بنویسید.


4- اگر به صورت تضمینی کار می کنید .... اگر کلاسهای آنلاین هم برگزار می کنید .... اگر جلسه اول را رایگان و یا نیمه قیمت برگزار می کنید .... در هر صورت، اگر برای تدریس شرایط خاصی دارید که به نفع شاگردهایتان می باشد حتما در عنوان آگهی ارائه دهید.

5- عکس خوب و مناسبی برای تبلیغات تدریس خصوصی خودتان انتخاب نمائید. یک عکس پرسنلی از خودتان احتمالا بهترین گزینه است. یا می توانید عکس مناسبی در زمینه تدریس خصوصی ارائه دهید. ولی قرار دادن عکس خودتان در تبلیغات تدریس خصوصی باعث می شود کاربران ارتباط بیشتری با شما بگیرند و احتمال تماس بیشتر خواهد شد.

6- متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را تا جایی که می توانید کامل بنویسید. برای مطالعه در زمینه نحوه نوشتن متن آگهی موثر این مقاله را بخوانید. هر چه متن آگهی شما کاملتر باشد احتمال جذب شاگرد شما بیشتر می شود. مثلا اگر متن آگهی خودتان را دو برابر کنید احتمال جذب شاگرد شما دو برابر می شود.



مطالعه این مقاله هم مفید است: نکات مهم برای داشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی موثر

7- متن های آگهی تدریس کاملتر از نظر گوگل هم اعتبار بالاتری دارد. چون گوگل متن های بلند را بیشتر می پسندد. به این ترتیب، اگر متن آگهی تدریس خودتان را کاملتر بنویسید از نظر گوگل هم آگهی شما بهینه تر است و در نتایج جستجو به کاربران بیشتر نمایش داده خواهد شد. این یعنی جذب شاگرد بیشتر.

8- در متن آگهی تدریس خصوصی خودتان اسم تمام دروس تدریسی خودتان را ارائه دهید. حتی دروسی که به علت محدودیت کاراکتر نتوانسته اید در عنوان آگهی ارائه کنید را در این قسمت بیاورید. در سایت ایران مدرس آگهی شما به عنوان مثال وقتی در صفحه تدریس خصوصی شیمی نمایش داده خواهد شد که اسم درس شیمی را در متن تبلیغات تدریس خودتان ارائه کرده باشید.

9- تمامی افتخارات، رتبه برتر کنکور بودن، موفقیت در آزمونها و المپیادها، شاگرد اول بودن در هر مقطع تحصیلی، مقالات معتبر، سوابق تدریس در دانشگاهها، مدارس و آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی، شاگردهای موفقی که داشته اید، روند کاری که می دانید منجر به موفقیت شاگردهایتان خواهد شد و .... را در متن آگهی ارائه دهید. دقت کنید هر چه بیشتر این موارد را بنویسید، احتمال جذب شاگرد شما بیشتر خواهد شد.

10- برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موثر و موفق بر روی عبارت آگهی تدریس خصوصی کلیک کنید. در کلاسهای خصوصی و گروهی نظرات شاگردهایتان را بنویسید و نظرات مثبت انها را در متن آگهی ارائه دهید. این کار بسیار در جذب شاگرد موثر است. متن تبلیغات کاملتر = درآمد بیشتر از تدریس خصوصی

(برای ثبت آگهی تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و پس از ثبت نام و ورود به صفحه شخصی، آگهی تدریس خودتان را درج کنید. ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 آگهی تدریس ثبت شده دارد).



مطالعه نمائید: متن تبلیغاتی برای تدریس، نحوه تبلیغات تدریس خصوصی، آگهی تدریس خصوصی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 685 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image