ارتباط مستقیم با 30612 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نرخ مصوب تدریس خصوصی در سال 1402 و 1403

نرخ مصوب تدریس خصوصی در سال 1402 و 1403

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با نرخ مصوب تدریس خصوصی در سال 1402 و 1403 توضیح داده می شود. البته باید در نظر گرفت که قیمت های ارائه شده در این مقاله به صورت حدودی ارائه شده است و با توجه به میانگین قیمت درخواستی اساتید مشخص گشته است.
برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس و مشاهده نرخ درخواستی اساتید بر روی لینک مشاهده معلم های خصوصی کلیک کنید. مطالعه مقاله
قیمت و نرخ کلاس های تدریس خصوصی ساعتی هم مفید است.
در همین سایت ایران مدرس اطلاعات کاملی در رابطه با نرخ کلاس های خصوصی ارائه شده است. البته باید در نظر داشته باشید به صورت واقعی نرخ مصوبی برای کلاس های خصوصی وجود ندارد و هر آموزشگاه و یا هر استادی که در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارد با توجه به شرایط و پارامترهای مختلف قیمتی را برای کلاس های خودش در نظر می گیرد. در تصویرهای زیر تعدادی از قیمت های درخواستی اساتید و مدرسین تدریس خصوصی ریاضی در سال 1402 و 91403 نمایش داده شده است. نرخ کلاس های خصوصی ریاضی از 50 تا 500 هزار تومان متغیر است. مطالعه مقاله
قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای) هم پیشنهاد می شود.


همانطور که مشاهده می کنید نرخ های مختلفی برای کلاس خصوصی ریاضی توسط اساتید مختلف ریاضی در نظر گرفته شده است و حرف زدن از نرخ مصوب تقریبا مفهومی ندارد. با کلیک بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی می توانید مدرسین ریاضی و نرخ درخواستی ایشان را ببینید و یک معلم خوب برای خودتان انتخاب نمائید. تعدادی از قیمت های درخواستی مدرسین شیمی برای کلاس های خصوصی در سال 1402 و 1403 هم در تصویر زیر نمایش داده شده است. نرخ کلاس ها از 50 تا 500 هزار تومان متغیر است و بعضی از اساتید به صورت توافقی کار تدریس را انجام می دهند. در زمینه نرخ کلاس خصوصی شیمی مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی شیمی ساعتی هم مفید است. در شکل زیر قیمت تدریس خصوصی سال های قبل نمایش داده شده است و به نسبت حال حاضر ارزان تر بوده است.

تعدادی از قیمت های ثبت شده توسط اساتید فیزیک برای کلاس های تدریس خصوصی فیزیک هم در جدول زیر قابل مشاهده است. نرخ کلاس های خصوصی فیزیک از 20 تا 130 هزار تومان متغیر است. با توجه به بازه گسترده نرخ کلاس های خصوصی مشخص کردن یک قیمت مصوب کار راحتی نیست. مطالعه نمائید: قیمت کلاس های خصوصی فیزیک چگونه تعیین می شود؟

با توجه به مثال هایی که در بالا ارائه شد، اگر در جستجوی نرخ مصوب تدریس خصوصی در سال 1402 و 1403 هستید بهتر است بر روی لینک ارائه شده در ابتدای این متن کلیک کنید و لیست کامل مدرسین و نرخ درخواستی ایشان را ببینید. در سایت ایران مدرس (همین سایت) تا سال 1402 بیش از 27000 مدرس ثبت نام کرده اند.
منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 6468 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image