ارتباط مستقیم با 30622 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی قیمت تدریس خصوصی استاتیک

قیمت تدریس خصوصی استاتیک

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با قیمت تدریس خصوصی استاتیک توضیحاتی ارائه می گردد. اگر برای یادگیری بهتر درس استاتیک قصد دارید از کلاس های خصوصی استفاده نمائید و در زمینه قیمت کلاس های خصوصی استاتیک سوال دارید این مقاله را بخوانید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی

1- قیمت تدریس خصوصی استاتیک مانند هر درس دیگری به عوامل مختلفی از جمله مدرک تحصیلی استاد و دانشگاه محل تحصیل ایشان، تعداد جلساتی که لازم است، زمان و مکان برگزاری کلاس ها، تضمینی یا غیر تضمینی بودن کلاس ها و .... بستگی دارد.

2- بهترین راهکار برای اطلاع دقیق از قیمت های جدید و به روز درس استاتیک این است که لیست مدرسین و اساتید استاتیک را در همین سایت ایران مدرس مشاهده کنید و ببینید هر استاد با توجه به سوابق کاری و رزومه ای که دارد چه هزینه ای را برای کلاس های خودش در نظر گرفته است.

برای مشاهده لیست مدرسین و اساتید استاتیک بر روی عبارت تدریس خصوصی استاتیک کلیک نمائید.

3- توصیه می شود قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی استاتیک تنها عامل تعیین کننده در انتخاب استاد برای شما نباشد. درست است که خوب است کلاس ها با قیمت ارازن و مناسب هماهنگ گردد. ولی به هر حال نتیجه گرفتن شما مهمتر است و بنابراین بهتر است کلاس را با یک استاد خوب و با تجربه هماهنگ نمائید هر چند هزینه آن کمی بالاتر باشد.


4- درس استاتیک برای آن که یاد گرفته شود به حل تمرین و مسئله نیاز دارد. بنابراین کلاس ها را در طول ترم هماهنگ نمائید و مطالعه و یادگیری درس را به ایام امتحانات موکول نکنید. به این ترتیب هم با اطمینان بالاتری نتیجه می گیرد و هم اینکه با قیمت بهتری می توانید کلاس ها را هماهنگ نمائید.



قیمت تدریس استاتیک

پیشنهاد می شود مقاله نحوه محاسبه گشتاور نیرو در درس استاتیک به زبان ساده را هم بخوانید.

5- اگر بخش هایی از درس استاتیک را خوب بلد نیستید می توانید فقط برای همان بخش ها استاد داشته باشید. بخش هایی که بهتر بلد هستید را خودتان بخوانید و برای بخش هایی که اشکالات زیادی دارید از کلاس های خصوصی استفاده نمائید تا در نهایت هزینه کلاس ها برای شما مناسب تر باشد.

6- همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس اساتید تدریس خصوصی درس استاتیک علاوه بر ارائه رزومه کامل و سوابق تدریس و .... قیمتی که برای کلاس های خصوصی در نظر دارند را هم ذکر نموده اند. بنابراین با مراجعه به بخش تدریس خصوصی این سایت می توانید هم لیست کامل مدرسین را ببینید و هم از قیمت کلاس ها اطلاع حاصل نمائید.

مطالعه مقاله
چگونه استاتیک بخوانیم و آن را یاد بگیریم و پاس کنیم؟ هم مفید است.

7- علاوه بر در نظر گرفتن موارد ارائه شده در زمینه قیمت تدریس خصوصی استاتیک، نکته دیگری که بهتر است در نظر گرفته شود این است که اگر مثلا رشته تحصیلی شما مهندسی مکانیک است بهتر است با معلم و استادی کلاس های استاتیک را هماهنگ کنید که ایشان هم رشته تحصیلی شان همان مهندسی مکانیک باشد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 867 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image