ارتباط مستقیم با 30600 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی قیمت تدریس خصوصی شیمی ساعتی

قیمت تدریس خصوصی شیمی ساعتی

به اشتراک گذاری

چنانچه در زمینه قیمت تدریس خصوصی شیمی ساعتی یا جلسه ای سوال دارید و می خواهید در این زمینه اطلاعات خوبی را بدست آورید در ادامه این مطلب توضیحاتی ارائه شده است.


کلیک کنید: مشاهده لیست مدرسین خصوصی شیمی


هزینه و قیمت تدریس خصوصی شیمی به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال نرخ کلاسهای خصوصی شیمی متوسطه به صورت ساعتی با هزینه شیمی دانشگاهی متفاوت است و وقتی این درس در سطوح بالاتر تدریس می شود مدرسین و اساتید هزینه بیشتری را درخواست می کنند. در ایران مدرس (همین سایت) اساتید شیمی در صفحه شخصی خودشان اعلام کرده اند که برای هر ساعت و یا برای یک جلسه کلاس چه هزینه ای را مد نظر دارند و تعدادی از این هزینه های درخواستی را در ادامه می توانید مشاهده کنید.
هزینه تدریس: توافقی
هزینه تدریس: هزینه تدریس برای هر جلسه 90 دقیقه ای 300000 تومان می باشد.
قیمت تدریس: توافقی (هزینه مهم نیست رضایت شما شرط است)
هزینه تدریس: جلسه ای 500 هزار تومان
هزینه تدریس: توافقی تضمینی
قیمت تدریس: ساعتی 150 هزار تومان
هزینه تدریس: هزینه جلسه ۹۰ دقیقه ای 150 هزار تومان
هزینه تدریس: هرجلسه 90 دقیقه ای 300 هزار تومان
....
نرخ های ارائه شده مربوط به خرداد 1402 است. همانطور که مشاهده می کنید قیمتهای مختلفی برای کلاس خصوصی شیمی ارائه شده است و هر استاد و معلمی با توجه به رزومه کاری خودش و با توجه به سوابق تدریس و پارامترهای دیگری که در نظر دارد قیمتی را برای این کلاسها در نظر گرفته است. مشاهده می شود که بازه قیمتها از جلسه ای 150 هزار تومان تا 500 هزار تومان متغیر است.


البته ممکن است با کلیک بر روی عبارت مدرسین خصوصی شیمی و مشاهده لیست اساتید فعال در این حوزه بتوانید با قیمت کمتر و ارزان تر هم مدرس خوب پیدا کنید و کلاس ها را با ایشان هماهنگ نمائید. به هر حال در بعضی از موارد که مدرسی معروف و شناخته شده می گردد و مثلا در زمینه شیمی کنکور و یا المپیاد شیمی فعالیت دارد ممکن است هزینه های خیلی بالاتر به نسبت آنچه در بالا ارائه گردید را هم درخواست نماید. توصیه می شود قیمتی که اساتید مختلف برای کلاسهای خودشان اعلام کرده اند را در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان، مدرک تحصیلی و دانشگاهی که استاد فارغ التحصیل شده است و .... ببینید و بعد قضاوت کنید.



بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت های جدید و به روز کلاس های خصوصی شیمی و یا هر درس دیگری این است که با کلیک بر روی لینکهای ارائه شده در بالا لیست مدرسین را ببینید و مشاهده کنید که اساتید مختلف چه هزینه ای را درخواست نموده اند و در نهایت به یک جمع بندی در مورد قیمتها برسید. در ایران مدرس (همین سایت) مقالات دیگری هم در این زمینه ارائه شده است. مطالعه این مقاله و یا این مقاله در رابطه با نرخ کلاس های شیمی مفید است.
در رابطه با قیمت کلاسهای خصوصی شیمی به صورت ساعتی و جلسه ای موارد زیر حائز اهمیت است:


1- مشخص است که قیمت کلاس های تدریس خصوصی شیمی از 150000 تومان به ازای یک ساعت و یا یک جلسه تا 500000 تومان متغیر است. مدرسین برای شرکت در این کلاس ها وقت می گذارند و نمی توان برای وقت و زمان قیمت مشخصی را در نظر گرفت. البته به صورت متوسط می توان گفت در خرداد 1402 قیمت متوسط این کلاس ها 300000 تا 350000 تومان است. همانطور که گفته شد باید رزومه کاری و سوابق تدریس استاد را ببینید و بعد در رابطه با قیمت درخواستی ایشان قضاوت نمائید. اساتیدی که سابقه کاری بالاتری دارند، دبیر رسمی هستند، در دانشگاه درس می دهند و .... معمولا برای کلاس های خصوصی خودشان هزینه بالاتری در نظر می گیرند.
2- تعدادی از مدرسین (خصوصا اساتیدی که در ایران مدرس آگهی ویژه دارند و در کار تدریس خصوصی جدی تر هستند) در بخش هزینه عبارت توافقی را ذکر نموده اند. البته این اساتید هم قیمتی برای کلاس های خودشان در نظر دارند ولی به هر حال می خواهند بگویند که سر قیمت کلاس ها در یک حد معمول و منطقی با شما به توافق خواهند رسید و از این بابت نگرانی نداشته باشید. حتی بعضی از مدرسین اگر از جلسه اول کلاس راضی نباشید هزینه ای دریافت نمی کنند و صراحتا عبارت جلسه اول رایگان را هم ذکر نموده اند. خلاصه اینکه اگر سوابق تدریس و رزومه کاری مدرسی را پسند کردید و در بخش هزینه توافقی را ذکر کرده بود برای اطلاع دقیق از قیمت با ایشان تماس بگیرید.
3- بعضی از مدرسین شیمی را به صورت تضمینی تدریس می کنند و به این معنی اگر نتیجه نگیرید هزینه ای دریافت نمی کنند یا نصف مبلغ را می گیرند. قیمت کلاس های تضمینی معمولا بالاتر است ولی به هر حال اطمینان خاطر بیشتری به شما می دهد. البته نکته دیگری که وجود دارد کلاس های تضمینی باید زودتر شروع شود تا معلم شیمی بتواند به اندازه کافی درس را تشریح کند.
با توجه به مطالب ارائه شده می توان گفت قیمت کلاس های خصوصی شیمی به صورت ساعتی و یا جلسه ای به عوامل مختلفی بستگی دارد. در شهرهای بزرگتر که هزینه های زندگی و رفت و آمد و .... به صورت کلی بیشتر است، کلاس های خصوصی شیمی هم هزینه بیشتری دارد. در شهرهای بزرگ مدرس وقتی می خواهد به منزل شاگرد خودش برود هم زمان بیشتری در مسیر خواهد بود و هم هزینه بیشتری برای رفت و آمد باید پرداخت کند.



قیمت کلاسهای خصوصی شیمی به تعداد جلسات، مقطع تحصیلی، کنکوری یا غیر کنکوری بودن کلاس ها، تضمینی و یا غیر تضمینی بودن کلاس، محل برگزاری کلاس ها و اینکه آیا این کلاس ها قرار است در طول ترم برگزار شود و یا چند روز مانده به امتحانات و بسیاری از پارامترهای دیگر بستگی دارد. قیمت متوسط 300 تا 350 هزار تومان می تواند در خرداد 1402 مناسب باشد. با معرفی شاگرد جدید به معلم خودتان و یا شرکت در کلاس های نیمه خصوصی می توانید تخفیف بگیرید و کلاس ها را ارزان تر هماهنگ نمائید.
منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 5305 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image