ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی فیزیک ساعتی چنده

تدریس خصوصی فیزیک ساعتی چنده

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با قیمت و هزینه کلاس های خصوصی فیزیک به صورت ساعتی و جلسه ای توضیح داده شده است. البته در همین سایت ایران مدرس مقالات دیگری هم در زمینه قیمت کلاس های خصوصی فیزیک و سایر دروس ارائه شده است که تعدادی از این مقالات هم معرفی می گردد.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین فیزیک و قیمت مشخص شده توسط هر استاد برای کلاس خصوصی فیزیک بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید.


قبل از ارائه توضیحات بیشتر، تعدادی از قیمت های مشخص شده توسط اساتید فیزیک برای کلاس های خصوصی (ساعتی و جلسه ای) که در همین سایت ایران مدرس ثبت نام کرده اند ارائه می شود. قیمت های زیر مربوط به شهریور سال 1402 است. برای مشاهده لیست کامل مدرسین و قیمت های جدید و به روز تعیین شده توسط خود اساتید بر روی لینکی که در بالا معرفی شد کلیک نمائید.


تعدادی از قیمتهای کلاس خصوصی فیزیک ساعتی و جلسه ای:


توافقی


تماس گرفته شود



حرف ميزنيم! // جلسه اول در صورت عدم رضايت بدون پرداخت هزينه


توافقی - با توجه به تعداد جلسات - شروع از ساعتی 350،000 تومان


به صورت توافقی و بسته به تعداد جلسات


300000 قابل مذاکره


هر جلسه ی 1.5 ساعته 500 هزار تومان


325 تا 350 هزار تومان


جلسه ای از 500 تا 1 میلیون و پانصد هزار تومان


500 هزار تومان


 ساعتی 400000 تومان


جلسه ای 250 هزارتومان


 جلسه‌ای 750 هزار تومان


...................


به عنوان مثال، مشخصات درج شده توسط یکی از مدرسین در عکس زیر نمایش داده شده است. همانطور که مشاهده می کنید، اساتید علاوه بر رشته تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل و شهر محل تدریس، هزینه مدنظر خودشان برای کلاس های خصوصی را هم ذکر نموده اند. البته در متن تبلیغ خودشان، اساتید فیزیک توضیحات بسیار بیشتری در رابطه با سوابق تدریس، رزومه کاری و ... هم ارائه نموده اند.



مطالعه مقاله قیمت کلاس های خصوصی فیزیک چگونه تعیین می شود؟ و مشاهده ویدیوی بهترین معلم های خصوصی فیزیک در تهران و کرج و کل ایران پیشنهاد می شود.


همانطور که مشاهده می کنید قیمت کلاس های خصوصی فیزیک به صورت ساعتی و جلسه ای از 250 تا یک میلیون و پانصد هزار تومان متغیر است. البته با کلیک بر روی لینکی که در بالا معرفی شد می توانید در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس استاد قیمت درخواستی ایشان را ببینید و در نتیجه انتخاب یک استاد خوب برای شما کار راحتی خواهد بود. اساتیدی که به صورت جدی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند معمولا سر قیمت با شما کنار خواهند آمد. البته واضح است اگر می خواهید با یک معلم فیزیک خوب که از دانشگاه معتبر فارغ التحصیل شده است و سابقه کاری و رزومه درخشانی دارد کلاس داشته باشید نباشد انتظار داشت که با قیمت خیلی پایین برای شما کلاس برگزار نماید.


بسیاری از اساتید در بخش هزینه تدریس از عبارت "توافقی" استفاده نموده اند و چون در همین سایت ایران مدرس شماره تماس مدرسین هم نمایش داده شده است می توانید به صورت مستقیم با خود استاد تماس بگیرید و از ایشان بپرسید که قیمت کلاس های خصوصی فیزیک ایشان به صورت ساعتی و یا جلسه ای چقدر است. بسیاری از اساتید اگر تعداد جلسه بالایی لازم داشته باشید برای هر جلسه به شما تخفیف هم می دهند. بنابراین قیمت کلاس ها به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. مثلا اگر برای موفقیت در فیزیک کنکور قصد دارید کلاس داشته باشید و با استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان مثلا فیزیک را بالای 80 درصد زده اند مسلما هزینه بالاتری باید پرداخت شود.


مطالعه مقاله هزینه تدریس خصوصی فیزیک هم مفید است.


همانطور که گفته شد در پاسخ به سوال (قیمت کلاس خصوصی فیزیک چند است) نباید فقط به قیمت هایی که در بالا ذکر شده است اکتفا نمائید. باید رزومه کاری و سوابق تدریس اساتید را ببینید و در کنار این موارد مشاهده کنید که قیمت درخواستی هر استاد چقدر است. ممکن است یک استاد آنقدر خوب تدریس کند و کلاس پربار و مفیدی داشته باشد که 1 میلیون و پانصد هزار تومان هم برای هر ساعت تدریس ایشان کم به نظر برسد و برای معلم فیزیک دیگری قیمت 250 هزار تومان هم مبلغ زیادی باشد. خوشبختانه بسیاری از مدرسین فیزیک در بخش هزینه تدریس و یا متن تبلیغ خودشان در همین سایت ایران مدرس ذکر نموده اند که در صورت عدم رضایت جلسه اول را رایگان برگزار می کنند. بنابراین ریسکی متوجه شما نمی شود.


بسیاری از مدرسین فیزیک در همین سایت ایران مدرس فیلم نمونه تدریس فیزیک هم قرار داده اند (مثلا اینجا کلیک کنید) و در نتیجه می توانید با نحوه تدریس استاد آشنا شوید و هزینه درخواستی ایشان را مورد ارزیابی قرار دهید. به هر حال باید خودتان با توجه به معیارهایی که در نظر دارید و هزینه ای که می خواهید پرداخت کنید یک استاد خوب را از همین سایت ایران مدرس انتخاب کنید. اطلاعات کامل برای تمامی مدرسین در کنار قیمت ساعتی کلاس ها در این سایت ارائه شده است و در نتیجه می توانید آگاهانه یک استاد خوب را انتخاب کنید.


مطالعه مقاله نرخ تدریس خصوصی فیزیک دبیرستان و دانشگاه هم پیشنهاد می شود.


با توجه به مطالب ارائه شده و به عنوان جمع بندی می توان گفت هزینه کلاس های خصوصی فیزیک به صورت ساعتی و جلسه ای به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و در ضمن بهترین روش برای مشاهده لیست کامل مدرسین فیزیک و قیمت های جدید کلاس های خصوصی فیزیک کلیک بر روی عبارت معلم خصوصی فیزیک است.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 3066 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image