ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی دبیر فیزیک خوب و شماره دبیر و معلم فیزیک

دبیر فیزیک خوب و شماره دبیر و معلم فیزیک

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی یک دبیر خوب فیزیک هستید و شماره تماس (ثابت یا موبایل) دبیر و معلم فیزیک را در تهران، کرج، تبریز، مشهد، شیراز و یا هر جای ایران لازم دارید .... اگر می خواهید با در اختیار داشتن شماره اساتید، دبیران و معلمان خوب فیزیک کلاسهای فیزیک را با یک مدرس خوب و با تجربه هماهنگ کنید و بتوانید این درس را خوب یاد بگیرید و در امتحان نمره خوب بگیرید و یا در کنکور درصد بالایی بزنید ...



کلیک کنید: مشاهده لیست مدرسین و دبیران خوب فیزیک

در هر صورت برای مشاهده لیست مدرسین، اساتید و دبیران و معلمان خوب فیزیک که در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نام کرده اند و آگهی تدریس ثبت نموده و در متن آگهی تدریس هم شماره تماس خودشان را ذکر نموده اند بر روی عبارت معلم و دبیر تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید. اساتید ثبت نامی در ایران مدرس (به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران) در متن آگهی تدریس خودشان اطلاعات کاملی را ارائه نموده اند و می توانید با آگاهی کامل معلم و مدرس مد نظر خودتان را انتخاب نمائید. به عنوان مثال، بخش از اطلاعاتی که یکی از مدرسین در این وب سایت ثبت کرده است را در ادامه می بینید و بقیه مدرسین (حدود 18000 مدرس تا سال 97) هم هم این اطلاعات را برای خودشان ارائه کرده اند.

رشته تحصیلی: مهندسی مکانیک

مدرک تحصیلی: فوق لیسانس

دانشگاه محل تحصیل: صنعتی امیرکبیر


وضعیت تاهل: متاهل

شهر: تهران

آدرس: تهران

هزینه تدریس: توافقی

سابقه کار: 10 سال

همانطور که مشاهده می کنید هر مدرس یا دبیر فیزیک و یا سایر دروس رشته تحصیلی و مدرک تحصیلی خودش را ذکر نموده است و در ضمن اینکه در کدام دانشگاه تحصیل کرده است را هم عنوان نموده است. وضعیت تاهل مدرسین و شهر محل تدریس هم مشخص است. در زمینه هزینه و قیمت کلاسهای تدریس فیزیک (مطالعه کنید: هزینه تدریس خصوصی فیزیک) و یا دروس دیگرشان هم توضیح داده اند و سابقه کاری خودشان را هم بیان نموده اند. علاوه بر این موارد شماره مدرسین و دبیرهای فیزیک هم در همان صفحه آگهی خودشان ارائه شده است. این اطلاعات موارد ثابتی است که همه ی مدرسین ایران مدرس در صفحه شخصی خودشان ارائه کرده اند. علاوه بر این موارد، خود مدرس یا دبیر فیزیک در متن آگهی توضیحات تکمیلی ای ارائه کرده است و در زمینه نحوه تدریس و اینکه مثلا آیا کلاسهای ایشان تضمینی است یا نه و سایر موارد توضیحات مفصلی ارائه شده است.



شماره دبیر خوب فیزیک

با توجه به موارد گفته شده، اگر در جستجوی یک دبیر و معلم خوب فیزیک هستید و می خواهید شماره تماس مدرسین را داشته باشید، در همین سایت (ایران مدرس) لیست کاملی از مدرسین و اساتید را می توانید مشاهده کنید. اساتید ثبت نامی در این وب سایت تبلیغات تدریس خودشان را به دو شکل رایگان و ویژه ثبت کرده اند. آگهی های تدریس ویژه با پس زمینه طلایی و یا نقره ای رنگ مشخص است. توصیه می شود کلاسهای تدریس خصوصی را با مدرسین ویژه که به صورت جدی تری کار تدریس را دنبال می کنند هماهنگ نمائید.



مطالعه کنید: مزیتهای کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک به نسبت کلاسهای گروهی مدرسه و دانشگاه

چگونه از کلاسهای فیزیک بهترین استفاده را داشته باشیم؟ همانطور که می دانید و در مقالات قبلی همین سایت (ایران مدرس) هم به صورت کامل قبلا توضیح داده شده است، برای اینکه بتوانید در درس فیزیک نمره بسیار خوبی بگیرید و درس را به صورت مفهومی و پایه ای آموزش ببینید فقط شرکت در کلاسهای مدرسه یا دانشگاه و یا کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک کافی نیست. شرکت در کلاسهای مدرسه و دانشگاه لازم و حضور در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک کمک کننده است ولی به هر حال کافی نخواهد بود. در کنار شرکت در این کلاسها خودتان هم باید خوب درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. برای درس فیزیک فهم روابط و فرمولها و مسائل خیلی مهم است. سعی کنید سطحی درس نخوانید و از کنار اشکالات به سادگی رد نشوید. اگر جایی سوالی یا اشکالی دارید، فرمولی را اصلا درک نمی کنید و یا مسئله ای را نمی توانید بفهمید سوال بپرسید. از معلم و استاد فیزیک و یا از دبیر فیزیک سوال بپرسید. اگر می خواهید از کلاسهای فیزیک بهترین استفاده را داشته باشید در کنار شرکت در این کلاسها خودتان هم برای آموزش و یادگیری بهتر آن و درک بهتر مسائل باید وقت بگذارید. هر چه بیشتر درس بخوانید، مطالب را مرور کنید، تمرین و مسئله حل نمائید و روی تمرینات تامل و تفکر کنید در نهایت خود کلاسها هم برای شما مفیدتر خواهد بود. وفتی خوب درس می خوانید سوالات زیادی دارید تا از دبیر فیزیک و معلم خودتان بپرسید. به همین دلیل کلاسها هم مفیدتر خواهد بود. تا وقتی که خودتان خوب درس نخوانید اتفاق جدیدی نخواهد افتاد. کسی نمی تواند برای شما درس بخواند و در کلاسها مطالب ارائه می گردد و خود شما باید آنها را بخوانید و خوب درک کنید.



دبیر و استاد خصوصی خوب فیزیک

درس فیزیک ماهیتی کاملا مفهومی دارد. خوب است کلاسها را با دبیر یا استاد فیزیکی هماهنگ کنید که به صورت مفهومی درس بدهد. در درس فیزیک روابط و مسائلی که وجود دارد با اتفاقاتی که به صورت واقعی در دنیای واقعی می افتد در ارتباط است. هر رابطه و فرمولی را می توان با توجه به عالم واقعیت توضیح داد و تفسیر کرد. شما در کلاسهای فیزیک و با کمک معلم فیزیک خودتان باید به این درک برسید و روابط و معنای آنها را خوب متوجه شوید. در ضمن وقتی مسئله ای را حل می کنید باید خواسته سوال را خوب بفهمید و با توجه به روابطی که یاد گرفته اید راه حل مناسبی را ارائه کنید. برای یادگیری بهتر درس فیزیک استفاده از تجربه و دانش معلمان و دبیران خوب فیزیک بسیار مفید است و شرکت در کلاسهای خصوصی می تواند راهگشا باشد ولی به هر حال مفید بودن این کلاسها وقتی خودش را نشان خواهد داد که خودتان هم خوب درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید.



مطالعه مقاله تدریس خصوصی فیزیک دانشگاه – آموزش خصوصی فیزیک 1 و 2 عمومی دانشگاه هم مفید است.

در همین سایت (ایران مدرس) علاوه بر ارائه کاملترین لیست مدرسین و اساتید تدریس خصوصی فیزیک، مطالب آموزشی زیادی هم در زمینه نحوه مطالعه درس فیزیک، چگونگی موفقیت در یادگیری فیزیک، گرفتن نمره 20 در این درس، کسب درصد بالا در کنکور، برنامه ریزی برای آموزش و یادگیری درست و .... ارائه شده است. به عنوان مثال مطالعه مقاله
موفقیت در آموزش و یادگیری فیزیک و کسب درصد بالای فیزیک در کنکور یا تاثیر تمرکز بر میزان یادگیری ریاضی و فیزیک در این زمینه کاملا می تواند مفید و موثر باشد. برای دانلود رایگان تست های کنکور فیزیک بر روی عبارت دانلود رایگان تست کنکور فیزیک کلیک کنید. در این مقاله در رابطه با دبیر فیزیک خوب و شماره دبیر و معلم فیزیک و.... توضیحاتی ارائه شد و مطالب آموزشی موجود در ایران مدرس برای یادگیری بهتر این درس معرفی گردید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 8245 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
مینا زارع دوشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۴:۱۷

بهترین استادی که از طریق این سایت باهاشون اشنا شدم استاد معصومه گودرزی بودن من با تدریس درجه یک ایشون فیزیکم رو ۱۰۰ زدم