ارتباط مستقیم با 30620 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی 10 راهکار برای افزایش بازدهی و موثر بودن آگهی های تدریس خصوصی در ایران مدرس

10 راهکار برای افزایش بازدهی و موثر بودن آگهی های تدریس خصوصی در ایران مدرس

به اشتراک گذاری

در این بخش 10 راهکار برای افزایش بازدهی آگهی های تدریس خصوصی در ایران مدرس ارائه شده است. سعی می شود راهکارهایی که بیشترین تاثیر را دارد ارائه گردد.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر

1- نوشتن عنوان خوب و جذاب برای آگهی تدریس خصوصی: اگر برای تبلیغ خودتان عنوان خوب و جذابی بنویسید، از بین آگهی های مختلف تدریس خصوصی بر روی تبلیغ شما کلیک می شود و تعداد بازدید آگهی شما افزایش می یابد. در عنوان آگهی مهمترین دروس تدریسی (مثلا ریاضی و فیزیک)، مهمترین افتخارات خودتان (مثلا دبیر رسمی یا رتبه 200 کنکور) و یک قول و وعده خوب (مثلا کلاس تضمینی، جلسه اول رایگان و ... ) را قرار دهید. به هر میزان عنوان تبلیغ بهتر نوشته شود بازدهی و بازدید آگهی شما هم افزایش می یابد.

2- انتخاب عکس خوب، مناسب و شیک برای تبلیغات تدریس: در کنار عنوان تبلیغات تدریس خصوصی شما، کاربران عکس شما را هم خواهند دید. بعضی از اساتید عکسی برای صفحه خودشان ثبت نمی کنند و بعضی دیگر عکسی را از اینترنت گرفته و قرار می دهند. ولی با اطمینان می توان گفت بهترین عکسی که می توانید قرار دهید یک عکس پرسنلی خودتان است. بهترین و شیک ترین عکسی که دارید را قرار دهید تا بازدید تبلیغ شما و متقاضیان کلاس های شما بیشتر شوند.

3- انتخاب کلمات کلیدی متناسب با دروس تدریسی: بخش دیگری که در ایران مدرس برای آگهی های تدریس خصوصی در نظر گرفته شده است کلمات کلیدی است. کلمات کلیدی در واقع نشان دهنده زمینه های کاری اصلی شما است. مثلا می توانید عبارت هایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، معلم خصوصی اتوکد، کلاس خصوصی شیمی و .... را ثبت کنید. یا عبارت هایی مانند تدریس ریاضی در شمال تهران، تدریس فیزیک به صورت تضمینی و .... . بخش کلمات کلیدی را هم تکمیل کنید تا بازدید تبلیغ شما بیشتر شود.

پیشنهاد می شود مقاله
آگهی تدریس خصوصی و نحوه درج تبلیغات تدریس خصوصی را هم مطالعه نمائید و فیلم راهنمایی برای ثبت بهترین تبلیغات تدریس خصوصی با بازدهی خوب را ببینید.


4- نوشتن متن تبلیغ کامل و قانع کننده: مواردی که تا به حال گفته شده است برای افزایش بازدید آگهی شما است. عنوان خوب، عکس مناسب و کلمات کلیدی باعث می شود آگهی شما بیشتر دیده شود. کاربران بعد از کلیک بر روی تبلیغ شما وارد متن تبلیغ می شوند. حال اینکه آیا این بازدیدها تبدیل به تماس و جذب شاگرد می شود یا نه تا حدود زیادی بستگی به این دارد که متن تبلیغ را چگونه نوشته باشد. باید متن تبلیغ تا جایی که ممکن است کامل و قانع کننده باشد.

5- آپلود کردن رزومه و مدرک تحصیلی: اخیرا در سایت ایران مدرس امکان قرار دادن مدرک تحصیلی و رزومه کاری هم فراهم شده است. یکی از مهمترین چالش هایی که متقاضیان کلاس خصوصی با آن رو به رو هستند این است که نمی دانند که از بین مدرسین و اساتید مختلف به کدام استاد اعتماد کنند. وقتی شما مدرک تحصیلی خودتان را قرار می دهید و یا مدارک و افتخارات دیگری را که دارید قرار می دهید باعث می شود اعتماد کاربران و متقاضیان کلاس خصوصی بیش از پیش جلب شود و تماس های شما بیشتر شود.

6- ارائه جزوه و خلاصه جزوه: برای اینکه بازدید صفحه تبلیغ شما افزایش یابد راهکارهای دیگری هم در ایران مدرس در نظر گرفته شده است. یکی از این راهکارها این است که برای دروس تدریسی خودتان جزوه و خلاصه جزوه قرار دهید. اگر جزوه شما خوب نوشته شده باشد و قابل استفاده باشد در جذب شاگرد موثر است. در ضمن، جزوه شما در بخش دانلود ایران مدرس هم نمایش داده شده و در زیر توضیحات آن مشخصات شما هم نمایش داده خواهد شد. می توانید شماره تماس خودتان را در جزوه هم ثبت کنید.

مطالعه این مقاله هم مفید است: نمونه آگهی تدریس خصوصی، نمونه تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی

7- ویژه کردن تبلیغات تدریس خصوصی: تبلیغ شما در ایران مدرس می تواند به دو صورت رایگان و ویژه قرار داده شود. آگهی های تدریس خصوصی ویژه در کل بازدهی بالاتری دارند و بیشتر دیده خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی عبارت هزینه تبلیغات تدریس خصوصی کلیک کنید. به عنوان مثال، اگر شما در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعالیت دارید و آگهی ویژه ثبت نموده اید، علاوه بر صفحه اصلی سایت و بخش تدریس خصوصی ایران مدرس، در کنار جزوه های فیزیک هم تبلیغ شما نمایش داده خواهد شد.

8- به روز رسانی مداوم آگهی: بعد از ورود به کنترل پنل در سمت راست یکی از کلیدهایی که در نظر گرفته شده است "به روز رسانی" نام دارد. با کلیک بر روی این کلید تبلیغ شما به نسبت سایر مدرسین بالاتر قرار می گیرد. البته اگر تبلیغ رایگان دارید به نسبت سایر آگهی های رایگان بالاتر قرار می گیرد و اگر آگهی شما ویژه است به نسبت آگهی های ویژه دیگری که تعداد ستاره برابر با تبلیغ شما دارند بالاتر قرار خواهید گرفت. استفاده از این کلید به روز رسانی هم برای بیشتر دیده شدن موثر است. در عین حال سعی کنید مرتبا متن تبلیغ خودتان را کاملتر بنویسید و به روز کنید.

9- قرار دادن فیلم نمونه تدریس خصوصی: در سایت ایران مدرس علاوه بر مواردی که گفته شد می توانید فیلم نمونه تدریس هم قرار دهید. وارد پنل کاربری خودتان که شدید می توانید این امکان را مشاهده نمائید. بسیاری از متقاضیان تدریس خصوصی ترس این را دارند که بعد از هماهنگ کردن کلاس نحوه تدریس استاد را پسند نکنند و وقت آنها تلف شود. با قرار دادن یک فیلم نمونه تدریس خوب می توانید نحوه تدریس خودتان را با بیان خوب و روان نشان دهید و به این ترتیب شاگردهای بیشتری را جذب نمائید.

پیشنهاد می کنیم مقاله
راهکارهایی برای افزایش بازدهی آگهی تدریس و افزایش جذب شاگرد را هم بخوانید.

10- ثبت نظرات شاگردهای قبلی: این بخش هم برای اعتمادسازی بیشتر و افزایش تعداد تماس های شما در نظر گرفته شده است. اگر واقعا خوب تدریس می کنید و شاگردهایی دارید که خوب نتیجه گرفته اند و راضی هستند چرا افرادی که متقاضی کلاس خصوصی هستند این موفقیت شما را ندانند؟ بسیار خوب است که نظرات شاگردهای قبلی را در صفحه خودتان ثبت نمائید و نظرات واقعی شاگردهای موفق قبلی شما در جذب شاگردهای جدید بسیار موثر است. در صفحه تبلیغ شما در ایران مدرس امکان ثبت نظر برای شاگردها در نظر گرفته شده است.

مشاهده فیلم
چگونگی درج آگهی و تبلیغات رایگان تدریس خصوصی هم مفید است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 788 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image