ارتباط مستقیم با 30615 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نمونه آگهی تدریس خصوصی، نمونه تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی

نمونه آگهی تدریس خصوصی، نمونه تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

نمونه آگهی تدریس خصوصی، نمونه تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی در این بخش ارائه شده است و توضیحات تکمیلی را هم می توانید مشاهده نمائید. در رابطه با نحوه نوشتن آگهی و تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی هم توضیحاتی ارائه شده است.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد

تعدادی از نمونه آگهی تدریس خصوصی، نمونه تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی ثبت شده در همین سایت ایران مدرس در ادامه ارائه می شود و در ادامه توضیحات تکمیلی هم ارائه می گردد.

نمونه آگهی تدریس شماره 1




در تصویر بالا بخشی از آگهی تدریس خصوصی یکی از اساتید ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است. البته ایشان توضیحات کاملتری را هم ارائه نموده اند و متن تبلیغاتی تدریس خصوصی خودشان را خیلی خوب نوشته اند. می توانید به بخش تدریس خصوصی همین سایت ایران مدرس مراجعه نمائید (مشاهده بخش تدریس خصوصی ایران مدرس) و آگهی های تدریس خصوصی مدرسین را ببینید و به عنوان نمونه تبلیغاتی تدریس خصوصی و یا برای تراکت تدریس خصوصی از آنها ایده بگیرید.

پیشنهاد می شود ویدیوی 
چگونگی درج آگهی و تبلیغات رایگان تدریس خصوصی را هم ببینید.


نمونه آگهی و تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی شماره 2



در تصویر بالا هم یک نمونه آگهی تدریس خصوصی اساتید ایران مدرس را می توانید مشاهده نمائید و مشاهده می کنید که ایشان هم تمام دروسی که تدریس می کنند را ذکر نموده اند و هم اینکه در رابطه با اینکه سابقه کاری بالایی دارند توضیح داده اند. به هر میزان در رابطه با سوابق کار و افتخاراتی که دارید و در رابطه با اینکه کلاس های شما چه مزیتهای خوبی دارد و چگونه می تواند به شاگردهای شما در موفق شدن کمک کند توضیح دهید در نهایت احتمال جذب شاگرد شما بالاتر خواهد بود. حتی بعضی از اساتید نظرات شاگردهای قبلی خودشان را هم در متن تبلیغ ذکر نموده اند و این می تواند برای جذب شاگرد بسیار موثر باشد. در بخش تدریس خصوصی همین سایت ایران مدرس می توانید آگهی های تدریس اساتید را ببینید و به عنوان نمونه آگهی تدریس خصوصی، نمونه تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی استفاده نمائید.

مطالعه مقاله
10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر هم در این زمینه بسیار مفید است.

نمونه تبلیغات تدریس خصوصی شماره 3

عنوان آگهی: فیزیک را آسان بیاموزید، تدریس مفهومی و کامل علوم هفتم، هشتم، نهم، فیزیک پایه دهم، یازدهم و دوازدهم رشته ریاضی و تجربی، فیزیک کنکور، فیزیک المپیاد دبیرستان، تدریس مفهومی فیزیک دبیرستان به انگلیسی

متن تبلیغات تدریس: تدریس مفهومی وآسان علوم هفتم، هشتم، نهم، فیزیک دهم، یازدهم و دوازدهم رشته ریاضی و تجربی، فیزیک کنکور، تدریس فیزیک دبیرستان تیزهوشان، تدریس فیزیک المپیاد دبیرستان، تدریس فیزیک دبیرستان به زبان انگلیسی، تدریس فیزیک 1و 2 دانشگاهی، تدریس آمار و احتمال دانشگاهی، تدریس آمار و احتمال مهندسی، لیسانس فیزیک اتمی و فوق لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاههای معتبر، 12 سال سابقه مفید، دارای معدل الف در مقطع فوق لیسانس، 12 سال تدریس در آموزشگاههای برتر تهران، برای تضمین کار می توانید از شاگردای قبلی استعلام بگیرید. اکثر شاگردای من ترم اول نمره خوبی نداشتند یا حتی افتاده بودن ولی با تدریس به آنها ترم بعدی نمره خوبی گرفتن و به درس هم علاقمندتر شده اند.

در نمونه تبلیغات تدریس بالا هم استاد به خوبی ذکر کرده است که چه دروسی را تدریس می کند و همچنین سوابق تدریس خودش را ذکر نموده است و با اطمینان بیان کرده است که به کار خودش مطمئن است و می توانید از شاگردهای قبلی استعلام بگیرید. اینکه شما در متن تبلیغات و یا تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی خودتان بتوانید چنین اطمینانی را به شاگردها و والدین آنها بدهید و اعتماد آنها را جلب کنید بسیار مهم است و در جذب شاگرد خصوصی بسیار موثر می باشد.

پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید:
نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس

در همین سایت ایران مدرس تبلیغ خودتان را ثبت نمائید و به راحتی شاگرد جذب کنید. البته با استفاده از نمونه آگهی های ذکر شده در این بخش و یا با استفاده از مقالاتی که معرفی شد می توانید تبلیغ خودتان را بسیار خوب بنویسید و از طریق آگهی اینترنتی و یا تراکت شاگرد جذب نمائید. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 98 نزدیک به 20000 مدرس ثبت نامی دارد. همانطور که ذکر شد در بخش تدریس خصوصی همین سایت اگهی های زیادی ثبت شده است و با مراجعه به آن می توانید تبلیغات سایر مدرسین را ببینید و به عنوان نمونه تبلیغ تدریس و یا نمونه تراکت تبلیغاتی استفاده نمائید.

مشاهده ویدیوی
فیلم آموزشی در زمینه چگونگی تبدیل شدن به یک معلم تدریس خصوصی خوب و موفق هم پیشنهاد می گردد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 9720 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image