ارتباط مستقیم با 30613 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تا 40 درصد تخفیف ثبت آگهی تدریس خصوصی ویژه در ایران مدرس به مناسبت سال تحصیلی جدید 97 -98

تا 40 درصد تخفیف ثبت آگهی تدریس خصوصی ویژه در ایران مدرس به مناسبت سال تحصیلی جدید 97 -98

به اشتراک گذاری

در آستانه شروع تحصیلی جدید تا 40 درصد تخفیف در سایت ایران مدرس برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی در نظر گرفته شده است. اگر می خواهید در سال تحصیلی 97-98 در ایران مدرس تبلیغات ویژه تدریس خصوصی داشته باشید و شاگرد جذب نمائید از این تخفیف عالی که در ادامه توضیح داده شده است استفاده نمائید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: مزیت های به روز رسانی آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس برای جذب شاگرد

به اطلاع می رساند یک برنامه تخفیفی بسیار به صرفه در سایت ایران مدرس برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی ویژه در آستانه شروع سال تحصیلی جدید ارائه شده است و با استفاده از آن می توانید با مبلغ بسیار مناسبی در بین اساتید ویژه تدریس خصوصی و در صفحه اول سایت حضور داشته باشید. به این ترتیب مشخصات و سوابق تدریس شما بیشتر دیده خواهد شد و با احتمال بیشتری می توانید شاگرد جذب کنید (البته همانطور که همیشه گفته شده است نحوه نوشتن متن اگهی و عنوان و عکس تبلیغ شما هم بسیار مهم است و باید روی آنها هم کار کنید). تخفیف ارائه شده علاوه بر تخفیفات قبلی اساتید است که به دلیل تعداد دفعات ثبت آگهی بالا همواره در نظر گرفته شده است.

پیشنهاد می شود مقاله
چرا در ایران مدرس آگهی تدریس ویژه ثبت کنم؟ را هم بخوانید.

همانطور که می دانید در سایت ایران مدرس در صورتیکه تعداد ماههای بالاتری را حین ثبت آگهی ویژه انتخاب نمائید در سیستم به صورت اتوماتیک برای شما تخفیف لحاظ می گردد. در حالت عادی برای آگهی 3، 6 و 12 ماهه به ترتیب تخفیف 15، 20 و 25 درصد به قیمت ها اعمال می شود. از امروز چهارشنبه 21 شهریور 97 تا ساعت 12 شب سه شنبه 3 مهر 97 به مدت دو هفته  تخفیف های مذکور افزایش داده شده است. در بازه زمانی ذکر شده برای آگهی 3، 6 و 12 ماهه به ترتیب تخفیف 20، 30 و 40 درصد به قیمت ها اعمال شده است. اگر همین الان به پنل کاربری خودتان مراجعه کنید و تعداد ماه و ستاره را انتخاب نمائید خواهید دید که این تخفیف های جدید به قیمت ها اعمال شده است.

مطالعه مقاله
20 دلیل که نشان می دهد ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است! هم مفید است.


به عنوان مثال با توجه به جدول تعرفه برای آگهی 1 ماه 2 ستاره هزینه ای که پرداخت می شود 70000 تومان است و اگر این مبلغ برای 12 ماه در نظر گرفته شود مبلغ 840000 تومان بدست می آید. در صورتیکه در این بازه زمانی برای همین آگهی 2 ستاره 12 ماهه مبلغ 504000 تومان پرداخت خواهد شد (در کنترل پنل هم حین پرداخت در این بازه زمانی مبلغ 504000 تومان به شما نشان داده می شود و تخفیف به قیمت ها اعمال شده است). برای کسب درامد بالا از تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، زبان انگلیسی، دروس دانشگاهی، کنکوری، متوسطه و ابتدایی و ... فرصت ثبت تبلیغات ویژه تدریس خصوصی در ایران مدرس با استفاده از برنامه تخفیفی در نظر گرفته شده را از دست ندهید.

اساتید و مدرسینی که هم اکنون تبلیغ ویژه دارند هم با پرداخت هزینه تبلیغ مورد نظرشان در بازه زمانی ذکر شده می توانند برای دفعه بعد تبلیغ ویژه خودشان را رزرو نمایند. بعد از تاریخ ذکر شده امکان استفاده از این تخفیف وجود نخواهد شد و قیمت ها به حالت عادی خودش بازگردانده می شود. تخفیف ارائه شده بهترین تخفیف سایت ایران مدرس تا به حال است و در سال 97 تکرار نخواهد شد.

پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید:
عوامل موثر بر موفقیت در آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی

برای ویرایش و به روز رسانی آگهی های تدریس خودان در سایت ایران مدرس و به منظور استفاده از برنامه تخفیف ارائه شده به این وب سایت مراجعه نمائید.

www.IranModares.com

با تشکر و احترام - ایران مدرس

برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی در ایران مدرس کلیک کنید.




راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد



آمار بازدید: 523 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image