ارتباط مستقیم با 30615 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی مزیت های به روز رسانی آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس برای جذب شاگرد

مزیت های به روز رسانی آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس برای جذب شاگرد

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با مزیت های به روز رسانی آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس برای جذب شاگرد توضیحاتی ارائه می گردد.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر

 همانطور که می دانید، در سایت ایران مدرس بعد از ورود به کنترل پنل، یکی از امکاناتی که برای مدرسین و اساتید در نظر گرفته شده است امکان به روز رسانی می باشد. وقتی در کنترل پنل بر روی به روز رسانی کلیک می کنید مشخصات شما در جایگاه بالاتری نمایش داده خواهد شد. اگر در سایت ایران مدرس جزو مدرسین ویژه هستید، با کلیک بر روی به روز رسانی، مشخصات شما در بین اساتیدی که تعداد ستاره برابر با شما دارند در جایگاه بالاتری نمایش داده خواهد شد. در حالتیکه آگهی رایگان تدریس خصوصی در ایران مدرس ثبت کرده اید، با کلیک بر روی کلید به روز رسانی مشخصات شما در صفحه اصلی سایت قرار خواهد گرفت. با این حساب، استفاده از کلید به روز رسانی می تواند باعث شود مشخصات شما در جایگاه بالاتری در سایت نمایش داده شود و متقاضیان تدریس خصوصی قبل از سایر اساتید مشخصات شما را ببینند و با احتمال بیشتری با شما تماس خواهند گرفت.

مطالعه مقاله
بهترین روش برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی هم می تواند مفید باشد.

علاوه بر موردی که در بالا گفته شد، استفاده از به روز رسانی مزیت دیگری هم دارد و آن هم این است که در متن تبلیغ تدریس خصوصی شما تاریخ به روز رسانی که نمایش داده می شود تاریخ به روز تری می باشد و افرادی که مشخصات شما را می بینند خواهند دانست که شما اخیرا مشخصات خودتان را به روز کرده اید و می توانند با شما تماس بگیرند. فرض کنید یکی از مدرسین دو یا سه ماه است که از این امکان استفاده نکرده است. در این حالت تاریخ به روز رسانی برای ایشان همان آخرین به روز رسانی را نمایش خواهد داد و چون مربوط به دو یا سه ماه قبل است متقاضیان تدریس فکر می کنند که شاید ایشان در حال حاضر تدریس نکنند و با سایر اساتید تماس خواهند گرفت. بنابراین به صورت مداوم و روزانه از این امکان استفاده کنید تا مشخصات شما در ایران مدرس در جایگاه بالاتری نمایش داده شود.

این مقاله را هم بخوانید:
نحوه نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر


توصیه می شود علاوه بر استفاده از امکان به روز رسانی که در کنترل پنل در سایت ایران مدرس در نظر گرفته شده است و در گزینه های سمت راست کنترل پنل می توانید کلید به روز رسانی را پیدا کنید، به صورت مداوم متنی که برای آگهی تدریس خصوصی خودتان ثبت نموده اید را کاملتر و کاملتر کنید. به عبارت دیگر هم از امکان به روز رسانی برای بالاتر قرار گرفتن مشخصات خودتان استفاده نمائید و هم به تدریج رزومه کاملتر و بهتری از خودتان ارائه کنید. به هر حال، افرادی که مشخصات شما را در ایران مدرس مشاهده می کنند شناختی به نسبت شما ندارند و در نتیجه بر مبنای توضیحاتی که ارائه نموده اید تصمیم خواهند گرفت که با شما تماس بگیرند و یا با اساتید دیگر کلاس ها را هماهنگ نمایند. به هر میزان در طول زمان توضیحات و رزومه خودتان را کاملتر کنید تماس هایی که برای کلاس با شما گرفته می شود بیشتر خواهد شد.

مطالعه مقاله
25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی را هم پیشنهاد می کنیم.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 728 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image