ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی بهترین روش برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی

بهترین روش برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی بهترین روش برای جذب شاگرد، پیدا کردن شاگرد خصوصی و کسب درآمد بالا از کار تدریس هستید، ثبت آگهی تدریس در همین سایت (ایران مدرس) را از دست ندهید. با ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد و می توانید در شهر محل سکونت خودتان به صورت حضوری و یا از هر شهر دیگری به صورت آنلاین شاگرد جذب نمائید.



ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و چون به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس فعالیت دارد متقاضیان واقعی تدریس خصوصی را به سمت آگهی شما میل می دهد. موارد زیر نشان می دهد که ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس بهترین راهکار برای جذب شاگرد و کسب درآمد خوب از تدریس خصوصی است.



مطالعه کنید: نکات کلیدی و مهم برای جذب شاگرد با تبلیغات تدریس خصوصی

- درج آگهی تدریس در ایران مدرس در حالت کلی رایگان است. بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانید در ایران مدرس آگهی تدریس خصوصی خودتان را درج کنید. البته می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید ولی در حالت عادی ثبت آگهی تدریس در این سایت رایگان است.

- هزینه ثبت آگهی ویژه تدریس در این وب سایت مناسب است. در حالتی که بخواهید آگهی تدریس ویژه داشته باشید و تبلیغ شما بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شود، با هزینه تبلیغات یک روزه در روزنامه می توانید یک ماه در ایران مدرس آگهی ویژه داشته باشید. هزینه ثبت تبلیغات تدریس ویژه در ایران مدرس کاملا مناسب است.

- در ایران مدرس یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده است. در ایران مدرس هزاران جزوه آموزشی، تست کنکور، نمونه سوال امتحانی، مقالات آموزشی در زمینه موفقیت در تدریس و موفقیت در تحصیل و ... ثبت شده است و یک محیط کاملا آموزشی برای ثبت تبلیغات تدریس فراهم است. ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس و آموزش فعالیت دارد و آگهی های دیگر با موضوعات دیگر را پذیرش نمی کند.



کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی

- ایران مدرس پربازدیدترین سایت در زمینه تدریس خصوصی است. از بین سایتهای تبلیغات تدریس خصوصی ایران مدرس پربازدیدترین سایت است و با ثبت تبلیغات در این وب سایت آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد. البته آگهی شما دیده خواهد شد ولی برای موفقیت در جذب شاگرد باید متن تبلیغ خودتان را خوب بنویسید.

- ایران مدرس از نظر گوگل برای عبارتهای تدریس خصوصی بهینه است. همین الان در گوگل عبارتهایی مانند تدریس خصوصی، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و .... را جستجو کنید. ایران مدرس را در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول خواهید دید.

- تعداد زیادی از مدرسین تبلیغات تدریس خودشان را بارها و بارها ویژه کرده اند. از جمله مواردی که نشان می دهد درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس کاملا موثر و پربازده است این است که بعضی از مدرسین آگهی تدریس خودشان را بارها و بارها (بعضی از مدرسین بیش از 20 بار) تمدید کرده اند. مسلما اگر از این طریق جذب شاگرد نداشتند تبلیغات تدریس ویژه خودشان را تمدید نمی کردند و دوباره هزینه پرداخت نمی کردند.



جذب شاگرد خصوصی

- در ایران مدرس بعد از جذب شاگرد هر جلسه درصد پرداخت نمی کنید. اگر از طریق همکاری با آموزشگاهها شاگرد جذب کنید هر جلسه 30 یا 40 درصد حق التدریس را باید به آموزشگاه پرداخت کنید و وقتی تعداد جلسات زیاد شود اصلا به صرفه نیست. وقتی به صورت مستقل و بدون واسطه از طریق ثبت تبلیغات در ایران مدرس شاگرد جذب می کنید هر جلسه کل مبلغ حق التدریس را برای خودتان برخواهید داشت. حتی اگر آگهی تدریس ویژه ثبت کنید تنها با جذب یک شاگرد و برگزاری یکی دو جلسه هزینه آگهی جبران خواهد شد.

- تبلیغات تدریس شما 24 ساعته در کل کشور قابل مشاهده است. این یکی از مزیتهای آگهی و تبلیغات اینترنتی است. با ثبت تبلیغ در ایران مدرس که به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی فعالیت دارد تبلیغ شما در تمام طول شبانه روز در کل کشور قابل مشاهده می باشد و متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی می توانند آگهی شما را مشاهده نمایند. چه نوع تبلیغ یا روش دیگری را سراغ دارید که به لحاظ مکانی و زمانی وسعت تبلیغات اینترنتی را داشته باشد؟

- متن آگهی تدریس خودتان را به صورت مداوم می توانید ویرایش کنید. وقتی در روزنامه تبلیغ می دهید و یا تراکت چاپ می کنید، بعد از انتشار امکان هیچ گونه تغییر دیگری وجود ندارد. در تبلیغات اینترنتی می توانید هر زمان متن آگهی خودتان را تغییر دهید، ویرایش کنید و مواردی که به نظرتان می رسد را به آن اضافه نمائید. می توانید عکس آگهی را تغییر دهید، نظرات مثبت شاگردهایتان را اضافه کنید و یا هر تغییر دیگری که می دانید می تواند منجر به افزایش بازدهی تبلیغ شما شود را اعمال نمائید.



بهترین روش جذب شاگرد

- شاگردهای شما می توانند نظر مثبت خودشان را ثبت کنند. هر چند خودتان می توانید در کلاسها از شاگردهای خودتان نظر سنجی کنید و در متن آگهی قرار دهید ولی به هر حال در سایت ایران مدرس برای هر کدام از اساتید در پایین صفحه آگهی امکانی در نظر گرفته شده است تا شاگردها و یا متقاضیان تدریس بتوانند نظرات خودشان را ثبت کنند. این نظرات را در کنترل پنل می توانید ببینید، به آن پاسخ دهید و پس از تایید شما در صفحه آگهی شما نمایش داده خواهد شد.



تدریس خصوصی بازارکار و درامد خوبی دارد؟

- در ایران مدرس می توانید وبلاگ داشته باشید. برای مدرسین این امکان فراهم شده است که برای خودشان یک وبلاگ داشته باشند. بعد از عضویت در سایت و ورود به کنترل پنل در گزینه های سمت راست می توانید وبلاگ را مشاهده کنید و مطالب خودتان را ثبت نمائید. در بخش وبلاگ می توانید در زمینه نحوه آموزش و مطالعه موفق دروس، آمادگی برای امتحان و .... مطلب ثبت کنید و به این ترتیب بازدید آگهی و صفحه شما بالاتر رفته و امکان جذب شاگرد شما هم بیشتر خواهد شد.



حتما بخوانید: 20 راهکار برای کسب موفقیت های بیشتر در کار و شغل تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا

- برای دروس تدریسی خودتان می توانید جزوه ثبت کنید. امکان منحصر به فرد دیگری که برای مدرسین تدریس خصوصی در ایران مدرس فراهم شده است این است که می توانید برای دروس تدریسی خودتان جزوات و خلاصه جزواتی به اسم خودتان ثبت کنید و شماره تماس و اطلاعات خودتان را هم در داخل این جزوات ثبت نمائید. به این ترتیب بیشتر شناخته خواهید شد و بازدید صفحه شما در ایران مدرس هم افزایش خواهد یافت.



موفقیت در تدریس و درآمد بالا

- آگهی شما در کنار مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد. ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس کاملا رایگان است. شما به عنوان یک معلم و یا مدرس خصوصی می توانید از امکانات ایران مدرس بدون پرداخت هزینه استفاده کنید. اما اگر آگهی خودتان را ویژه کنید، علاوه بر اینکه در صفحه اصلی سایت و بخش تدریس خصوصی تبلیغ شما بالاتر نمایش داده خواهد شد، آگهی شما به تناسب در کنار هزاران مقاله آموزشی، سوال امتحانی و ... هم نمایش داده می شود. مثلا اگر در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارید، تبلیغات تدریس ویژه شما در کنار مقالات مرتبط با زبان انگلیسی، سوالات امتحانی و جزوات زبان و ... هم نمایش داده خواهد شد.

- در بخش کنکور ایران مدرس تبلیغات تدریس ویژه هم نمایش داده می شود. ایران مدرس یک بخش مجزا برای ارائه مطالب کنکوری دارد. برای مشاهده بر روی عبارت سایت کنکور ایران مدرس کلیک کنید. در صورتیکه تبلیغ شما ویژه شده باشد و در ضمن در متن آگهی ذکر کرده باشید که در زمینه تدریس کنکور هم فعالیت دارید در این بخش هم آگهی شما در کنار مطالب کنکوری، تست های کنکور و .... نمایش داده خواهد شد.

با توجه به مطالب ارائه شده واضح است که بهترین روش برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ثبت تبلیغات در ایران مدرس و ارتباط گرفتن مستقیم با شاگردها و متقاضیان تدریس خصوصی می باشد. این روش هم به صرفه است و هم کاملا گسترده بوده و برای جذب شاگرد می تواند موثر باشد. اما اگر بخواهید از این روش بازدهی خوبی بگیرید باید آن را جدی گرفته و متن تبلیغ خودتان را خوب بنویسید. در ادامه در این زمینه توضیحاتی ارائه می گردد.



درامد بالای مدرسین تدریس خصوصی

برای افزایش احتمال جذب شاگرد از طریق ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس چه کارهایی انجام شود؟ برای اینکه بتوانید از طریق ثبت تبلیغات در ایران مدرس خوب شاگرد جذب کنید باید عنوان و متن اگهی خودتان را خوب بنویسید، برای تبلیغ خودتان عکس مناسبی انتخاب کنید و به صورت مداوم روی آگهی تدریس خودتان کار کنید.



در مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده در این زمینه توضیحات بسیار کاملی ارائه شده است.



هر چه متن اگهی شما بهتر نوشته شده باشد در جذب شاگرد موفق تر خواهید بود. در ایران مدرس صفحه آگهی بسیاری از مدرسین حتی 30000 و 40000 بازدید هم گرفته است. این بازدیدها وقتی تبدیل به تماس خواهد شد که متن اگهی تدریس شما خوب نوشته شده باشد. تمامی سوابق تدریس خودتان را ذکر کنید. افتخارات و ویژگی های متمایزی که دارید (رتبه خوب کنکور، استاد دانشگاه و یا دبیر رسمی و ...) را در متن اگهی ارائه نمائید. در صورت تمایل آگهی خودتان را ویژه کنید تا بیشتر دیده شود. مهمترین ویژگی خودتان را در عنوان آگهی ذکر کنید.



مطالعه مقاله نحوه نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر در رابطه با متن آگهی موفق کاملا مفید است.



برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی، شروع و یا گسترش فعالیت خودتان در زمینه تدریس خصوصی و جذب شاگردهای زیاد فرصت ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس (به عنوان بهترین روش جذب شاگرد) را از دست ندهید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید، ثبت نام نمائید و وارد کنترل پنل شوید و در ادامه تبلیغات تدریس خودتان را درج کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1081 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image