ارتباط مستقیم با 30627 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه در جذب شاگرد خصوصی موفق تر عمل کنیم؟

چگونه در جذب شاگرد خصوصی موفق تر عمل کنیم؟

به اشتراک گذاری

در این مقاله نکات مهمی در زمینه جذب شاگرد خصوصی ارائه شده است. اگر می خواهید در کار تدریس خصوصی موفق باشید باید بتوانید خوب شاگرد هم جذب نمائید. برای اینکه در جذب شاگرد خصوصی موفق تر باشید ادامه این مطلب را بخوانید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی

برای کسب موفقیت های بیشتر در جذب شاگرد باید سعی کنید روش های مختلفی را برای جذب شاگرد امتحان کنید. به عنوان مثال می توانید از شاگردهای خودتان ایمیل دوستان ایشان را بگیرید و به دوستان ایشان برای جذب شاگرد ایمیل بدهید. می توانید اگر در حال حاضر شاگردی دارید کارت خودتان را به ایشان بدهید تا در کلاس خودشان توزیع نماید. راهکار دیگری که وجود دارد این است که به شاگرد خودتان بگوئید که اگر شاگرد دیگری را برای شما جذب نماید 10 درصد به خود ایشان تخفیف می دهید. اگر خوب تدریس کنید و همین شاگردهایی که الان دارید راضی باشند مسلما کار شما را تبلیغ خواهند کرد و خود به خود و بدون تلاش اضافه ای شاگردهای بیشتری را جذب خواهید نمود. بنابراین تمامی این روش ها را در نظر داشته باشید. به موفقیت رساندن شاگردهایی که در همین ترم دارید خودش راه حلی است برای جذب شاگردهای بیشتر. مدرسین موفق از راههای مختلفی برای کلاس با آنها تماس گرفته می شود. مدرسین موفق در بسیاری از موارد خودشان برای جذب شاگرد جدید تلاشی نمی کنند و شاگردهای قدیمی آنها دوباره برای درس های جدید به ایشان مراجعه می کنند و یا شاگردهای جدیدی را به ایشان معرفی می نمایند. شما اگر بر دروس تدریسی خودتان 100 درصد مسلط باشید و شاگردهایی که الان دارید را به بهترین نتیجه برسانید و رفتار و حرکات و نحوه تدریس و برخورد شما نشان دهد که نتیجه گرفتن شاگردهایتان برایتان مهم است و واقعا به کار خودتان متعهد باشید حتما هر روز شاگردهای بیشتری خواهید داشت و کار به جایی می رسد که نمی توانید شاگردهای بیشتری را بپذیرید. فقط روی کیفیت کار خودتان و خوب نتیجه گرفتن شاگردهایتان متمرکز باشید.

مطالعه مقاله
رازهای موفقیت در جذب شاگرد با تبلیغات تدریس خصوصی و روش ها و راهکارهای خوب برای جذب و پیدا کردن شاگرد خصوصی هم در این زمینه مفید است.

مطالبی که در بالا گفته شد برای اساتید و مدرسینی است که کار تدریس خصوصی را از قبل شروع نموده اند. اگر شما در شروع کار هستید باز هم این موارد را در نظر داشته باشید. به محض جذب اولین شاگرد مواردی که در بالا گفته شد می تواند برای شما هم مفید باشد. توجه داشته باشید که حفظ شاگرد، از جذب شاگرد مهم تر هم می باشد. در بسیاری از موارد پیش آمده است که مثلا شخصی که در شروع کار تدریس خصوصی است شاگردی را مثلا از طریق آموزشگاه جذب می کند و همان جلسه اول والدین شاگرد تلفنی عدم رضایت خودشان را به آموزشگاه اعلام می کنند. در این حالت مدرس دیگری جایگزین می گردد. اگر خودتان هم به صورت مستقیم شاگرد جذب کرده باشید و پای آموزشگاه در میان نباشد، در این حالت هم شاگرد شما یا والدین ایشان بهانه ای را جور می کنند و کلاس ها کنسل می شود. این اتفاق برای مدرسین با تجربه و با سابقه هم که حواسشان بعضا به حساسیت و اهمیت جلسه اول کلاس نیست می افتد. بنابراین در کار تدریس خصوصی اگر می خواهید موفق شوید و شاگردهای بیشتر و بیشتری داشته باشید باید در جلسه اول بسیار عالی عمل کنید و در ادامه هم  تنها هدف شما خوب نتیجه گرفتن شاگردهایتان باشد. به این ترتیب از راههایی که فکر می کنید و فکر نمی کنید شاگردهای بیشتری به سمت شما خواهند آمد. البته برای شروع کار هم روش هایی برای پیدا کردن شاگردهای خصوصی بیشتر وجود دارد اما به هر حال مواردی که گفته شد در ادامه کار بسیار حیاتی است.

این مقاله را هم بخوانید:
چگونگی افزایش تاثیر و بازدهی آگهی های تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر


در مقالاتی که در بالا معرفی شده اند راهکارها و روش های مختلفی برای جذب شاگرد توضیح داده شده است. اما به هر حال در ادامه نیز به صورت مختصر روش هایی معرفی می شود. فکر می کنم همه به تماس با آموزشگاهها و ثبت مشخصات برای جذب شاگرد آشنا هستیم. علاوه بر این روش، می توانید در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com تبلیغ خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه ثبت کنید و شاگرد جذب نمائید. در سایت های تبلیغات عمومی مانند سودایران soodiran.com یا دیوار و شیپور و ... هم می توانید تبلیغ بدهید. البته این سایت ها تبلیغات در هر زمینه ای را ثبت می کنند و مانند ایران مدرس و یا سایت تدریس ریاضی به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت ندارند. می توانید از شبکه های اجتماعی و مثلا تبلیغات در اینستاگرام استفاده نمائید. راهکار دیگر این است که برای خودتان سایت و وبلاگ بزنید و تولید محتوا کنید و از این طریق شاگرد جذب نمائید. می توانید در مدرسه و یا محله مورد نظر خودتان تراکت توزیع نمائید. اگر با مدیر یکی از مدارس آشنایی دارید می توانید در حد 20 دقیقه کلاس رایگان برگزار کنید و در ادامه کارت خودتان را به شاگردها بدهید تا اگر تمایل داشتند برای کلاس خصوصی با شما تماس بگیرند. این روش هایی که ذکر شد تنها تعدادی از روش های موجود هستند و می توانید با کمی خلاقیت خودتان روش های مختلفی را پیدا کنید. حتی می توانید با سایر مدرسین در ارتباط باشید و تبادل شاگرد کنید.

مشاهده
فیلم آموزشی - چگونگی کسب درآمد خوب و بالا از کار و شغل تدریس خصوصی هم مفید است.

با توجه به توضیحاتی که در بالا ارائه شد، راهکارهای مختلفی برای جذب شاگرد وجود دارد. می توانید از این راهکارها استفاده نمائید و از کار تدریس خصوصی درآمد خوبی بدست آورید. کار درست و درست کار کردن همیشه جواب می دهد. اگر شما متعهدانه و صادقانه کار خودتان را انجام دهید مطمئن باشید در نهایت حتما جواب خواهید گرفت. کسب رضایت و به نتیجه رساندن شاگردهای فعلی ای که دارید، حتی اگر فقط یک شاگرد دارید، و امتحان کردن روش های مختلف و جدید برای جذب شاگردهای بیشتر کلید موفقیت در کار تدریس خصوصی است. البته همانطور که بارها و بارها در همین سایت ایران مدرس ذکر شده است، باید تلاش کنید دروسی را تدریس کنید که پرمتقاضی هستند و در ضمن خودتان به آن دروس علاقه دارید. ممکن است در ابتدای کار تعداد شاگردهای کمی داشته باشید و یا هر جلسه کلاس را با قیمت ارزان و پایینی هماهنگ کرده باشید، اما اگر مداومت داشته باشید و روش های مختلفی را امتحان کنید و دوباره تاکید می شود شاگردهای خودتان را به بهترین نتیجه برسانید، مطمئن باشید در نهایت موفق خواهید شد. اساتیدی که در حال حاضر برای کلاس های آن ها سر و دست می شکنند یک روز از همین شرایط شروع کرده اند ولی به کار خودشان علاقه داشته اند و مداومت به خرج داده اند.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 869 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image