ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه شاگردهایمان را حفظ کنیم؟

چگونه شاگردهایمان را حفظ کنیم؟

به اشتراک گذاری

در بسیاری از موارد مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی فعالیت می کنند، در جذب شاگرد موفق عمل نموده ولی در ادامه کار جلسات تدریس آنها توسط متقاضی تدریس کنسل می شود. اگر می خواهید شاگردانتان را حفظ کنید موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- جلسه اول تدریس بسیار مهم است. مطالعه مقاله اولین جلسه تدریس، جلسه اول تدریس چه بگوییم در این زمینه مفید است. دیدی که شاگرد شما در جلسه اول تدریس نسبت به شما پیدا می کند تا پایان جلسات باقی می ماند. بنابراین در جلسه اول تدریس خیلی خوب عمل کنید. در بسیاری از مواقع اگر شاگرد شما از کار شما در جلسه و جلسات اولیه تدریس راضی باشد تا پایان ترم کلاسها را با شما ادامه داده و چه بسا ترمهای بعد نیز با شما تماس بگیرد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه شاگردهای خصوصی بیشتری را جذب کنیم؟

2- علاوه بر جلسه اول، در جلسات بعدی تدریس هم خوب عمل کنید. البته همانظور که گفته شد جلسه اول بسیار مهم است و در جلسه اول باید بهترین تدریستان را ارائه دهید. ولی در جلسات بعد هم کیفیت کار را حفظ کنید.

3- به شاگردتان نشان دهید که نتیجه گرفتن او برایتان مهم است. پیگیر امتحانات باشید. کمی به نسبت آنچه انتظار می رود کار اضافه تر انجام دهید. مثلا نمونه سوال یا کتاب کمک آموزشی به شاگردتان هدیه بدهید. حتی می توانید برگه هایی که  روی سربرگ آنها مشخصات خودتان ثبت شده را برای نوشتن جزوات خلاصه در کلاس تدریس استفاده کنید.




راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد







4- با شاگردتان صادقانه رفتار کنید. عمدا جلسات تدریس خصوصی را طولانی نکنید و در حدی که لازم است کلاس بذارید. البته اگر چند جلسه اضافه تر به نتیجه گرفتن بهتر و صد در صدی کمک می کند حتما این جلسات را برگزار کنید. ولی به خاطر منفعت خودتان بدون دلیل جلسات اضافه تر برگزار نکنید.



پیشنهاد می شود مقاله چگونه در تدریس خصوصی موفق باشیم و شاگردهای بیشتری جذب کنیم؟ را هم بخوانید.

5- کیفیت کار و تدریستان را روز به روز بهتر کنید. هر بار قبل از جلسه تدریس به خودتان بگویید که این جلسه بهترین جلسه تدریس من خواهد بود و از دفعات قبل بهتر عمل کنید. تسلطتان را روز به روز بر مباحثی که تدریس می کنید افزایش دهید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1675 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image