ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی رازهای موفقیت در جذب شاگرد با تبلیغات تدریس خصوصی

رازهای موفقیت در جذب شاگرد با تبلیغات تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش رازهای موفقیت در جذب شاگرد با تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی ارائه می شود. مواردی وجود دارد که اگر آنها را به خوبی رعایت کنید می تواند در جذب شاگرد شما بسیار مفید و موثر باشد.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر

1- بهترین عکسی که دارید را برای تبلیغ خودتان انتخاب کنید: تماتمی افراد متقاضی تدریس و کلاس های تدریس خصوصی و والدین آنها در نگاه اول عکس شما را می بینند. عکسی که انتخاب می کنید باید ویژگی های لازم را داشته باشد. عکس شما باید مرتب و شیک و جذاب باشد. ممکن است شما عکس های زیادی داشته باشید که برای درج در تبلیغات تدریس خصوصی گزینه خوبی به نظر برسند. از بین آنها عکسی را انتخاب کنید که شیک تر و جذاب تر باشد و متناسب با شرایط یک فرد تحصیلکرده مرتب و خوب باشد. به احتمال زیاد خودتان منظور را متوجه شده اید. یک عکس خانوادگی که بخشی از آن را بریده باشید مناسب نیست. به این نکته توجه کنید که اولین و موثرترین چیزی که از شما در تبلیغات تدریس خصوصی دیده می شود همان عکس شما است. بنابراین در انتخاب آن دقت کنید.

2- دو یا سه تمایز بسیار خوب خودتان یا کلاس های خودتان را حتما در عنوان تبلیغ ارائه کنید: در بسیاری از موارد در لیست مدرسین فقط عنوان و عکس شما دیده خواهد شد. اگر این دو را خوب انتخاب کرده باشید شانس شما برای جذب شاگرد بسیار افزایش می یابد. در عنوان آگهی مهمترین ویژگی های خودتان مانند رتبه برتر کنکور، سابقه بالای تدریس، معدل بالا، تحصیل در دانشگاه خوب، دبیر و معلم رسمی و یا استاد دانشگاه، کسب رتبه خوب در المپیاد، دارای شاگردهای موفق قبلی و ..... را ارائه نمائید. اگر کلاس های شما ویژگی متمایز و خوبی دارد آن را هم ذکر کنید. به عنوان مثال تضمینی بودن کلاس ها، جلسه اول رایگان، ارائه جزوه اختصاصی، قیمت مناسب و .... می تواند موارد خوبی باشد. اگر بخواهیم یک عنوان خوب را مثال بزنیم این حالت می تواند یک نمونه خوب باشد: تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک توسط دبیر رسمی با 15 سال سابقه تدریس به صورت کاملا تضمنی و با قیمت و هزینه مناسب.

مطالعه مقاله
20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی هم مفید است.

3- ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ویژه: ثبت آگهی تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس کاملا رایگان است ولی در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی لینک هزینه تبلیغات تدریس خصوصی کلیک کنید. آگهی های تدریس خصوصی ویژه در صفحه اصلی سایت و در تمامی صفحات داخلی سایت هم در جایگاه بالاتری به نسبت آگهی های رایگان نمایش داده شده و بازدهی بالاتری دارند. بنابراین وقتی تبلیغ ویژه دارید بیشتر دیده خواهید شد و احتمال جذب شاگرد شما هم افزایش می یابد. به عنوان مثال وقتی کاربران متقاضی تدریس خصوصی ریاضی از طریق گوگل وارد ایران مدرس می شوند در صدر لیست مدرسین ابتدا اگهی های ویژه تدریس خصوصی را می بینند و به احتمال زیاد با همین اساتید هم تماس خواهند گرفت. متقاضیان تدریس خصوصی به مدرسین ویژه اعتماد بیشتری هم دارند چرا که می دانند این اساتید به صورت جدی تری کار تدریس خصوصی را دنبال می کنند.





موفقیت در جذب شاگرد

4- متن تبلیغات تدریس خصوصی را عالی بنویسید و به صورت مداوم به روز نمائید: واقعا یکی از رموز و رازهای موفقیت در جذب شاگرد همین متن اگهی تدریس خصوصی است. شما وقتی عنوان و عکس را خوب انتخاب می کنید تبلیغ شما بیشتر دیده خواهد شد ولی وقتی تماس های بیشتری با شما خواهند گرفت که متن تبلیغ را خوب نوشته باشید. خودتان را جای متقاضیان تدریس خصوصی و یا والدین انها بگذارید. فرض کنید آگهی یکی از اساتید را دیده اید که متن کوتاه و مختصری دارد ولی استاد دیگری سوابق تدریس را کامل ارائه نموده است و ذکر کرده است که قبلا در کدام مدارس درس داده است و حتی نظرات شاگردهای قبلی خودش را هم ثبت نموده است و به خوبی نشان می دهد که تدریس ایشان عالی است. با کدامیک از اساتید تماس می گیرد. خوب مسلما با استاد و معلمی که با ارائه متن بهتر و کاملتر اعتماد شما را بیشتر جلب کرده است. بنابراین خودتان هم روی این متن تبلیغ خوب کار کنید و تلاش کنید متن را عالی بنویسید. در هر زمانی نکته جدیدی به نظرتان رسید به متن تبلیغ اضافه کنید. نگران طولانی شدن متن آگهی تدریس نباشید. مهمترین موارد را در پاراگراف اول ذکر نمائید.

پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید:
چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر

5- اعتقاد به موثر بودن این روش و جدی گرفتن آن: این نکته شاید مهمترین مورد باشد. وقتی شما تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس را جدی می گیرید و برای انتخاب عکس، نوشتن عنوان و متن اگهی وقت می گذارید و به صورت مداوم آگهی خودتان را به روز می کنید احتمال موفقیت شما در جذب شاگرد به میزان بسیار زیادی افزایش می یابد. بنابراین سعی کنید این روش را جدی بگیرید و برای آن وقت بگذارید. از سایت و وبلاگ خودتان و یا شبکه های اجتماعی و فروم ها به صفحه خودتان در همین سایت لینک بدهید. متن اگهی را به صورت مداوم کاملتر کنید و برای دروس تدریسی خودتان جزوه و خلاصه جزوه ثبت نمائید. در همین سایت ایران مدرس امکان ثبت جزوه وجود دارد. تبلیغ خودتان را ویژه کنید و به صورت مداوم بر روی به روز رسانی در کنترل پنل کلیک نمائید تا تبلیغ شما بالاتر نمایش داده شود. اگر تبلیغ شما ویژه باشد می توانید به سایت و وبلاگ خودتان هم لینک بدهید و اعتبار آن را برای گوگل افزایش دهید.



7 راهکار برای جذب شاگرد و کسب درآمد بیشتر از تدریس خصوصی

در این بخش سعی شد رازهای موفقیت در جذب شاگرد با تبلیغات تدریس خصوصی توضیح داده شود. در همین سایت ایران مدرس مقالات بیشتری هم در زمینه تبلیغات موفق تدریس ارائه شده است که تعدادی از آنها معرفی شد. برای درج آگهی در این سایت در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1185 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image