ارتباط مستقیم با 30609 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چرا در ایران مدرس آگهی تدریس ویژه ثبت کنم؟

چرا در ایران مدرس آگهی تدریس ویژه ثبت کنم؟

به اشتراک گذاری

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وب سایت تا سال 1402 بیش از 27000 مدرس ثبت نام کرده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی دروس مختلف فعالیت دارند.


ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زبان انگلیسی و ... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد. ثبت آگهی تدریس خصوصی در این وب سایت، در صورتیکه متن آگهی تدریس را خوب، کامل و قانع کننده بنویسید، می تواند برای جذب شاگرد کاملا موثر باشد. تعداد زیادی از مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس آگهی تدریس خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند. برای گرفتن بیشترین بازدهی از آگهی تدریس خودتان حتما مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده را مطالعه کنید.



آگهی های تدریس ویژه هم در صفحه اصلی سایت و هم در بخش تدریس خصوصی در جایگاه بالاتری نمایش داده شده و بیشتر در معرض دید متقاضیان تدریس قرار می گیرد. در ضمن، تبلیغات تدریس ویژه شما به تناسب موضوع در کنار هزاران سوال امتحانی، تست کنکور، جزوات آموزشی و ... نیز نمایش داده خواهد شد. اگر خودتان سایت یا وبلاگی در زمینه تدریس خصوصی دارید، با ثبت تبلیغات ویژه تدریس در ایران مدرس می توانید به سایت یا وبلاگ خودتان هم لینک بدهید و جایگاه آن را در گوگل ارتقا دهید. در صورتیکه در متن آگهی تدریس شما ذکر شده باشد که در زمینه تدریس کنکور فعالیت دارید و تبلیغ شما ویژه شده باشد، در بخش کنکور سایت ایران مدرس هم آگهی شما نمایش داده خواهد شد.


مطالعه کنید: روشهای خلاقانه تدریس


آگهی تدریس خصوصی ایران مدرس
علاوه بر موارد گفته شده، آگهی های ویژه در سایت ایران مدرس مزیتهای دیگری هم دارد. کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی به آگهی های ویژه اعتماد بیشتری می کنند. به هر حال، وقتی یک مدرس یا معلم تدریس خصوصی حاضر شده است برای ثبت تبلیغات تدریس خودش هزینه پرداخت کند مشخص است که در کار تدریس جدی تر است و بیشتر می توان به ایشان اعتماد کرد. آگهی های تدریس ویژه در تمام بخشهای سایت ایران مدرس به نسبت آگهی های رایگان در موقعیت بهتر و بالاتری نمایش داده می شوند و در نتیجه بیشتر دیده خواهند شد. امکان دیگری که برای آگهی های تدریس ویژه در ایران مدرس وجود دارد این است که مدرسین دارای تبلیغات ویژه می توانند آگهی خودشان را با استفاده از کلید به روز رسانی در کنترل پنل به روز کنند و در مقایسه با آگهی های تدریس با تعداد ستاره برابر موقعیت تبلیغات خودشان را بالاتر انتخاب نمایند. - مقالات تدریس پژوهی
برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی می توانید آگهی تدریس خودتان را در ایران مدرس درج نمائید. ثبت آگهی در این وب سایت کاملا رایگان است ولی در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید و از مزایایی که در بالا گفته شد بهره مند شوید. برای موفقیت در تدریس خصوصی از طریق ثبت تبیلغات تدریس در ایران مدرس خودتان هم باید این روش جذب شاگرد را جدی بگیرید و متن آگهی خودتان را خوب بنویسید. مطالعه مقاله
نحوه نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر در این زمینه کاملا موثر است.


آمار بازدید: 851 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image