ارتباط مستقیم با 30621 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نمونه آگهی تدریس خصوصی شیمی

نمونه آگهی تدریس خصوصی شیمی

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با نمونه آگهی تدریس خصوصی شیمی توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی شیمی فعالیت داشته باشید و آگهی ثبت کنید مطالعه این مقاله برای شما مفید خواهد بود.

برای مشاهده لیست مدرسین شیمی ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس و مشاهده آگهی های تدریس این اساتید بر روی عبارت تدریس خصوصی شیمی کلیک کنید.

در همین سایت ایران مدرس تا سال 98 نزدیک به 20000 مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی شیمی و سایر دروس فعالیت دارند. اگر در جستجوی نمونه آگهی تدریس خصوصی شیمی هستید با کلیک بر روی عبارتی که در بالا ذکر شد می توانید لیست کامل مدرسین شیمی را ببینید و مشاهده کنید که هر کدام از اساتید شیمی تبلیغ خودشان را چگونه ثبت نموده اند. بسیار عالی است که از آگهی های تدریس مدرسین شیمی ایده بگیرید و تعدادی از این آگهی ها را بررسی نمائید و نکات مثبت آنها را برای تبلیغ خودتان هم در نظر داشته باشید. البته بهتر است کپی کاری نکنید و بعد از بررسی آگهی های تدریس خصوصی در نهایت تبلیغ خودتان را از اول برای خودتان تایپ کنید و بنویسید. چون به هر حال گوگل متن های کپی شده را تشخیص خواهد داد و صفحه شما یک صفحه تکراری به حساب خواهد آمد. از طرفی کاربران وقتی متن تبلیغ شما را ببینند متوجه خواهندد شد که کپی شده است و برای اعتبار خود شما خوب نیست. بنابراین از متن نوشته شده توسط سایر مدرسین ایده بگیرید ولی در نهایت متن تبلیغ خودتان را خودتان بنویسید.

مطالعه مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد و مشاهده ویدیوی نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازده هم مفید است.

بهتر است متن آگهی تدریس خصوصی شیمی شما کامل و قانع کننده نوشته شود. به هر میزان موارد بیشتری را در متن تبلیغ خودتان ذکر کنید بازدهی آن بالاتر خواهد رفت. می توانید قبل از نوشتن تبلیغ لیستی از افتخارات خودتان و مزیتهایی که کلاس های شما دارد را تهیه نمائید و در ادامه آن را از مهم به کم اهمیت تر مرتب نمائید. به این معنی که مواردی که برجسته تر و مهم تر هستند را در ابتدای لیست قرار دهید و به همین ترتیب موارد دارای اهمیت کمتر را در انتهای لیست ارائه نمائید. هر افتخاری که برای خودتان می نویسید در ادامه ذکر کنید که چه مزیتی برای شاگرد شما دارد. مثلا بنویسید: کسب درصد 70 در شیمی کنکور توسط بنده – بنابراین برای موفقیت در شیمی کنکور می توانم راهنمای خوبی برای شما باشم. یا اگر در المپیاد شیمی رتبه خوبی کسب کرده اید، نمره خودتان در شیمی در دبیرستان و دانشگاه خوب بوده است، سابقه بالایی در تدریس شیمی در مدارس و آموزشگاهها دارید و یا هر مورد دیگری را هم ذکر نمائید. هر چه کاملتر بنویسید بهتر است.

پیشنهاد می کنیم مقاله
کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی: تدریس خصوصی شیمی را هم مطالعه نمائید.


در انتهای متن تبلیغ خودتان نظرات شاگردهای قبلی را ارائه نمائید. اگر در حال حاضر دو نفر شاگرد دارید که از کلاس های شما راضی هستند یا به صورت گروهی در مدرسه یا آموزشگاهی شیمی تدریس می کنید، از شاگردهای خودتان نظر سنجی کنید و در متن تبلیغ قرار دهید. اگر نظرات مثبت باشد و واقعی، در جذب شاگرد جدید بسیار موثر است. در ادامه به عنوان مثاله 3 نمونه آگهی تدریس خصوصی شیمی ثبت شده در همین سایت ایران مدرس ارائه می شود.

نمونه آگهی تدریس خصوصی شیمی شماره 1

تدریس خصوصی شیمی در تمامی مقاطع تحصیلی شیمی اول دبیرستان، شیمی دوم دبیرستان، شیمی پایه تا کنکور، شیمی سوم و پیش دانشگاهی، تضمینی، یادگیری شیمی به روش فهم مطالب و بدون نیاز به حفظ کردن موضوعات

تدریس خصوصی در تهران

تدریس دروس دبیرستان

دروس رشته تجربی

دروس شیمی فیزیک 1 و 2، شیمی کوانتوم لواین

دروس شمی رشته های شیمی و مهندسی شیمی

دروس رشته ریاضی

شیمی نهم، شیمی دهم، شیمی یازدهم، شیمی دوازدهم

توضیح: در این آگهی بهتر بود که مدرس در رابطه با سوابق تدریس و افتخارات خودشان توضیح ارائه می کردند و در جذب شاگرد بسیار موثر خواهد بود. ذکر کامل دروس تدریسی ویژگی خوب این تبلیغ است ولی سوابق تدریس و افتخارات و ... را ندارد.

نمونه آگهی تدریس خصوصی شیمی شماره 2



توضیح: این آگهی بسیار خوب نوشته شده است. البته بخشی از تبلیغ ثبت شده توسط استاد اینجا ارائه شده است و متن کامل را می توانید در بخش تدریس خصوصی این سایت ببینید. استاد سوابق تدریس و افتخارات خودشان را به خوبی ارائه کرده اند.

نمونه آگهی تدریس خصوصی شیمی شماره 3




توضیح: از این آگهی تدریس شیمی که توسط یکی از اساتید سایت ثبت شده است هم به عنوان نمونه تبلیغ می توانید ایده بگیرید. ایشان هم به خوبی سوابق تدریس و رزومه خودشان را ارائه نموده اند.

با توجه به موارد بالا و توضیحات ارائه شده و همچنین با مشاهده تبلیغ تدریس ثبت شده توسط اساتید شیمی در همین سایت ایران مدرس می توانید یک آگهی عالی برای خودتان درج نمائید و شاگرد جذب کنید. برای درج تبلیغ در همین سایت ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و تبلیغ خودتان را درج نمائید. ثبت آگهی در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا به نسبت سایر اساتید در تمام صفحات سایت در جایگاه بالاتری قرار بگیرید و بیشتر دیده شوید. به این ترتیب احتمال جذب شاگرد شم هم افزایش خواهد یافت. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک هزینه تبلیغات تدریس خصوصی کلیک نمائید. مطالعه کنید:
چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 3728 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image