ارتباط مستقیم با 30455 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی با ثبت آگهی و تبلیغ رایگان تدریس

جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی با ثبت آگهی و تبلیغ رایگان تدریس

به اشتراک گذاری

با ثبت آگهی رایگان تدریس در همین سایت ایران مدرس می توانید به راحتی شاگرد جذب کنید و از تدریس درآمد کسب نمائید. وقتی در این وب سایت حضور دارید تبلیغ شما در معرض دید متقاضیان واقعی تدریس خصوصی قرار خواهد گرفت.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: مزیت های به روز رسانی آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس برای جذب شاگرد

سایت ایران مدرس www.IranModares.com (همین سایت) برترین و بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد. بزرگترین، معتبرترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران، ایران مدرس است. بازدید ایران مدرس در روز بین 15000 تا 20000 است. رتبه الکسای ایران مدرس از هر سایت تدریس دیگری بهتر است. رتبه الکسا نشان دهنده تعداد بازدید کننده و بازدید هر سایت است.



پیشنهاد می شود این مقاله را هم بخوانید: چرا تبلیغات تدریس خصوصی بهترین روش برای جذب شاگرد است؟

اگر می خواهید در سال 97 و 98 و یا هر زمان دیگری در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید، تعداد شاگردان خودتان را افزایش دهید و از تدریس و آموزش درآمد کسب نمائید، فرصت درج آگهی رایگان در ایران مدرس را از دست ندهید. مطالعه موارد زیر نیز به ثبت یک آگهی موثر و پربازده به شما کمک خواهد کرد.















ایران مدرس از نظر موتور جستجوی گوگل کاملا بهینه است. با جستجوی عبارتهای شامل تدریس خصوصی در گوگل اولین یا یکی از اولین وب سایتهایی که در صفحه اول نتایج گوگل مشاهده خواهید کرد ایران مدرس است. در وب سایت ایران مدرس هزاران جزوه و نمونه سوال امتحانی و ... برای دانلود ارائه شده است. دانش آموزان و دانشجویان با جستجوی نمونه سوال امتحانی، جزوات درسی، تست کنکور و ... در گوگل وب سایت ایران مدرس را مشاهده کرده و آگهی شما را خواهند دید.



مطالعه این مقاله را هم از دست ندهید: راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد


آمار بازدید: 1003 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image