ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی قیمت کلاس های تدریس خصوصی فیزیک در سال 98

قیمت کلاس های تدریس خصوصی فیزیک در سال 98

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با قیمت کلاس های تدریس خصوصی فیزیک در سال 98 توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید در رابطه با قیمت کلاس های تدریس خصوصی فیزیک در سال 98 اطلاعاتی بدست آورید ادامه این مقاله را بخوانید.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین فیزیک در سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر ویدیوی بهترین معلم های خصوصی فیزیک در تهران و کرج و کل ایران را ببینید.

در سال 98 و یا هر زمان دیگری قیمت کلاس های خصوصی فیزیک و دروس دیگر به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و در ویدیوی
قیمت کلاس های تدریس خصوصی در سال 98 در این زمینه خوب توضیح داده شده است. فیزیک یکی از دروس مهم در مقطع متوسطه است و در مقطع دانشگاه هم اکثر دانشجویان برای یادگیری بهتر فیزیک هالیدی و فیزیک عمومی 1 و 2 از کلاس های تدریس خصوصی استفاده می کنند. در همین سایت ایران مدرس اساتید در کنار ارائه رزومه کاری، سوابق تدریس، دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی خودشان، تعداد سال سابقه تدریس و .... هزینه ای که برای کلاس های خصوصی در سال 98 در نظر دارند را هم اعلام نموده اند و می توانید با کلیک بر روی لینکی که در بالا ارائه شد هم لیست کامل مدرسین و مشخصات آنها را ببینید و هم از قیمت به روز و جدید کلاس های فیزیک در سال 98 اطلاع حاصل کنید.

پیشنهاد می شود مقاله
بهترین قیمت کلاس های تدریس خصوصی در سال 98 را هم بخوانید.

در وب سایت حاضر (ایران مدرس) کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی ارائه شده است و می توانید بدون واسطه و به صورت مستقیم با مدرسین فیزیک و سایر دروس در ارتباط باشید. در این وب سایت می توانید رزومه کاری و سوابق تدریس اساتید را در کنار قیمت درخواستی هر معلم برای کلاس های خصوصی مشاهده نمائید و در نهایت با توجه به معیارهایی که در نظر دارید بهترین معلم و استاد مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. البته توجه کنید که فقط ارزان بودن کلاس ها را به عنوان معیار در نظر نگیرید. در سال 98 و یا هر زمان دیگری بهتر است برای انتخاب معلم خصوصی ابتدا رزومه و سوابق تدریس را در نظر داشته باشید و در اولویت بعدی قیمت را در نظر بگیرید. به هر حال اگر شما با یک استاد خوب 5 جلسه کلاس داشته باشید به اندازه 10 جلسه یک معلم معمولی می تواند برای شما بازدهی داشته باشد.

پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید:
قیمت تدریس خصوصی فیزیک دبیرستان و کنکور در تهران و کرج


با توجه به موارد ذکر شده بهتر است لیست مدرسین فیزیک را در همین سایت ایران مدرس ببینید و با توجه به مشخصات ثبت شده توسط خود اساتید و نرخ تعیین شده توسط هر استاد با یک معلم خوب فیزیک کلاس ها را هماهنگ کنید. بعضی از اساتید ممکن است در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر کرده باشند که باید با این اساتید برای اطلاع از قیمت دقیق کلاس ها تماس بگیرید. در ایران مدرس شماره تماس اساتید هم نمایش داده شده است. بعضی دیگر حتی جلسه اول را در صورت عدم رضایت شما رایگان برگزار می کنند. نکته دیگر اینکه اگر تعداد جلسات مورد نیاز شما بالا باشد می توانید از معلم خصوصی فیزیک برای هر جلسه تخفیف بگیرید. اساتید برای جلسات بالا معمولا تخفیف در نظر می گیرند.

مطالعه نمائید:
هزینه تدریس خصوصی فیزیک

در سال 98 برای درس فیزیک و یا هر درس دیگری که می خواهید معلم خصوصی داشته باشید موارد ذکر شده در این بخش در زمینه قیمت کلاس ها می تواند راهنمایی خوبی برای شما باشد. دقت کنید اگر فقط روی ارزان بودن کلاس ها تمرکز کنید ممکن است یک استاد داشته باشید و 10 جلسه کلاس برگزار کنید با هزینه هر جلسه مثلا 40 هزار تومان. در این حالت کل هزینه کلاس ها 400 هزار تومان خواهد شد و اگر نتیجه نگیرید کل 400 هزار تومان و وقت شما هدر خواهد رفت. اما اگر از ابتدای کار با این دید لیست مدرسین را ببینید که می خواهید یک معلم خوب داشته باشید، حتی اگر هر جلسه 60 هزار تومان پرداخت کنید ممکن است به نسبت 400 هزار توامن مبلغ نهایی 600 هزار تومان بیشتر باشد ولی در عوض نتیجه خوبی خواهید گرفت. بنابراین هم هزینه مناسب و هم کیفیت کلاس ها را در نظر داشته باشید. نکته دیگر اینکه یک معلم خوب می تواند در 7 یا 8 جلسه همان مطالب 10 جلسه معلم معمولی را تدریس کند و حتی در نهایت شاید هزینه پرداختی شما به یک استاد خوب و یک معلم معمولی خیلی متفاوت نباشد.

مطالعه مقاله
قیمت تدریس خصوصی فیزیک چقدر است؟ هم مفید است.

با توجه به مطالب ارائه شده، اگر در زمینه قیمت کلاس های تدریس خصوصی فیزیک در سال 98 سوال دارید برای مشاهده لیست کامل مدرسین و قیمت تعیین شده توسط هر استاد بر روی لینکی که در بالا معرفی شده است کلیک کنید. در این وب سایت لیست کامل مدرسین فیزیک و سایر دروس را می توانید مشاهده کنید. اگر در طول ترم از کلاس های خصوصی فیزیک استفاده کنید بهتر است. چرا که هم قیمتها ارزان تر و مناسبتر خواهد بود و هم اینکه از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن تر خواهید بود. نکته دیگر اینکه اگر می خواهید با هزینه مناسب تری در این کلاس ها شرکت کنید، می توانید با یکی از دوستان خودتان که سطح درسی شما به هم نزیدک است در کلاس ها حاضر شوید. اگر استادی برای کلاس فیزیک تک نفره به صورت خصوصی هزینه 80 هزار تومان را در نظر دارد برای کلاس دو نفره با 100 تومان هم تدریس را انجام خواهد داد. یعنی در کلاس دو نفره، هر نفر می توانید 50 هزار تومان پرداخت نمائید. به این ترتیب با قیمت مناسبتری در کلاس ها شرکت خواهید کرد. به این ترتیب در سال 98 می توانید با نرخ مناسب یک معلم خصوصی خوب داشته باشید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 499 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image