ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی قرار گرفتن در لیست مدرسین ویژه و افزایش احتمال جذب شاگرد

قرار گرفتن در لیست مدرسین ویژه و افزایش احتمال جذب شاگرد

به اشتراک گذاری

همانطور که می دانید برای جذب شاگرد می توانید در سایت ایران مدرس عضو شوید و به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید. البته در صورت تمایل می توانید در لیست مدرسین و اساتید ویژه هم قرار بگیرید که به دلایل زیر برای جذب شاگرد بازدهی بهتری دارد:

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: مشاهده تعرفه و شرایط ثبت آگهی ویژه تدریس خصوصی

1- اطلاعات مدرسین و اساتید ویژه همواره در صفحه اصلی سایت و بالاتر از سایر مدرسین نمایش داده می شود و این اساتید بیشتر دیده خواهند شد. افراد وقتی وارد صفحه اصلی سایت ایران مدرس می شوند مدرسین ویژه و شماره تماس آنها را خواهند دید و به احتمال زیاد با این اساتید تماس می گیرند.

2- افراد و متقاضیان تدریس خصوصی به مدرسین ویژه بیشتر اعتماد می کنند و احتمال جذب شاگرد این اساتید بالاتر است. همین عبارت مدرس ویژه خودش باعث ایجاد اعتماد بیشتری در کاربران می گردد. البته واضح است که اساتید ویژه به صورت جدی تری در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند چرا که حاضر شده اند برای تبلیغ خودشان هزینه پرداخت نمایند.

3- در ایران مدرس در کنار جزوات آموزشی، مقالات آموزشی، نمونه سوالات امتحانی، تست کنکور و .... مدرسین ویژه به تناسب دروسی که تدریس می کنند نمایش داده خواهند شد. به عنوان مثال اگر شما در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و یا تدریس خصوصی فیزیک فعالیت دارید علاوه بر صفحه اصلی سایت و بخش تدریس خصوصی، در کنار جزوات و سوال امتحانی و .... ریاضی و فیزیک هم مشخصات شما نمایش داده خواهد شد.

پیشنهاد می شود مقاله
چگونگی نوشتن متن خوب و موثر برای تبلیغات تدریس خصوصی را هم بخوانید.


4- در بخش کنکور سایت ایران مدرس هم مدرسینی که دروس کنکوری را درس می دهند به صورت رندوم نمایش داده خواهند شد. برای مشاهده بخش کنکور ایران مدرس بر روی این لینک کلیک کنید. اگر مثلا در زمینه تدریس خصوصی شیمی کنکور فعالیت دارید در بخش کنکور هم مشخصات شما نمایش داده خواهد شد. البته واضح است که اگر تبلیغ شما ویژه باشد.





5- افراد مختلف وقتی از طریق گوگل و با جستجوی عبارت های مرتبط با تدریس خصوصی وارد ایران مدرس می شوند ابتدا مدرسین ویژه را خواهند دید. فرض کنید شخصی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی را در گوگل جستجو کرده باشد و از طریق آن وارد ایران مدرس شده باشد. مسلما ابتدا مدرسین ویژه زبان انگلیسی را خواهد دید و احتمال جذب شاگرد این اساتید بالاتر است.

6- در جزئیات توضیحات تدریس خصوصی مدرسین عادی هم اساتید ویژه نمایش داده خواهند شد. همین الان اگر بر روی آگهی تدریس خصوصی یکی از مدرسین که ویژه نیست در سایت ایران مدرس کلیک کنید خواهید دید که بالای آگهی ایشان مدرسین ویژه نمایش داده شده اند. در همه ی صفحات ایران مدرس اولویت به مدرسین ویژه داده شده است.

مطالعه مقاله
چگونگی درج تبلیغات تدریس خصوصی با بازدهی بالا برای جذب شاگرد هم مفید است.

7- با قرار گرفتن در لیست اساتید ویژه می توانید به سایت و یا وبلاگ و یا کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام خودتان هم لینک بدهید و آن را معرفی نمائید. به این ترتیب هم اعتبار سایت و وبلاگ شما نزد گوگل بالاتر خواهد رفت و هم اینکه افراد بیشتری با سایت شما آشنا خواهند شد.

8- ....

با توجه به موارد ذکر شده، واضح است که قرار گرفتن در لیست مدرسین ویزه می تواند برای جذب شاگرد بسیار موثر باشد. در کنار تمامی موارد بالا باید خودتان این روش برای جذب شاگرد را جدی بگیرید. مطالعه مقاله زیر در این زمینه مفید است.


رازهای موفقیت در جذب شاگرد با تبلیغات تدریس خصوصی

برای ویرایش و به روز رسانی مشخصات خودتان در همین سایت ایران مدرس و یا برای ثبت آگهی ویژه تدریس خصوصی و قرار گرفتن در لیست اساتید صفحه اصلی سایت، به این وب سایت مراجعه نمائید.

www.IranModares.com

با تشکر – ایران مدرس


آمار بازدید: 681 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
محمدرضا قنواتی دوشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲

عالی وواقعا مفید است