ارتباط مستقیم با 30555 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی پشتیبانی و حمایت کامل از شاگردان و موفقیت در تدریس خصوصی

پشتیبانی و حمایت کامل از شاگردان و موفقیت در تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

یکی از مزیتهای کلاسهای تدریس خصوصی برای دانشجویان و دانش آموزان این است که مدرس به صورت کامل در طول ترم از آنها حمایت کرده و به موفق شدن آنها در تحصیل کمک می کند. اگر شما هم به کار تدریس خصوصی مشغول هستید، تلاش کنید تا از شاگردانتان به صورت کامل حمایت نمائید. یکی از تفاوتهای کلاسهای خصوصی و گروهی همین است. از شما انتظار می رود که به صورت کامل از شاگردانتان حمایت کنید و از هیچ تلاشی برای رسیدن آنها به موفقیت فروگذار نکنید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 7 رمز موفقیت در تدریس خصوصی

پشتیبانی و حمایت از شاگردانتان اگر مهمترین کار شما حین برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی نباشد، بی شک یکی از مهمترین کارهایی است که باید انجام دهید. دانش آموزان و دانشجویانی که از کلاسها و جلسات آموزش در منزل و تدریس خصوصی استفاده می کنند، یا درس را خوب بلد نیستند و می خواهند از این کلاسها برای جبران عقب افتادگی های گذشته استفاده نمایند و یا در کلاس درس مدرسه غائب بوده اند و به تنهایی نمی تواند درس و مباحثی که باید بخوانند را جمع کنند. این متقاضیان کلاسهای تدریس خصوصی از مدرسین کمک می گیرند تا در آموزش بهتر و کسب نمره بالاتر، ارتقای معدل و موفقیت در کنکور به آنها کمک کنند. مدرسین هم باید در این راستا حمایت و پشتیبانی عالی و بسیار خوبی انجام دهند. به این معنی که در مرحله اول تا جایی که می توانید مطالب خوب و مفیدی را در کلاسهای تدریس خصوصی ارائه کنید. جزوه خود دانش آموز و دانشجو را ملاک قرار داده و مطالب را به خوبی تشریح نمائید. در برنامه ریزی روزانه و هفتگی و ماهانه به شاگردانتان کمک کنید. نباید فقط به تدریس و ارائه درس اکتفا کنید. به شاگردانتان مشاوره هم بدهید.  در مرحله بعد هر کمکی از دستتان بر می آید برای شاگردانتان انجام دهید. چه اشکالی دارد شاگردان شما در خارج از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی بتوانند با شما تماس گرفته و اگر اشکالی برایشان پیش آمد آن را برطرف کنید. اگر به این ترتیب شاگردان خودتان را پشتیبانی نمائید و در کل طول ترم و در کلاسهای تدریس خصوصی هوای آنها را داشته باشید، هم خودتان در تدریس موفق بوده و پول خوب در میآورید و هم شاگردان شما موفق خواهند شد. حمایت خودتان از شاگردانتان را در کل طول ترم و تا شب امتحان ادامه دهید. حتی یک روز قبل از امتحان جلسه جمع بندی بذارید. در جلسه جمع بندی تمامی اشکالات را برطرف کنید. حتی بعد از اتمام کلاسهای تدریس خصوصی و بعد از امتحانات جویای وضعیت شاگردانتان باشید. حامی و پشتیبان شاگردانتان باشید و نتیجه گرفتن آنها برایتان مهم باشد تا خودتان پله های ترقی را طی کنید و در کار تدریس موفقیت های زیادی کسب نمائید.



پیشنهاد می کنیم مقاله روش تدریس خصوصی - نحوه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی را هم بخوانید.

در همین سایت (ایران مدرس) مقالات زیادی در زمینه موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی ارائه شده است که در پایین همین مطلب تعدادی از آنها را می توانید مشاهده کنید. برای درج آگهی و تبلیغ تدریس در این وب سایت، در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ثبت نام و ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس خصوصی ثبت نام کرده اند. بازدید سایت ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد.



مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونه یک تدریس حرفه ای و موفق داشته باشیم؟


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 542 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image