ارتباط مستقیم با 30605 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی بهترین روش جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس ریاضی

تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی بهترین روش جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس ریاضی

به اشتراک گذاری

تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی بهترین روش جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس ریاضی است. البته در این بخش منظور تبلیغات در اینترنت و در سایتهای تبلیغات اینترنتی مانند ایران مدرس (همین سایت) است که به صورت تخصصی در زمینه آگهی و تبلیغات تدریس فعالیت دارند. در ادامه در زمینه تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس توضیحاتی ارائه می شود.

تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی در اینترنت و خصوصا در سایتهای تخصصی آگهی تدریس خصوصی مانند ایران مدرس می تواند کاملا موثر باشد. البته مثل هر کار دیگری برای اینکه این نوع تبلیغات هم برای شما بازدهی خوبی داشته باشد باید درست و اصولی عمل کنید. قبل از آنکه منظور خودمان از عملکرد درس در زمینه تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی را مشخص کنیم کمی در زمینه مزیتهای این نوع تبلیغ برای جذب شاگرد حرف می زنیم. ثبت تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی در ایران مدرس (همین سایت) کاملا رایگان است و این اولین مزیت این نوع تبلیغ است. در این وب سایت به صورت کاملا رایگان می توانید آگهی خودتان را ثبت کنید. البته متاسفانه این رایگان بودن ثبت آگهی باعث شده است که توسط بعضی از افراد جدی گرفته نشود. به زبان ریاضی اگر بخواهیم حرف بزنیم باید گفت که میزان بازدهی و موثر بودن این نوع تبلیغ متناسب است با اینکه به چه میزان آن را جدی بگیرید.



مطالعه کنید: چگونه برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی ریاضی خوب تبلیغ کنیم؟

جدی گرفتن این نوع آگهی به چه معنی است؟ یعنی اینکه برای نوشتن آگهی و متن آگهی خودتان وقت بگذارید. البته در مرحله اول اصلا وقتی سراغ کار تدریس ریاضی بیائید که به آن علاقه دارید. اگر از آموزش، یادگیری، تدریس و حل سوالات و تمرینات ریاضی لذت می برید و به آن علاقه دارید مطمئنا احتمال موفق شدن شما خیلی بیشتر است. اگر فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی یا هر درس دیگری را بیشتر دوست دارید در آن زمینه فعالیت کنید. در بلند مدت بازدهی کار شما و میزان موفقیت شما خیلی به این بستگی دارد. جدی گرفتن تبلیغات تدریس ریاضی یعنی اینکه متن آگهی خودتان را به مرور تکمیل کنید و حتی برای درس ریاضی جزوه تهیه کرده و در این سایت ثبت نمائید. حتی می توانید در صورت تمایل آگهی خودتان را ویژه کنید تا بالاتر قرار بگیرد. هر چه متن آگهی شما بهتر نوشته شده باشد، رزومه کاملتری از خودتان ارائه کرده باشید و در متن آگهی سوابق تدریس موفق بیشتر و نظرات مثبت بیشتری از شاگردهایتان ارائه کرده باشید احتمال نتیجه گرفتن، جذب شاگرد و موفقیت شما در کار تدریس ریاضی بیشتر خواهد شد.



تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی

حال چرا تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی بهترین روش جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس ریاضی است؟ وقتی در اینترنت و در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس آگهی خودتان را ثبت می کنید تبلیغ شما در کل کشور قابلیت دیده شدن دارد و حتی می توانید به صورت آنلاین شاگرد جذب کنید و از طریق اینترنت کار تدریس را انجام دهید. اگر در شهر کوچکی ساکن هستید و در شهر شما تقاضا برای تدریس ریاضی کم است با استفاده از این روش می توانید از کل ایران شاگرد جذب نمائید. نکته دیگر اینکه آگهی شما برای همیشه و تا زمانی که خودتان ان را حذف نکنید باقی می ماند. در تبلیغات روزنامه و تراکت، آگهی شما یکی دو روز بیشتر دوام نمی آورد و دور انداخته می شود. تبلیغات اینترنتی قابل ویرایش است و هرزمان که بخواهید می توانید آن را کاملتر بنویسید و در نتیجه بازدهی و احتمال جذب شاگرد تبلیغ را افزایش دهید. در این روش محدودیتی برای تعداد کاراکتر و ارائه توضیحات در متن آگهی وجود ندارد و می توانید به صورت مفصل در زمینه سوابق کاری و مزیتهای کلاسهای خودتان حرف بزنید. تبلیغ تدریس ریاضی به نسبت همکاری با آموزشگاهها هم مزایای فروانی دارد از جمله اینکه در این روش به صورت مستقیم و بدون واسطه شاگرد جذب می کنید، هر جلسه مجبور نیستید 30 یا 40 درصد هزینه را به آموزشگاه پرداخت کنید و قیمت کلاسها را خودتان تعیین می کنید (در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی و سایر دروس این مقاله را بخوانید).

برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی ثبت آگهی و تبلیغات در ایران مدرس (همین سایت) را به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران از دست ندهید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان درج نمائید. در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا بیشتر در معرض دید بازدیدکنندگان و متقاضیان تدریس قرار بگیرد.



مطالعه کنید: نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1850 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
مرضیه پنج شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۳

مطالب عااااالی و تاثیر گذار