ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی ریاضی خوب تبلیغ کنیم؟

چگونه برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی ریاضی خوب تبلیغ کنیم؟

به اشتراک گذاری

اگر مدرس ریاضی هستید و قصد دارید تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید و یا قصد دارید به عنوان معلم خصوصی ریاضی در زمینه آموزش ریاضی فعالیت خودتان را شروع کنید مطالعه ادامه این مطلب در زمینه چگونگی افزایش تعداد شاگردها و نحوه درج تبلیغ موثر و موفق می تواند برای شما موثر باشد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه در زمینه تدریس خصوصی ریاضی بهتر فعالیت کنیم و خوب پول در بیاوریم؟

همانطور که می دانید برای شروع یا گسترش فعالیت در زمینه آموزش خصوصی و تدریس خصوصی ریاضی به صورت کلی راهکارهای زیادی وجود دارد. اگر بخواهید کار تدریس را شروع کنید و یا تعداد شاگردهای بیشتری جذب کنید راه حلهای زیادی وجود دارد برای اینکه بتوانید تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید. برای اکثر مدرسین اولین راه حلی که به نظرشان می رسد این است که در روزنامه و یا اینترنت لیست آموزشگاههای تدریس خصوصی را پیدا می کنند و برای فعالیت به عنوان مدرس ریاضی با آنها تماس گرفته و مشخصات خودشان را به آموزشگاه می دهند. مدرسینی که کمی جدی تر هستند سعی می کنند بعضا به صورت حضوری به آموزشگاه مراجعه نمایند. تعدادی از آموزشگاههای تدریس خصوصی برای ثبت نام اولیه مدرسین مبلغی هم دریافت می کنند. به هر حال به صورت سنتی معمولا مدرسین برای جذب شاگرد از این روش استفاده می کرده اند. در این حالت آموزشگاه با روش هایی که بلد است کارهای تبلیغات برای جذب شاگرد را انجام می دهد، شاگرد را به مدرس معرفی می کند ودر عوض 30 یا 40 درصد (شاید کمتر یا بیشتر) حق التدریس را برای خودش بر می دارد. برای شروع کار و آغاز فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و یا هردرس دیگری این روش می تواند روش خوبی باشد. به هر حال مدرسین تازه کار اصلا با روش کار آشنا نیستند و اگر در اوایل کار با آموزشگاهها همکاری داشته باشند هر چند که مبلغ دریافتی آنها کم باشد ولی به هر حال می توانند سابقه کار خودشان را افزایش دهند و در این زمینه تجربه کسب کنند. البته واضح است که این روش خیلی روش پربازدهی نیست و ممکن است به نفع مدرسین نباشد. به هر حال، روشی است که بسیاری از مدرسین استفاده می کنند و ممکن است مدرسین خیلی با تجربه هنوز هم شاگردهای خودشان را از این طریق جذب نمایند. برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس ریاضی روشهای دیگری هم از جمله روشهای زیر وجود دارد:

- ثبت آگهی تدریس ریاضی در روزنامه و نیازمندیهای روزنامه و جذب شاگرد از این طریق

- ایجاد سایت یا وبلاگ برای خودتان و تبلیغ در زمینه تدریس خصوصی ریاضی همزمان با قرار دادن مطالب آموزشی در آن

- چاپ و توزیع تراکت در مدارس، دانشگاهها و محله های مورد نظرتان برای جذب شاگرد


- درج اگهی در اینترنت و در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند همین سایت (ایران مدرس)

- ایجاد ارتباط با سایر همکارانتان (مثلا با یک مدرس خصوصی فیزیک در ارتباط باشید و به همکدیگر شاگرد معرفی کنید)

- جذب شاگرد از طریق شاگردهای فعلی خودتان و از انها بخواهید که شاگردهای جدیدی به شما معرفی کنند.

- استفاده از ترکیبی از روشهای بالا و جذب شاگرد از روشهای مختلف



مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونه از تدریس خصوصی ریاضی درآمد خوبی کسب کنیم؟





به عنوان مثال ممکن است همین الان هم اگر با آموزشگاههای تدریس خصوصی در ارتباط باشید گزینه های خوبی را برای تدریس به شما معرفی کنند و این روش را به صورت کلی کنار نگذارید. به هر حال برای جذب شاگرد برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی شیمی و یا هر درس دیگری روشهای متعددی وجود دارد که در مقاله ... به تفصیل توضیح داده شده است. اما قرار است در این مقاله در رابطه با نحوه ثبت تبلیغ خوب و موثر برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی توضیح داده شود. علاوه بر همکاری با آموزشگاههای تدریس خصوصی شما می توانید خودتان به صورت مستقل برای فعالیت در زمینه آموزش خصوصی در منزل و تدریس خصوصی ریاضی تبلیغ کنید و بدون واسطه شاگرد جذب نمائید. از روشهای مختلفی می توانید کار خودتان را تبلیغ کنید و به تعدادی از انها هم اشاره شد. به عنوان مثال می توانید در روزنامه و در بخش نیازمندیها و زیر بخش تدریس خصوصی برای کار خودتان تبلیغ کنید. ایرادی که این روش دارد این است که هزینه آن بالا است و عمر این نوع تبلیغ هم همان یک روز است. در ضمن ممکن است همه روزنامه خریداری نکنند. به هر حال روشی است که مدرسین زیادی از ان استفاده می کنند و ممکن است برای شما هم بازدهی خوبی داشته باشد. تبلیغات تراکتی هم می تواند مفید باشد ولی به هر حال در این روش محدوده کمی (در حد یک محله یا چند محله از شهر) را می توانید پوشش دهید. می توانید از تبلیغات ایمیلی (ایمیل مارکتینگ) و یا تبلیغات از طریق اس م اس هم استفاده نمائید. ولی به هر حال، بهترین روش برای تبلیغ تدریس ریاضی و جذب شاگرد ثبت آگهی در اینترنت و در سایتهای تخصصی تبلیغات اینترنتی تدریس خصوصی مانند همین سایت (ایران مدرس) است.

با درج تبلیغات تدریس ریاضی در ایران مدرس (همین سایت) متقاضیان تدریس ریاضی در تهران، کرج، شهر محل سکونت خودتان و حتی در کل ایران آگهی شما را مشاهده خواهند کرد و با شما تماس خواهند گرفت. ثبت تبلیغات تدریس ریاضی در اینترنت و خصوصا در ایران مدرس (همین سایت) به نسبت انواع آگهی و تبلیغات دیگر مزایای بسیار زیادی دارد. اولا ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس رایگان است. البته اگر بخواهید می توانید با پرداخت هزینه مناسبی (بسیار مناسبتر به نسبت روزنامه و یا تبلیغات تراکتی) آگهی خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید ولی به هر حال ثبت تبلیغات تدریس در این وب سایت رایگان است (در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام آگهی خودتان را درج نمائید). دوما با درج اگهی تدریس ریاضی در ایران مدرس آگهی شما محدودیت مکانی نخواهد داشت و در کل ایران متقاضیان تدریس تبلیغ شما را خواهند دید. بسیاری از مدرسینی که در این وب سایت آگهی ثبت نموده اند حتی به صورت آنلاین کلاس مجازی تشکیل می دهند و از طریق نرم افزارهایی مانند اسکایپ به صورت آنلاین تدریس می کنند. بنابراین یکی از مزیتهای تبلیغات اینترنتی این است که مرزهای مکانی حذف می شود و شما می توانید از کل ایران و حتی از خارج از کشور شاگرد جذب نمائید. مزیت دیگری که وجود دارد این است که در تبلیغات اینترنتی محدودیت زمانی هم حذف خواهد شد. آگهی شما تا زمانی که خودتان آن را حذف نکنید در این وب سایت باقی خواهد ماند و برای جذب شاگرد شما مفید خواهد بود. در ضمن ساعت 10 شب، 8 صبح یا در هر زمان دیگری تبلیغ تدریس ریاضی شما در حال نمایش است و متقاضیان تدریس می توانند با دیدن آگهی شما با شما تماس بگیرند. همانطور که می دانید در حال حاضر همه ی افراد با استفاده از گوشی های هوشمند به اینترنت دسترسی دارند و با حضور شما در اینترنت احتمال جذب شاگرد شما از هر روش دیگری بیشتر است.



مطالعه مقاله چرا تدریس خصوصی ریاضی بسیار پرمتقاضی است؟ هم پیشنهاد می شود.





نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی ریاضی مانند تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی هندسه، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی جبر و احتمال، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی و .... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول نتایج و در جایگاه اول تا سوم قرار دارد. همین الان خودتان امتحان کنید. متقاضیان تدریس ریاضی به عنوان مثال عبارت تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه را در گوگل جستجو می کنند و ایران مدرس را در صدر نتایج مشاهده می کنند. در ادامه با کلیک بر روی آن به سمت آگهی شما هدایت خواهند شد. می توانید برای خودتان سایت یا وبلاگ هم بزنید ولی رسیدن به چنین جایگاهی در نتایج جستجوی گوگل کار آسانی نیست. در هر صورت داشتن سایت یا وبلاگ هم خوب است. اگر در ایران مدرس تبلیغات تدریس ریاضی ویژه درج کنید می توانید به سایت یا وبلاگ خودتان هم لینک بدهید و آن را معرفی نمائید. در ایران مدرس علاوه بر بخش تدریس خصوصی بخشهای دیگری هم وجود دارد و اگر آگهی تدریس ریاضی شما ویژه باشد، تبلیغ شما در کنار بیش از 10000 جزوه آموزشی، سوال امتحانی، تست کنکور، مقالات آموزشی و .... به تناسب نمایش داده خواهد شد. در ایران مدرس یک بخش تخصصی هم برای مطالب کنکوری وجود دارد و در صورتیکه در زمینه آموزش ریاضی کنکور هم فعالیت داشته باشید، آگهی شما در این بخش هم نمایش داده خواهد شد.



برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تبلیغات تدریس در ایران مدرس مقاله 20 دلیل که نشان می دهد ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است! را بخوانید.

اگر می خواهید خوب تبلیغ کنید، برای جذب شاگرد در زمینه آموزش ریاضی و یا هر درس دیگری در اگهی در اینترنت و خصوصا در سایت ایران مدرس به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران را از دست ندهید. البته باید خودتان تبلیغات تدریس ریاضی در اینترنت را جدی بگیرید. بسیاری از مدرسین و یا افرادی که قصد دارند در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشند، چون ثبت اگهی تدریس در اینترنت و در همین سایت رایگان است آن را جدی نمی گیرند. مطمئن باشید ثبت آگهی تدریس در این وب سایت و یا هر سایت دیگری به نسبت آن که چقدر آن را جدی بگیرید برای شما جواب خواهد داد. افرادی که این روش را بسیار جدی می گیرند و به آن اعتقاد دارند حتی برای ثبت تبلیغات هزینه هم پرداخت می کنند و تبلیغات خودشان را ویژه می نمایند. بسیاری از مدرسینی که در ایران مدرس آگهی خودشان را ویژه کرده اند حتی بیش از 20 بار تبلیغات تدریس خودشان را به صورت ویژه تمدید کرده اند. پس اگر تبلیغات تدریس ریاضی را جدی بگیرید و برای نوشتن عنوان آگهی و متن آگهی وقت بگذارید و خصوصا متن آگهی را خوب بنویسید، مطمئن باشید به احتمال زیاد نتیجه خواهید گرفت. بعضی از مدرسین در عنوان آگهی یکی دو کلمه و در متن تبلیغ یکی دو جمله می نویسند و در ادامه انتظار دارند جواب هم بگیرند. برای مطالعه در زمینه نحوه خوب نوشتن تبلیغات تدریس ریاضی و جذب شاگرد از طریق آن مقاله
نکات مهم برای افزایش بازدهی و تاثیر گذاری تبلیغات تدریس خصوصی یا 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده را مطالعه نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 3062 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
محمدرضوانی چهارشنبه ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

من دبیر ریاضی ومعلم رسمی اموزش وپرورش هستم تدریس خصوصی ریاضی از پایه اول ابتدایی تا کلاس دهم انجام می دهم‌درصورت نیاز به معلم خصوصی‌ریاضی بنده درخدمتم باسپاس فراوان