ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونگی درج تبلیغات تدریس خصوصی با بازدهی بالا برای جذب شاگرد

چگونگی درج تبلیغات تدریس خصوصی با بازدهی بالا برای جذب شاگرد

به اشتراک گذاری

چگونگی درج تبلیغات تدریس خصوصی با بازدهی بالا برای جذب شاگرد در این بخش توضیح داده شده است. اگر می خواهید تبلیغات تدریس خصوصی با بازدهی خوب داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید.

برای اینکه تبلیغات تدریس خصوصی شما بازدهی بالایی داشته باشد باید مجموعه ای از عوامل را در نظر بگیرید. در همین سایت ایران مدرس بیش از هر وب سایت دیگری در زمینه تبلیغات موفق و پربازده تدریس خصوصی توضیح داده شده است. در این مقاله هم علاوه بر اینکه نکاتی در این زمینه ارائه می شود تعدادی از مقالات خوب ارائه شده در ایران مدرس هم معرفی می گردد.





پیشنهاد می شود مقاله 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر را هم در این زمینه بخوانید.

همانطور که گفته شد در همین سایت ایران مدرس در زمینه تبلیغات موفق و پربازده تدریس خصوصی توضیحات زیادی ارائه شده است و در این مقاله سعی می شود از تکرار مطالب پرهیز گردد و فقط مهمترین مطالب به علاوه نکات جدید بیان شود. در مقالات قبلی هم گفته شده است که عنوان آگهی تدریس بسیار مهم است و باید مهمترین ویژگی خودتان و همچنین مهمترین دروس تدریسی را در عنوان ذکر نمائید. مثلا اگر معلم و دبیر رسمی هستید و یا سابقه تدریس بالایی دارید و یا اگر خودتان در کنکور درس خاصی را خیلی خوب زده اید و یا رتبه خوبی بدست اورده اید و ... در عنوان تبلیغ آن را بنویسید. اگر کلاس های شما حالت تضمینی دارد و کیفیت کلاس ها و یا نتیجه گرفتن شاگردهای خودتان را تضمین می کنید حتما در عنوان تبلیغ ذکر کنید. بعضی از مدرسین در صورت عدم رضایت شاگرد خودشان جلسه اول را رایگان برگزار می کنند. اگر شما هم به این ترتیب کار می کنید در عنوان تبلیغ ذکر نمائید. به هر حال برای اینکه از بین اساتید مختلف متقاضیان تدریس خصوصی و یا والدین ایشان با شما برای کلاس تماس بگیرند باید در عنوان آگهی قول خوبی بدهید و مهمترین ویژگی و تمایز مثبت کلاس های خودتان را ارائه نمائید. خوب نوشتن عنوان آگهی می تواند به افزایش بازدید تبلیغ شما و در نهایت به افزایش تماس ها بسیار کمک کند.



تبلیغات تدریس خصوصی با بازدهی بالا

مطالعه این مقاله هم مفید است: نکات کلیدی و مهم برای جذب شاگرد با تبلیغات تدریس خصوصی


عکسی که برای تبلیغ تدریس خصوصی خودتان انتخاب می کنید هم به اندازه عنوان تبلیغ در جذب شاگرد، افزایش بازدیدهای تبلیغ شما و افزایش بازدهی آگهی به صورت کلی موثر است. وقتی یک عکس پرسنلی شیک و مرتب و خوب برای تبلیغ خودتان ثبت می نمائید باعث می شود افراد بیشتری بر روی آگهی شما کلیک کنند و تمایل داشته باشند با شما تماس بگیرند. نکته دیگر اینکه متن تبلیغ خودتان را هم باید خوب بنویسید. وقتی تبلیغ شما عنوان و عکس خوبی دارد زیاد دیده می شود (البته قبل از این موارد لازم است اگهی شما در سایت های پربازدید، معتبر و تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس درج شود تا متقاضیان واقعی کلاس های خصوصی به سمت تبلیغ شما هدایت شوند)، ولی وقتی این بازدیدها تبدیل به تماس و جذب شاگرد می شود که متن را هم خوب نوشته باشید. اگر شاگردهایی که همین الان دارید از نحوه تدریس شما راضی هستند و خودتان می دانید که اگر نظر سنجی کنید اکثرا نظر مثبت خواهند داد، چرا نظرات این شاگردهای راضی را در متن تبلیغ درج نمی کنید؟ اقراد متقاضی تدریس وقتی ببینند که شاگردهای قبلی شما راضی هستند حتما برای هماهنگی کلاس شما را به سایر مدرسین ترجیح خواهند داد. در متن تبلیغ مدارس و دانشگاهها و اموزشگاههایی که قبلا تدریس کرده اید و موفقیت های قبلی خودتان را هم ذکر کنید. هر عاملی که می تواند منجر به اعتماد سازی بیشتر گردد را باید در متن آگهی ارائه نمائید.

مطالعه مقاله
بهبود متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر را هم پیشنهاد می کنیم.

برای درج آگهی و تبلیغ در همین سایت ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از عضویت در سایت وارد کنترل پنل شوید و تبلیغ خودتان را ثبت کنید. درج آگهی در ایران مدرس رایگان است و فقط در صورت تمایل می توانید تبلیغ تدریس خصوصی خودتان را ویژه کنید تا بازدهی بالاتری داشته باشد. مشاهده ویدیوی زیر هم می تواند مفید باشد.

برای مشاهده ویدیو در زمینه نحوه ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس بر روی لینک مقابل کلیک کنید:
فیلم آموزش نحوه ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس



جذب شاگرد

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1995 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image